{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Har du været i søværnet? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG.

Jeg står og skal til at aftjene min værnepligt inden for det næste års tid. Jeg overvejer kraftigt at søge ind til søværnet, da jeg vil læse til maskinmester bagefter.
Derfor søger jeg til erfaringer fra folk der har været i søværnet. Hvad har jeres oplevelser været med det, og hvad I senere har brugt det til?
Som det ser ud nu, så er mine planer, at nøjes med basisuddannelsen.
Håber I har nogle gode erfaringer eller sjove historier I kunne tænke jer at dele med mig (:

- Steffen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du været i søværnet?
  • #1   20. maj 2011 Eller nogen af de uddannelser der er på TEK (Søværnets Teknikkursus) smiley

• #2   20. maj 2011 Grunden til, at jeg ville tage søværnet var for at se om jeg kunne holde til livet til søs. Regner ikke med at tage nogle uddannelser inden for millitæret overhovedet, udover den påtvungne værnepligt.
    Uddannelsen til maskinmester tager jeg civilt på SIMAC (:

• #3   21. maj 2011 nu kan du på ingen ,sammenligne de to måder at sejle på, eller livet til søs som du skriver

• #4   21. maj 2011 Der er meget forskel på at Sejle grønland/færørene eller en inspektions kutter i søværnet. Og så sejle langfart på en tanker.. men hvis jeg var dig ville jeg helt klart nappe så meget jeg kunne i søværnet Og så søge i videre bagefter godt rustet . Det kan også være du får smag for det.....

Jeg skulle også bare have overstået min værnepligt for mange år siden .. det endte med at jeg blev kontrakt ansat konstabel - overkonstabel - overkonstabel af 1 grad ... og var der i 8 år .... bare i hæren...

• #5   21. maj 2011 Forsvaret hvad enten det er søværnet., hæren, eller flyvevåbnet er sku en dejlig arbejdsplads . Eller det var det ihvertfald da jeg forlod det i 2002

Kommentér på:
Har du været i søværnet?

Annonce