484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Mobilt bredbånd til en lille bærbar Mobilt bredbånd til en lille bærbar

Hej derude... nogen som har sådan noget mobimobilt bredbånd - hvilken selskab foreslår I jeg skal bruge... Jeg bruger kun nettet til at tjekke mails, surfe, facebook..og lign....
På forhånd tak for jeres bud...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mobilt bredbånd til en lille bærbar
  • #1   29. jun 2011 har du net på din tlf så bare brug det, altså bruge tlf som modem til din pc:-)

• #2   29. jun 2011 Jeg brugte OISTER. Det virkede ret godt, ved ikke om det kan gøres billigere.

• #3   29. jun 2011 Hvor forestiller du dig det skal bruges, skal det være "hurtigt" eller småt.
    Du kan både få et USB, eller en D35 router.

Jeg har et D35 - den er stor og uhandy, men når jeg sidder i det svenske skov langt inde mellem træerne, så kører det uden problemer.
    Hvor flere af de små USB måtte give op.

Hvis det er hjemme du mangler så er det noget andet du skal kigge efter.

smiley

• #4   29. jun 2011 jeg har en usb fra telenord.. og den køre bare smiley

• #5   29. jun 2011 Ja, det skal nok ikke fylde for meget så en usb er nok at foretrække.....så den skal blot bruges på ferier og ofte har man jo internet adgang ved div. vandrehjem/hoteller....

• #6   29. jun 2011 Jeg bruger min mobil (HTC Desire HD) som mobilt hotspot og det er faktisk snabbere end min dongle fra samme firma...

• #7   29. jun 2011 Har et usb fra telenor til 79 kr pr mdr det kører 16Mbit resten af året
    det virker bare :o)

• #8   30. jun 2011 Det meste bredbånd køre godt MEN.....

http://mastedatabasen.dk

(vælg mobil tlf og UMTS (data forbindelse))
    Eller hvis du er helt vild LTE hvis du er til 4G (ville nok vente, det er hurtigt, men lidt for nyt og grønt endnu)

Jeg ville nok checke herinde. Der er nemlig nogle huller rundt omkring. Har selv 3 og deres "router" der de kalder D5 (Dens præcise navn er Huawie E5832) og de har den også hos telenor hvis man ellers dunker dem oven i hovedet.

Det fylder lidt mere end usb stik, tilgengæld kan det bruges som usb stik OG det kan lave trådløst netværk som man kan koble på, hvis man ikke lige gider installere drivere. Endvidere er der batteri i, så hvis der er dårlig forbindelse på stuebordet kan man lægge den hvor der er bedst forbindelse og række til den trådløst.

Jeg ville nok vælge oister, har selv 3, men da man alligevel sjældent kommer over 4 Mbit er der ingen grund til at betale for 16Mbit, og lige D5 kan kun køre 7,2 Mbit.

Har TDC på min tlf og trods at seneren står ca. 150meter fra hvor jeg bor, så køre min HTC tlf kun 3G en sjælden gang i mellem (og har hørt fra andre det er meget normalt for TDC)

Jeg ville se på mastedatabasen der hvor du kommer om det skal være 3/oister eller telenor

• #9   30. jun 2011 Du skal i hvert fald IKKE få en fra TDC... den er simpelthen så ringe... bor midt i byen og har ALDRIG kunne få et godt signal... hverken inde eller udenfor...! Den er mega langsom ALTID smiley

Jeg googlede for AT se om andre havde samme problemer og dte vidste sig at deres net er så dårligt at en gut har lavet en side decideret til at advare folk mod TDC´s snyderi i forhold til hvor de lover dækning og hvad man i virkeligheden får...!

• #10   30. jun 2011 Kan kun bakke op om det med TDC. Der hvor jeg bor kører 3 ca 5-6Mbit når det gå godt. TDC klare MAX 1,5Mbit, men kun nogle gange. Andre (2 sek senere) køre det 0,2Mbit, og de sender fra samme mast her 150meter væk....

Kommentér på:
Mobilt bredbånd til en lille bærbar

Annonce