{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Hvis Politiet må, Må jeg også {{forumTopicSubject}}

Her kommer en igen en lille anekdote fra den virkelig verden om politiet. Jeg skulle hjem fra arbejde her til aften ca. 23:30.
Jeg kører fra Roskilde af køgevej mod Køge. Foran mig kører en politibil (hundepatrulje tror jeg) På strækningen ud af Roskilde er der 50 km/t men der bliver tit kørt hurtigere.
Da politiet så kører lidt hurtigt der følger jeg efter, og vi når snildt 80-90 km/t inde i byzonen. På landevejen kører de også lidt stærkt, og vi kører 120-130 km/t i en 80 km/t zone.
Dette stopper første efter ca. 4-5 km. da betjenten indhenter en anden bil som ikke tør kører hurtigere. Alt dette var selvfølgelig uden udrykning. Og jeg holdt mig bag dem hele vejen, da de selvfølgelig ikke lige skulle kunne skrive min nummerplade.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis Politiet må, Må jeg også
  • #1   11. maj 2006 Typisk

Har ligende oplevelse

80 kmt igennem 50 kmt zone,, og det var politiets egen hastighed

• #2   11. maj 2006 tja jeg jeg kan sku ikke rigtig finde ud af om de er til for at hjælpe os eller om de bare er til for at genere. personligt har jeg mest afaring med det sidste

• René (Herning) J
    René (Herning) J Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 1 Svar: 26
    #3   11. maj 2006 Selvfølgelig er det ikke i orden at politiet kører for stærkt, og selvom det ikke lød til at være tilfældet i din episode så kan de jo godt have behov for at køre ud til et sted uden at vække for meget opsigt, og derfor kører uden blink/lyd.

• #4   11. maj 2006 Politifolk er også mennesker, der kan begå fejl og lade sig friste af fartens berusende frihed!

Selvom det er principielt forkert, at politiet bryder de regler, de selv er sat til at opretholde, så er mit liv altså for kort til at gide gøre et stort nummer ud af dét...

Allan

• #5   11. maj 2006 Ligger mig altid bag politiet - fordi det køre sgu også for hurtigt - og de kan ikke stoppe dig hvis du er bag dem.. kun hvis der kommer en bagfra..

• #7   11. maj 2006 Hvis naboen må..... så må jeg OS !
    Tsk tsk tsk.....

/Louring

• #8   12. maj 2006 Var ude med min kørelærer idag, han fortalte så også lige en lille historie om af ligge bag politiet. Han var på sjælland og skulle hjem ( bor på fyn jo ) og politiet havde så haft et eller andet møde i KBH, så der kom 8 politi MC'er på motorvejen ( det var hvor man stadig kun måtte køre 110 ) de kom så kørende forbi med 150, han valgte så af ligge sig bag dem med Køreskole skiltet på, han sagde også af en af de bagerest betjente kiggede lidt underligt på ham.

Kommentér på:
Hvis Politiet må, Må jeg også

Annonce