{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Lille tur i fredags {{forumTopicSubject}}

I fredags var der så helt tørre veje i mit område og tænkte derfor at det kunne være fint med en lille tur selvom der var ret så koldt. På med gearet og afsted.

Ud af en vej blev jeg så stoppet af en civil politibil der bankede op på siden af mig og 2 betjente der fægtede med arme og ben og så mig ind til siden.

Ud kom 2 betjente, 1 stk ung og 1 stk gammel... Den unge gik strakt til angreb på mig og bad om en forklaring på hvorfor jeg kørte for stærkt (hvilket jeg ikke gjorde, kørte 65 hvor jeg måtte køre 70) hvorefter jeg sagde til ham at det gjorde jeg helt sikkert ikke.

Efter et par minutters truen og forsøg på at få mig overtalt til at sige: Ok jens betjent jeg kørte som død og helvede, opgav han og sagde at det måtte de så tage mit ord på...

Så gik turen til min MC der fik en masse kritik for ikke at køre med kædeskærm, synshal og blah blah blah ...til den gamle betjent sagde at det var der nu ingen lovgivning omkring. Nå, så kunne han lige skælde lidt ud over min potte og kravlede rundt nede på jorden for at se hvordan det nu hang sammen, igen en lang smøre om hvordan de kunne larme osv. Det var der så heller ikke meget de kunne gøre ved...

I det hele taget og pointen i dette indlæg er at jeg simpelthen godt forstår når folk er fjentlige og hader poilitiet herinde og ligefrem vælger at smutte fra dem!

Jeg følte mig sku virkelig trådt på efter den konfrontation med dem. Nedladende snak og pressen på for at opgive mig selv som den vilde fartsynder og absolut uden grund. Da jeg selv ikke er en 22 årig knægt mere kunne jeg så lige forstille mig hvordan tonen så havde lydt der...

Protect and serve NOT

Er andre herinde også ude for det her?






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille tur i fredags
  • #1   18. jan 2009 Ja Har oplevet samme situation engang jeg kørte gal i min bil , heldigvis uden andre indblandt .. Kørte galt fordi det var glat osv og havde nu kørt rimlig pænt , men politiet kom også og den ene mente ja at jeg havde kørt for stærk og bla bla bla han blev ved og ved så bliver man sku sur.. Det er specielt de nye og uerfarne Betjente der flyver op i en spids mens generalt dem med erfaring og lidt ældre lytter og forstår en ..

  • #2   18. jan 2009 Jeg fik en bøde i tirsdags blev målt til noget si sindsygt som 138 km/t på motorvejen . I snit altså og hvor der må køres 130 og 110 Så ikke skilte før ca 800 meter efter ca. Men Denne gang var det en sur gammel betjent der var træt af ikke og kunne give klip, men 1000 kr i bøde skulle jeg da ha ... flot kl 9,30 tirsdag morgen på meget trafikeret Kolding- Esbjerg motorvej ....

    My 50 cent


  • #3   18. jan 2009 Har mødt Arne betjent som vist havde set for meget csi eller noget for nøj hvor var hans fantasi da god til at beskrive hvad han troede der var sket.
    De fleste er nu nede på jorderen og til at snakke med.


  • #4   18. jan 2009 Jeg var sikkert bare uheldig med "agent mulder", men alligevel. At stå og opfinde små historier er da langt ude og på grænsen til chikane.

Kommentér på:
Lille tur i fredags

Annonce