2.147 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Casio G-shock Batteriskift på Falsk ur ? Casio G-shock Batteriskift på Falsk ur ?

Hej Folkens.

Købte i Juni 2012 et brugt Casio G-shock ur,
som så skulle have skiftet batterier, hvor jeg så finder ud af at det er fake -.-
Så han kan ikke skifte batterierne, fordi de casio batterier han har, ikke funkler i uret.

Så nu skal jeg lige høre, Er det så bare almindelige Ur Batterier der skal bruges eller hva skal jeg gøre nu ?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Casio G-shock Batteriskift på Falsk ur ?
  • #3   4. dec 2012 John - han skriver at han ikke kunne skifte det. Urmageren altså.

Har tidligere hørt om urmagere der ikke ville skifte batteri på et falsk ur fordi der ikke kan gives nogen garanti for at det ikke går i stykker

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.914
    #5   5. dec 2012 Der står på batteriet hvad model det er - så skaffer man bare et magen til...?

• #6   5. dec 2012 John han skriver heller ikke urmager men omtaler en "han" så jeg går ihvertfald ud fra han har været en tur ved urmageren smiley

• #8   5. dec 2012 John okay smiley

Okay en af mine kammerater har haft en del falske ure og han har ikke kunne få nyt ur i hans ved forskellige urmagere i kbh. Men ved ikke hvor svært det er og skifte et batteri i et ur selv. Når det er falsk så burde det ikke have kostet en krig så mon ik det bare er og tage chancen og prøve selv:)

• #9   2. jan 2013 Kender en meget nede på jorden gammel dame der ikke fører sig specielt frem, hun gik ned til en Cartier forhandler i Kolding for at få skiftet batteri, men de skiftede ikke batterier på fake ure sagde ekspedienten, hvorpå damen erklærede at det ikke var fake men ægte, ekspedienten måtte undskyldende få en til at gå i gang med at skifte batteriet.
    Fordi man ligner en der IKKE har råd til et Cartier ur, kan man altså godt være ejer af et:) (kostede 14 kilo)

Kommentér på:
Casio G-shock Batteriskift på Falsk ur ?

Annonce