{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Hvor dum må man være? {{forumTopicSubject}}

Sad lige og så programmet "DR bag Facaden".

Der har en Michael Larsen fået en masse til at sende penge til Thailand for at købe ting fra annoncer på G&G og DBA.

Er det kun mig der aldrig kunne finde på at sende penge til en fremmed bankkonto og så til Asien så er det jo helt galt.

Og så vil disse dummerter have politiet skal bruge tid på at få deres småpenge tilbage. selvom politiet ikke har tid til vigtige ting.

Købernes dumhed er købernes eget problem. Bare min mening.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor dum må man være?
  • #1   5. jan 2012 tror det er lidt dumt af ham at true i andres navn smiley ku nok godt koste en lussing, men hva det fortjener han vel osse

• #2   5. jan 2012 netsvindlere findes over alt, købte sko over nettet men fik dem aldrig betalte heldigvis med visa så 28 dage efter trækker man bare pengene tilbage

• #3   5. jan 2012 Uanset at de folk i videoen må være meget naive, eller kende meget lidt til internethandel, så burde politiet da sætte ind, når sådan en klovn kommer med trusler på livet gentagende gange. Hvad i al verden skal de ellers være der for, hvis det ikke er for at sikre borgerne mod overgreb af den ene eller anden slags?

De virkede imo totalt ligeglade med at få ham standset eller om at sende et budskab om at de gør noget for at standse hans slags.

• #6   5. jan 2012 Jeg er enig med trådstarter, og så ville jeg nok aldrig tage en <b>skriftlig </b>trussel fra HA eller lignende organisation alvorligt. Selv om de rødder ikke er for smarte, så er de sgu næppe dumme nok til at gøre sådan noget:-)

• #7   6. jan 2012 Jeg sad også og undrer mig over hvorfor at en sælger af Roskilde billetter skulle side i Asien ? jeg ved godt rent teknisk er det ikke noget problen og mange firmaer benytter evt serviser i østen ,men Billet salg eller Iphon ? fra Mærsk mon ikke det er firmaets og hvis den bruget i Østen er nan så sikker på at den kan køre på DK net ?
    Jeg hørte godt truslerner han fremseatte og mailet ? Men han må vist betragtes som en lille småsvindler der ikke har format til at drive er seriøs foretning for i Østen er der masser af muligheder hvis man bruger hjernen og gider bestille noget ( har selv været bosidene i Thailand genem 2 år for et stort dk firma

Kommentér på:
Hvor dum må man være?

Annonce