{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Derfor hader gamle mennesker mcíster {{forumTopicSubject}}

kender i det, man kører på motorvejen bag 2 gamle tosser som kører 110,07 km/t i venstre vejbane, man kan ikke overhale pga. tæt trafik, og de formåer på mystisk vis, at fylde HELE vejen i en gammel nissan micra!!!
Efter at have kørt slalom en 4-5 km. trækker de endelig ind, man gasser op og så snart man er ca 4m foran går cyklen istå, man fumler febrilsk efter hanen, for at slå reservetanken til, med det resultat at de gamle tosser faktisk overhaler dig inden om imens chaufføren (dame på 89) ryster på hovedet af dig, sammen med sin mand som er ældre en gravballemanden...
Når man så endelig fårdrejet hanen, smækker man dyret 3 gear ned fyrer den af og overhaler så råddent at den gamle dame nærmest springer over på skødet af sin mand, imens man både får horn og lygter AAAARRRGGGHHHH!!!!!!##¤¤¤%¤%"#¤%"#%¤

Pyha nu har jeg det godt igen, skulle lige ud med det :oP

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derfor hader gamle mennesker mcíster
  • #1   27. jun 2006 lol . =) ... heller ikk noget værre end at være fanget bag sådan nogen tosser der egenlig bare skulle aflevere sit kørekort og lade andre komme til =D

• #2   27. jun 2006 Kender det godt hehe... det varer nok ik længe før folk rakker dig ned og siger du er et svin.. (men lad nu dem om det, hehe)

Men hvorfor hader du gamle MCister??

• #3   27. jun 2006 Jeg hader faktisk ingen, og slet ikke MCister uanset alder smiley (måske lidt de folk som opfandt afgiftsystemet til motorcykler, de er sgu nogen klaphatte)

• #4   27. jun 2006 ældre folk har med at glemme med at orientere sig inden de begår sig ud i trafikken .. har oplevet det en gang nåede heldigvis at bremse op ingen det sagde klask =) heh og efter en hård opbremsning tror man så ikk manden lige ville kigge efter hva han havde lavet forkert nej nej vi forsætter da bare ... =D

• #5   27. jun 2006 det skulle være ved lov at man fra en alder af 60 år hvert år gik op til en køreprøve .tror nok der ville blive tyndet ud i alle de gamle tosser så .

• #6   27. jun 2006 hehe. var på vej hjem en dag detpissede ned. var self. kørt hjemme fra i shorts da det var pisse godt vejr og 60 meter inden en ubetinget vige pligt svinger gravballe manden ud foran mig. jeg klodser bagbremser i panik og cyklen køre helt sidelæns. havde vejen ikke været pisse glat pga. regne var jeg smuttet af. og da jeg endenlig banker op i gravballe manden . går min gs 500 ud da jeg kører i 5 gear og er panikken. han opdager intet. det er nok det tætteste på jeg har været på slå en gammel sageløs mand. SÅ HOLD ØJE MED DEM HVIS DE LIGNER NOGEN OVER 50

• #7   27. jun 2006 he he er 50 grænsen ha ha ha .

• #8   27. jun 2006 jeg har nu også selv haft fornøjelsen en gang .
    dog i bil . køre bag en (blød hat) han holder farten ca 40 kmt . efter et par km med modgående trafik finder jeg endelig et hul . jeg trækker ud og gi lidt gas . pludselig svinger den gamle gubbe til venstre uden at ha`haft vist af . det viser sig så oven i hatten at han er så tæt på døv at jeg må råbe til manden for at han kan forstå mig og han ender da også med at måtte betale for ny front på en audi A6.

• #9   27. jun 2006 Hmm jeg kører gennem et kryds her den anden dag og det er sent om aftenen ca. 23. En mand kommer fra den anden side og holder fint i venstresvingsbanen i krydset og venter(ser det ud til) på at jeg kører forbi... lige da jeg når op til krydset begynder han så at dreje og når lige ind foran og jeg får lavet min første forhjulsblokering m.m.

manden der så ser mig drejer resolut over i den anden vejbane(der hvor dem der skal ligeud kører) og er centimeter fra at smadre ind i siden på en polo der heldigvis ser ham og trækker op på cykelstien...

Et held jeg kun kørte 40 km/t.

• #10   27. jun 2006 TAK!!!!!!
    der står 50 år i min profil, men jeg er kun 40 år og 122 måneder. ;-)))

• #11   27. jun 2006 Hey Bo, det er ingen alder, min far er efterhånden ret træt af at han ikke kan køre en lille tur med mig, så han vil have mc igen (han er 55)

Så dine 40 somre + det løse betyder skam intet ;oP

• #12   27. jun 2006 Hils din far, og sig til ham, at han skal købe mc før det bliver forsent, det er fedt at køre.
    Jeg føler heller ikke jeg bliver ældre, men kan se på mine børn at de begynder squ at blive ret gamle så jeg må jo også gå opover. Men gasarm vokser man aldrig fra, det gør stadigvæk en i godt humør at lege lidt i nogle sving eller på motorvejen..

• #13   27. jun 2006 Det er jeg sgu da ked af - så må jeg sætte kværn og bil til salg efter nytår??

• #14   28. jun 2006 Knud J
    min bil og mc'er også sat til salg, jeg er alligevel for gammel til at komme på de danske veje. smiley

• #15   29. jun 2006 Jeg ville stadig udfordre alle herinde til at kører gennem københavn på tid i bil.. mod min mor på 56.. Hun ville æde allesammen og stadig kører pænt nok til at få et annerkendende nik fra pensionister og betjente, absolut den bedste billist jeg nogen sinde har siddet i en bil med... Det hjælper selvfølgelig at hun er kørelærer... min far derimod... Run and hide... run and hide smiley

Kommentér på:
Derfor hader gamle mennesker mcíster

Annonce