1.174 visninger
|
Oprettet:
Mobilt bredbånd Frankrig/LeMans {{forumTopicSubject}}
I år, skal jeg jo til Lemans, og i den forbindelse, ville jeg gerne have adgang til "indernettet".. vi er på campen Tirsdag morgen, til Søndag.
Mit teleselskab tager 20 kroner pr. mb.
Er der nogen, der har prøvet at købe en eller anden form for mobilt bredbåndd i frankrig? sådan noget taletids agtigt noget?
Eller ved om det findes?
har googlet lidt, og det ser ud til at de vil sende det til ens egen adresse? i Frankrig?
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 811
Smid mobilen neders i tasken og lyt til radio Lemans, få dine information direkte på banen osv..
Det er klart det fedeste.. Har været på lemans mange gange og information er der masser af både fra radioen og fra alle de andre rejse selskaber der er omkring banen osv...
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.936
OG da jeg er IT nørd, og har en kone der hjemme, der har et behov, for at have en eller anden form for kontakt til mig, skal jeg have noget net
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 573
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 811
Jesper L S (Hvidovre) Hondaen solgt..... hmm . Skriv nogle søde sms beskeder til konen og vær da en mand i en weekend.. Så kan hun få dine nosser igen når du kommer hjem
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.936
MEN tak for betænksomheden. JO der ryger en flok bajer ned, SMS af sted OG ja, man er jo ikke mere mand, end hun giver en lov til.... eller??
Mobilt bredbånd Frankrig/LeMans