617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Se mig indlæg. :) Nyt album med renovering Se mig indlæg. :) Nyt album med renovering

Hej Gutter...

Det er ren og skær "Se mig" indlæg det her. smiley
Jeg har lige oprettet et album med renoveringen af min første cykel og vil selvfølgelig gerne have lidt kommentare på det.

Det kan findes her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/18573-renovering_af_min_suzuki_gsx750f?status=1

Vi ses på grillen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se mig indlæg. :) Nyt album med renovering
  • #1   3. aug 2012 Attention Whore

• #2   3. aug 2012 Thomas R

Det var sgu da en underlig ting at skrive.
    Hvis du læser indlægget ordentlig burde ironien lyse igennem i det og du vil rent faktisk, med en rimelig intelligens, kunne se at det handler om jeg gerne vil have en respons på hvordan andre synes mit projekt er gået.
    Fair nok, jeg burde måske være ligeglad med alle andres mening osv osv. bare jeg selv synes min kværn er fed...
    Men helt ærlig, hvem vil ikke gerne høre hvad andre synes om det arbejde man har lavet.

• #3   3. aug 2012 Ro på drengen. Det var også helt ironisk fra min side. Skulle nok have haft tilføjet en smiley.

Den kommer så her. ;-D

Og jo vel vil man da gerne have respons på de man pusler med. Også selvom det ikke lige er en desmosedici.

smiley Fin bike du har. Meget flottere i sort.

• #4   3. aug 2012 fint arbejde... rigtigt flot... men at kalde det en renovering er vel i overkanten...

rigtigt fint malerarbejde.

Kommentér på:
Se mig indlæg. :) Nyt album med renovering

Annonce