{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Nyt fjernsyn - Er det her okay? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og have fat i et nyt fjernsyn, og synes Samsungs er fede. Det skal være 40 tommer, passer lige hvor det skal hænge, og så faldt jeg over det her: http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-ue40es6100-40-231012p.html
Er der nogen der ved om det er godt? Jeg kan læse mig til det får ros, men hvis nogen har det og kan sige godt og skidt?
Og går man ikke ud fra det har Hdmi indgange og et scart?
På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt fjernsyn - Er det her okay?
  • #1   26. jan 2013 Cinemagics tv er som regel parallelimporteret. Et Samsung tv skal ende på 5 og hedde xxe for at være en nordisk model. Du kan måske løbe ind i problemer med tuneren, men det er ikke sikkert. I dit tilfælde skal det hedde UE40ES6xx5 xxe

Scart er ved at være udfaset. På de sidste 4 samsunger jeg har haft, er der en adapter til scart. Der er nok 4 HDMI indgange.

• #2   26. jan 2013 Jeg har lige købt i sidste uge og er super glad for det der er masser af hdmi indgange på det men scart nej men der er en adapter med hvis du ska bruge det til en gammel video uden hdmi på at kunne sidde nede i stuen og se de film og fotos jeg har på pcen som står på 1 sal total iorden og billede er super skabt kan kun sige en ting køb det smiley jeg købte mit i elgiganten

• #3   26. jan 2013 Okay, hvad gav du i elgiganten?
    Jeg skal bruge scart til anlægget, så det skal gerne være der.

• #4   26. jan 2013 Eller, det jeg har nu er vist så gammelt så der ikke er lydudgange, det var vist derfor dt skulle gå gennem scart. Hvad er der af muligheder for at sætte højtalere til gennem forstærker?

• #5   26. jan 2013 købte andre ting så fik noget rabat omkring 5 kilo der er adio stik på

• #6   26. jan 2013 Er det sådan et rødt og Hvidt stik? Det er vist det eneste jeg har i min forstærker. De der jackstik plejer ikke at fungere så godt, så går lidt af stereolyden også af jo

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #7   26. jan 2013 Hvis du køber det i den tro at du kan gå på hvilken som helst hjemmeside med det, så tager du fejl.
    På samme måde som Sony, har Samsung forud bestemt hvilke sider du kan få adgang til.

• #8   26. jan 2013 Det er ikke så meget internettet jeg går efter. Der vil jeg hellere sidde med noget andet. Synes bare designet er fedt, så hvis billedet også er fint er det jo perfekt.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #9   26. jan 2013 helt fint, føler mig bare selv lidt snydt ved at have købt et Sony internet TV og så kan man kun gå på de sider som Sony har bestemt.

• #10   26. jan 2013 Ja det virker tamt. Burde være enten eller.

Kommentér på:
Nyt fjernsyn - Er det her okay?

Annonce