{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Julemærkehjemmet mangler penge.. lad os hjælpe med lidt penge.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.....
der bliver brugt færre og færre penge lige netop til julemærker.. måske tænker vi ikke på det... måske sender vi ikke så mange postkort mere.... men uanset hvad, skulle vi så ikke lige smide
en 5-10-eller en 20 kr eller.. til Julemærkehjemmet her...........

vi køre jo heldigvis nogle gode julemærke MC ture hvert år, noget som er godt for alle.. og nogle ture og indsamlinger som jeg krydser finger for forsætter...

Men nu er det vinter, og de har brug for lidt penge...til at forsætte det gode arbejde som de hver dag gør.

Send penge til dem her... smiley smiley :) smiley

mvh

https://www.julemaerket.dk/default.asp?Action=Details&Item=382

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julemærkehjemmet mangler penge.. lad os hjælpe med lidt penge..
  • #2   25. dec 2012 Jeg ved der bliver afholdt en julemærke tur i det sydlige jylland hvert år... Men bare der er det mindste optræk til regnvejr, dropper arrangørene det... Men selvom de dropper det, er vi da stadigvæk en flok på 100-150 mc'er der møder op... men børnene får ikk noget ud af det, fordi en smule regn skræmmer arrangørene. Så da de ikk er der, får man ikk købt nogen grill pølser og sodavand... Så tror da fanden de mangler penge... Og det er tredje år i træk de gør det...

• #3   25. dec 2012 Jeg synes helt klart også man skal støtte Julemærkehjemmene og gør det også i mindre grad.
    Men efterhånden er det ved at være svært med al den støtte.
    Der er jo ingen grænser for hvad der bliver samlet ind til. Og det ene kan være lige så rigtigt/vigtigt som det andet.
    Tænk bare på hvor mange der har samlet ind her i forbindelse med julen.
    Selv er jeg ret aktiv inden for Team Rynkeby, hvor vi samler ind til kræftramte børn.

• #4   25. dec 2012 done!

Kommentér på:
Julemærkehjemmet mangler penge.. lad os hjælpe med lidt penge..

Annonce