Køb af mere grund, for garage. Landmål Køb af mere grund, for garage. Landmål
Underligt spørgsmål.
Jeg skruer jo en smule på mc og bil, KUN for famillie venner, og egne ting!
Mit gamle hus, ligger dumt på grunden, og min garage, er ikke større end CA. 2,5x4M.... plus et skur bag, på samme mål.
Loftshøjden er ca. 1,6 til 1,9M skråt (jeg er 182)
Jeg ville enormt gerne have en større garage MEN der er desværre ikke plads.
MEN så kom min søde ældre naboer forleden, og luftede tanken, om at jeg kunne købe lidt af deres baghave, SÅ slap de for at holde den del. OG Jeg ville kunne lave min drømme dobelt garage... SAMT få en bredere indkørsel på noget af min indkørsel, EVT. en dobbelt carport foran dobelt garagen
Prøver nu at finde ud af hvad der skal til, for at lovligøre dette.
Jeg talte med en landmåler i dag, og kunne forstå på ham, at man ikke kan gøre det selv. At der skal landmåler på, og at der skal sendes en masse officielle papirer, samt at der skal betales en del gebyrer...
Han mente dog at jeg kunne slippe med ca. 15000 da det grundstykke jeg overtager ikke er ret stort.
total en 40-60 m2 (en kile der er 20 x 4 M Ca.)(ovenstående pris, EX grundprisen.)
MEN er der nogen her inde der ved noget om det? kan det gøres billigere? nogle triks jeg kan bruge?
Nærmere betegnet er der nogen med erfaring på området?
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 364
så ned med huset ,du er der jo alligevel ikke.
der skal laves et skøde ( advokat) på hver ejendom, en salgskontrakt med vidner, og så en landmåler.kan du ikke lave en tilbygning på huset, ?
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 264
Mvh landmåleren
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 19 MC-er: 8 Emner: 20 Svar: 160
Husk at spørge flerre for det er en simpel opgave som næsten kan løses ved skrivebordet.
Kommunen er ligeglad indtil du skal have dine byggetilladelse.
Held og lykke med det...
PS det er fedt at have en dobbelt garage på 90 kvm.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Wolle YEP er ikke i tvivl om hvor fedt det er
Køb af mere grund, for garage. Landmål