{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

windows vista {{forumTopicSubject}}

jeg har gennem lang tid haft prob med mit windows.... mange vil sige det vista, men det ikke det egentlige prob.

jeg har en windows cd rom, ægte, som jeg nu har installeret, men jeg kan ikk aktivere windows, pga den siger koden allerede er brugt.... det jo for sin vis sandt nok, men hvordan kommer jeg videre herfra???

mvh
allan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  windows vista
  • #1   7. aug 2011 Jeg ville lige slå på tråden til dem imorgen tror jeg.. Ring og hør hva du skal gøre.. de hjalp mig med XP med det samme problem engang, men kan sku ikke lige huske hvordan det blev fikset..

Kundeservice: 82 333 100
    Send en e-mail til Microsoft klik her
    Åbningstider: man - fre 8.30-17:00

/KP

• #2   7. aug 2011 kanon ....takker

• #3   7. aug 2011 Det er fordi det er en OEM version.... der tit problemer med de versioner. er det til den samme computer som den cd-key er købt til, for en OEM kan kun registreres til den samme computer når den er registreret en gang, så husker den computeren på nettet....

Hvis det ikke er en OEM. men det er det i fleste tilfælde så kontakt deres support team. Ville nok kontakte dem anyway, med mindre det er en anden end den computer som du har registret cd keyen på i første omgang. For så er der intet at gøre.... håber det gav lidt mening

• #4   7. aug 2011 det den fuldstændige samme comp...intet ændret i hardwaren

• #5   7. aug 2011 Yeps Ring til Microsoft så køre det igen
    Det sker fordi koden er brugt for mange gange Men ring til dem så spiller det igen

• #6   8. aug 2011 En lille sidebemærkining:

At en OEM version er "til samme computer" er sådanset bare et spørgsmål om kabinettet. Du kan i og for sig skifte hele lortet ud, inden i den, men bare det er samme kabinet som har OEM klistermærket på, så burde man kunne bruge sin Windows. Det kan selvfølgelig give problemer, hvis koden er blevet registreret for mange gange, bl.a. fordi den mener den skal omregistreres til microsoft, pga. ændring i hardware.

Jeg havde en skolekammerat som ringede ind til Microsoft og fik sin XP OEM kode aktiveret, jeg ved ikke hvor mange gange, fordi han formaterede og opgraderede hardware tit. smiley Har selv skiftet samtlige hardware dele ud i min, men nåede aldrig at løbe tør for antal aktiveringer.

• #7   8. aug 2011 Har også fået koden flere gange, men det tager lidt længere tid nu end for 5 år siden,- tror de er blevet lidt mistroiske smiley

• #8   8. aug 2011 Håbede lige det var en tråd, hvor jeg kunne få hjælp med det "Vista Internet security 2012"-lorte spyware som jeg har redet mig?

Kommentér på:
windows vista

Annonce