685 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

firma til af hente sin motor f.eks falck? firma til af hente sin motor f.eks falck?

Hej MCG

Jeg vil lige høre om i ved om det muligt af få sådan noget vej hjælp i danmark til af hente sin motorcykel ?

bare til en anden gang vis man er ude på tur og maskine gå i stykker

på Forhånd tak

Hilsen Ronni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  firma til af hente sin motor f.eks falck?
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #1   27. maj 2011 f.eks. Falck - og hvis du er medlem af Dansk Touring Klub, så får du rabat!

• #2   27. maj 2011 okay takker for hjælpen Hans M smiley

• #3   27. maj 2011 Dansk Autohjælp.

Jeg mener at de er billigere end falck..

• #4   27. maj 2011 Som de andre er inde på har falck den ordning. men de levere din MC til det værksted du ønsker og sikre at du også selv kommer hjem + du kan få dækning i hele EU

• #5   27. maj 2011 Hvis du er medlem af GF så er Dansk Autohjælp virkelig billige...

• #6   27. maj 2011 Den billigste falck er 700kr, men er ret sikker på det er uden persontransport og det IKKE er med EU, men kun DK. Dog har jeg aldrig (med bil) været ude for man ikke kunne køre med, eller blive smidt af et sted på vejen hvor man nemt kunne komme videre fra

• #7   27. maj 2011 Hej Ronni.

Flack og alle de andre henter din cykel og bringer til anbefalet værksted eller egen adresse, alt efter ønske. Hvis du har abb er det incl i dit abb.
    De kan også hente hvis du ikke har abb. men så er det betaling ved kasse 1 og det er IKKE billigt.

• #8   27. maj 2011 Mine forældre har deres forsikringer i Top danmark, og de har vejhjælp meget billigt, både til deres MC'er og biler. Det hedder vist nok Tophjælp, det gælder også i hele europa.

• #9   27. maj 2011 De fleste vejhjælp til mc'er, når man er i udlandet, gælder ikke til hjem transport af mc, men kun til nærmeste værksted.

Ret mig gerne, vil gerne selv have en der dækker hjemtransport i udlandet.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#10   27. maj 2011 Hvad angår priser, så er fakta dette, hvis du også er medlem af Dansk Touringklub:

MCTC-specialprisen er 813,57 kr pr. år. (Gælder KUN for MC-plus)
    Normalprisen er 1.026,52 kr. (hvis du ikke er medlem af MCTC)

Dette indeholder:
    Bugsering til værksted efter eget valg ved uheld eller anden skade i DK.
    Minutgaranti på 45 minutter i DK.
    Bugsering til værksted.
    Videretransport af fører og passager.
    Hjælp ved punktering eller startproblemer.
    Udbringning af benzin, hvis du kører tør.

I resten af Europa:
    Hvis din mc må bugseres på værksted, sikrer dit abonnement dig en erstatningsbil til en billigere pris de første 3 dage - både i DK og i resten af Europa.

Falck har indsat et betydeligt antal vejservicebiler, som er bemandet med specialuddannede reddere. Vejservicebilerne er forsynet med et omfattende udstyr i form af måleinstrumenter, moderne værktøj og reservedele, og hensigten er den meget enkle at kunne udføre et betydeligt større antal (nød-)reparationer end tidligere. Altså at få dig til at køre videre frem for at blive bugseret på værksted. Ordningen har vist sig som en meget stor og populær serviceforbedring for mc'ister og bilister.

Se link her:
    http://touring.cms.digitalis.dk/?id=4107

Så behøver vi ikke at bruge mere tid på hvad det koster og hvad der er med....

• #11   27. maj 2011 Er dansk auto hjælp ikke med i forsikringen hos gf eller er det kun i deres bil forsikring de har det..

• #12   27. maj 2011 Er dansk auto hjælp ikke med i forsikringen hos gf eller er det kun i deres bil forsikring de har det..

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#13   27. maj 2011 Jonas S: Iflg. deres egne oplysninger, så nej! Det gælder kun for biler. Desuden skal du være fyldt 30. år - være helkunde - kan max. forsikre til 180.000,- osv. Jeg er helkunde hos GF, men har valgt at smide min forsikring hos Kawasaki/QBE - langt billigere!

• #14   27. maj 2011 Jeg har abbonnement på FDM. Har så tegnet et tillægs-abbonnement på MC-vejhjælp, så det er også en mulighed.
    (Giver 600 for FDM og et tillæg på 370 kr for MC-vejhjælp)

Kommentér på:
firma til af hente sin motor f.eks falck?

Annonce