531 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp til word Hjælp til word

Hej MCG

I sidder så mange kloge hoveder der ude, og glor ind i skærmen på sådan en trist våd vinter lørdag, så hvorfor ikke lige give mig et fif?

Jeg har skrevet en opgave i word, lavet indholdsfortegnelse og afsluttet med en liste over kilder.
Nu kunne jeg godt tænke mig at tilføje efter min kilde liste et billag.
Altså et nyt dokument, der har sin egen indholdsfortegnelse og sidetal.
Samlet set skal det altså være et dokument, hvor det nye bare kommer efter sidste side.
Jeg kan simpelthen ikke lure hvordan det skal gøres, og om det kan gøres?
Når jeg prøver, kører den videre med sidetallene fra det første dokument:(

Er der nogen der kan forklare mig hvordan den skal skæres?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til word
  • #1   5. jan 2013 Er der noget problem i bare at oprette et nyt dokument ?
    - Hvis ikke, så er det da helt klart det nemmeste smiley

• #2   5. jan 2013 Word har en funktion der hedder 'sektioner', som burde kunne klare tricket for dig. Er ikke sikker på hvordan det fungerer, men det ved Google med garanti.
    Havde selv det omvendte problem da jeg skulle aflevere projekt for nylig, kunne ikke få de forskellige afsnit til at fortsætte sidenumrene.

• #3   5. jan 2013 Det bilag du vil have ind i nr to indholdsfortegnelse, har du givet den en overskrift magen til dem du har brugt i resten af dokumentet? Word autogenererer indholdsfortegnelserne ud fra overskrifter eller andet ønsket. Benyt en anden overskrift til de ting du vil have i indholdsfortegnelse nr to.

• #4   5. jan 2013 Er det ikke bare at køre med "retur" til du får en ny side ? Eller er jeg helt væltet smiley

• #5   5. jan 2013 Det med sektioner får jeg ikke rigtig til at lykkedes... Har prøvet at google mig frem til svaret, men jeg får slet ikke mulighed for at vælge sektioner:(

Har også prøvet at give det andet dokument, der skal være billag en anden titel, men word lægger indholdsfortegnelsen op i halen af den anden(den første) efter jeg opdatere den!

Jeg tror bare det må blive som 2 filer, gider ikke kæmpe mere med det!
    Men mange tak for forsøgene:)

• #6   5. jan 2013 2 filer, netop hvad jeg mente.. Det er da helt klart den nemmeste løsning ?

• #7   6. jan 2013 Det er ikke altid den nemmeste løsning, der er den der ser mest proff ud;)
    Jeg må snart se at få den chef til at give mig noget IT kursus! Har plaget ham i snart 3år nu...

Kommentér på:
Hjælp til word

Annonce