{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan/ må politiet gøre..?
  • Dan P
    Dan P Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 116
    #1   3. sep 2011 bøde for ikke at efterkommer politiets anvisninger?

• #2   3. sep 2011 Er du mongol eller hvad???

Hvad faen vil du sige til der kommer en tumpe ræsene forbi dig med 200 km/t med 2 m afstand når du er på arbejde??

Det er en arbejdsplads... Ikke en legeplads..

Har selv arbejdet på motorvejsprojekter.. Og vi gjorde kort process.. vi lagde søm ud efter arbejde.. Og var det i arbejdstiden.. tja så blokkede vi bare vejen for fjolset og nappede ventilerne på dækkene eller en tændrørshætte..

Så ved du hvad du går ind til..

Du er advaret..

• #3   3. sep 2011 Ved ikke hvad de kan gøre. Det er vel afspærret så man ikke må kører der. (Hvis ikke så er der nok et skilt hvor der står der kun må kører arbejdskørsel; det vil så sige at du ikke må kører der selvom du er på vej på arbejde) Det gir vel 500kr.Noget helt andet er så om det er klogt at gøre? Tag til trackday hvis du vil give den gas. Hvis du kommer med 200km/t og der lige pludselig er et hul eller lign så kan det hurtigt ende galt. Eller hvis de skal har sprøjtet vejen fordi de skal lægge asfalt på og det har regnet så bliver det lige som en skøjtebane.

• #4   3. sep 2011 Claus aka #Mr. Bobber# A
    Folk tænker slet ikke på den måde før de selv skal arbejde på vejene. Jeg lægger asfalt og må sku sige folk gør sindsyge ting bare for at spille smart og få opmærksomhed eller bare fordi de er pisse dumme

• #5   3. sep 2011 ja eller vejen ophører så er du satme på skideren med 200 på en hullet grusvej

• #6   3. sep 2011 hvis det er efter endt arbejdstid kan det da ikke gøre nogle ondt....

• #7   3. sep 2011 Tror bare ikke de tænker overhovedet..

Klapper i mine små hænder hver gang jeg ser politiets fotovogn blitzer ved et vejarbejde.. En af de steder hvor der burde stå en fotovogn fast.. Og gerne flere på hele strækningen. For det er det eneste folk har respekt for i dagens danmark. Andres liv er ligegyldigt åbenbart.. "de har jo selv valgt at arbejde der"...

Ps.: En skovl ud foran en bil/motorcykel der kører 100 km/t kan også gøre en del skade... Og der er ikke skiltet med det 100 m i forvejen.. så pas på hvis du kommer forbi min arbejdsplads uden at overholde fartgrænsen..

• #8   3. sep 2011 Hvis du smider skovle efter folk, så er du da ikke bedre selv hr Claus ?

• #9   3. sep 2011 Jeg bor et sted ikke så langt fra en motorvej, som var ved at blive bygget for et årstid siden. I weekenderne og om aften tog jeg over og cyklede på den. den var 10 km. lang, så det kunne lige tilføjes til resten af træningsturen. Ingen problemer. Dog havde dem der stod for arbejdet sat en bulldozer for en af grusvejene der ledte ind til motorvejen, så biler ikke kunne komme ind.
    - i løbet af det år den var under konstruktion var der dog en udbrændt bil.

- scooter, folk på inlinere, løbere og cyklister brugte den i weekenderne, og til hverdag en lille smule. Det sagde arbejderne ikke noget til.

Til Claus Aka #Mr. bobber# A: Jeg tror nu ikke han har med hensigt at suse forbi mens du arbejder. Men lige teste mc'en et sikre sted end en vej med en masse andre billister.

- med din reaktion virker du ikke videre intelligent^^ prøv at kontroller hvordan du formulerer dig. btw, så er det da nedladende at rakke ned på mindre begavede folk eks. mongoler.

• #10   3. sep 2011 Hvis i havde haft kolleger som var blevet majet ned af et fjols som ikke kunne overholde hastighedsgrænserne, overholde skiltning med indkørsel forbudt og generelt tilsidesat almindelig sund fornuft.. Så havde i nok også haft et andet synspunkt end at "det betyder da ikke noget".
    Så prøv lige at se det fra den anden side af visiret..
    Desuden følger motorvejsprojekter ikke altid "alm. arbejdstid". Så hvis der pludselig kører en 30 tons dumper på tværs af vejen.. så lad være med at blive overrasket.

Men kan da godt tilføje at hvis vedkommende stille og roligt triller en tur på en ikke åbnet motorvej uden at tilsidesætte alm. sund fornuft. Så er det da ok. En cyklist, inline-løber, jogger eller almindelige gående der bare er nysgerrige gør jo ikke nogen fortræd. Men tror da egentlig også at folk på cykler, rulleskøjter og andet godtfolk vil føle sig en smule usikker hvis der kom en tumpe med 200 km/t forbi dem på det stykke vej.

Skal der absolut køres på den vej inden åbning. så vær opmærksom på følgende: Manglende asfalt, Jord/sand/grus på vejen, henstillede maskiner uden afmærkning, Henstillede betonelementer uden afmærkning, Folk der arbejder, Maskiner der pludselig kan dreje ud, cyklister, rulleskøjteløbere, stavgængere, alm. nysgerrige, billister med samme forståelse for skiltning som dig selv, knallerter, hestevogne, rollatorer, børnehaver på udflugt, ryttere på tur, skateboardere, et-hjulede cyklister uden for stor erfaring, vilde dyr uden reflekser osv osv..

• #11   3. sep 2011 Der er lige nogen der skal smide noget efter mig smiley Ved ikke rigtig hvad der er farligst, enten er det mc køren der mener at have styr på sin mc, eller arbejderen der smider med ting efter evt, fart synder, For her i danmark er det kun Politiet der har med færslen at gøre, det er jo ikke op til alle at regulere farten, (ikke fordi det er ok ikke at overholde LOVEN) måske vejarbejderne skal have bedre afskærmning så de er bedre beskyttet, tænk hvis der kommer en lasbil med 80 kmt og overser vejarbejdet, så er det ikke kun skovle der flyver gemmen luften, så der er god grund til at man skal tage hensyn til alt i trafikken. (og ik smide skovle efter folk)

MVH

• #12   3. sep 2011 Nu var du så den første til at sætte hastigheden til 200 km/t Claus. Det kunne jo også tænkes, at trådstarter blot ville køre en hyggetur på den nye asfalt!

• #13   3. sep 2011 Ikke utænkeligt Kasper K. Men har bare set det ALT ALT for tit... De skal bare lige prøve at køre en lille tur på den nye asfalt.. Og inden man ser sig om så har de passeret de 200 km/t. For "Vejen er jo ikke åbnet endnu, så der kommer jo ikke nogen. Så jeg kan roligt give den max gas"...

Og til dem der kalder et stykke uåbnet motorvej for et sikkert område... Læs lige mit sidste indlæg igen.

• #14   3. sep 2011 Og lige en tilføjelse:

Hvis du på nogen måde sætter min sikkerhed eller mit liv på spil ved ikke at overholde fartgrænsen eller skiltningen på min arbejdsplads.. Så kan du godt regne med at jeg sætter DIN sikkerhed og DIT liv på spil ved at smide en skovl ud foran dig. Noget for noget...

Hvis du derimod overholder fartgrænsen og skiltningen. Så kan du godt forvente et thumbs up og et venligt vink når du passerer. Samt at jeg med tiden måske ændrer holdning mht folks trafikvaner når de passerer et vejarbejde...

• #15   3. sep 2011 Lol at smide en skovl ud foran folk.. Det kan næsten betegnes som drabsforsøg ^^

• #16   3. sep 2011 Det kan det også ved at passere med 70 km/t 1 ½ - 2 meter fra en der arbejder på vejen hvor der er skiltet med 50 km/t... Så potato potato...

• #17   3. sep 2011 Ja selvtægt er jo vejen frem.... Hvem er dummest????.

• #18   3. sep 2011 Tør sgu ikke kommer i Nordjylland mere, tænk hvis du rammer ved siden af og nakker den bagvedkørende Claus, eller han i sit styrt rammer en af dine kollegaer..

• #19   3. sep 2011 Ja det er da 2 ting der er fuldstændig ens.
    For bevidst at forsøge at skade en ved at forårsage et uheld, er da det samme som at overskride hastigheden med 20-30% - dem der gør det gør det jo bevidst for at ramme dem der står og arbejder i vejsiden og slå dem ihjel.

Det er da også en god ide at få en bil der kører for stærkt forbi dig til at køre galt, han rammer jo nok ikke dig, men dine kolleger længere nede af vejen...

• #20   3. sep 2011 Arbejder over hele Danmark.. Så ingen kan vide sig sikker.. smiley

Nu er det jo så sådan at hvis man overholder fartgrænserne ved vejarbejdet.. så kan man nå at undvige... Desuden er det kun fjolser der har for tung højrefod eller ditto højre håndled der stifter bekendtskab med en pludselig fremkommet Lysbro...

Overhold fartgrænsen.. og du er sikker på at kommet igennem i god behold...

• #21   3. sep 2011 Uanset hvad i kommer op med af åndsvage undskyldninger for at køre for stærkt i et område med vejarbejde... Så får i ikke mig til at ændre synspunkt..

Kan i ikke koncentrere Jer om at overholde fartgrænsen i et vejarbejdsområde... Så skulle i nok overveje om I i det hele taget skulle beholde Jeres kørekort.

Forskellen på 50 km/t og 70 km/t er ganske uhyggelig.

Bremselængden er BETYDELIG længere... Skaderne på en der bliver påkørt er steget fra Brud og voldsomme kvæstelser til 90% risiko for ikke at overleve.

Så næste gang du kører over det tilladte i et vejarbejds område.. så tænkt lige på hvilke skader du kan forvolde hvis der nu er en der træder et skridt bagud ved en afspærring... For når du kører 70.. så når du ikke at undvige.. Du pløjer ham ned i stedet...

• #22   3. sep 2011 Rolig nu.... Claus har bare overdrevet lidt.... Forstår iøvrigt godt hans foragt for disse tumper....

• #23   3. sep 2011 LooL smiley

• #24   3. sep 2011 Så går jeg ud fra at du overholder alle fartgrænser, Claus?
    At smide med skovle og andre ting er alligevel det dummeste jeg længe har hørt, det lyder jou næsten som trusler.
    Desuden nævnte Rene intet om hastighed og hasarderet kørsel, han nævte ikke engang at det var på motorcykel. Han spurgte til hvad politiet gjorde ved det, ikke hvad vejarbejdere kan finde på.

• #25   3. sep 2011 Jeg overholder ikke alle fartgrænser.. Så hellig er jeg sgu ikke... Men når der er vejarbejde med hastighedsnedsættelse på min vej... Så kører jeg ikke en tøddel over det skiltede...

Mht til det at smide med skovle og lignede... Vil man se/høre det som en trussel.. så må man da gerne det... For kommer man tordnede uden respekt forskiltningen der hvor jeg arbejder.. ja så kommer den altså ud på vejen... Så ved du det...

Tråden har bare taget den drejning... så det blev den vej det gik..

Det korte af det lange er. At hvis han ønsker at køre en tur på et stykke uåbnet motorvej.. så skal bare være 10x mere opmærksom end på en almindelig motorvej... Så kan det vist ikke siges blidere...

• #26   3. sep 2011 For at svare på spørgsmålet, hvad politiet må/kan gøre: de vil sikkert beslaglægge din trehjulede cykel, og da du jo er under 14 år, vil de underrette de sociale myndigheder. Disse vil vil så nok igangsætte div. tiltag igennem din børnehave, og komme med restrktioner på hvor meget du må lege med legoklodser!!

• kasper j
    kasper j Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #27   3. sep 2011 Det lyder da sindsygt at du vil smide ting efter biler der kører for stærkt. hvad nu når du smider din skovl ud for an en bil, der så prøver at udvige. og kører lige ind i en modkørene med en familie i. som alle bliver slået ihjel. så må man da håbe du har det godt med dig selv bagefter.

• #28   3. sep 2011 Claus aka #Mr. Bobber# A
    Gal du er snedig at høre på.....

: /

mvh

• #29   3. sep 2011 Straffet med døden

• #30   3. sep 2011 kasper J og alle jer andre der har noget imod det claus er træt af. Prøv bare at arbejde i en uge på vejen og i vil se hvordan folk kører og ter sig åndsvagt.
    Det kan godt være man selv vælger at arbejde med det. Men hvis ikke der er nogen til at lave vejene hvem skulle så? Så ville der være 50000000 flere huller på de danske veje rundt omkring. Nu tror jeg heller ikke claus kaster med skovle hele tiden, det er nok kun dem der lægger hjernen derhjemme når de skal ud at køre.

Jeg har tit været ved at blive kørt ned når jeg har været på arbejde og de har sku os fået en sviner!

• #31   3. sep 2011 Nu tråden er kørt lidt ud på et sidespor i forehold til hvad trådstarter spurgte om, så har jeg lige et spørgsmål.

Nu kører jeg altid selv som en engel i vejarbejdszoner da alt andet er dumt.
    Der er vejarbejde ikke lagt fra min bopæl for tiden og de har sat en grænse på 40km/t hvilket er fair og fornuftigt nok. Men det er knagme svært at ramme 40km/t stabilt over nogle hundrede meter på en MC, det er ikke fordi jeg vil køre for stærkt men det er altså ikke nemt, jeg svinger altid mellem 38km/t og 49km/t.

Andre som har samme problem eller er det bare mig eller skal jeg være bekymret og søge læge fordi jeg ryster for meget på hænderne? smiley

Ovenstående er seriøst ment.

• #32   3. sep 2011 Peter, det kan ikke vente til mandag. Du er simpelthen nødt til at ringe til lægevagten omgående, med sådan en rysten på hænderne risikerer du at spilde din øl, og det er sgu da farligt!!
    God Weekend

• #33   3. sep 2011 Har lige købt nogle ZinkLysbro aktier - der skulle vist være øget salg for tiden smiley

• #34   3. sep 2011 Vejarbejde, skoler og andre områder med ekstra nedsat fart skal man squ bare respektere. Det kan ikke diskuteres. Dermed er det ikke sagt at jeg er så hellig at jeg kun kører 110 på motorvejen, det kan sagtens være 130-140 km/t.

Men i dagens danmark er alle satme så egoistiske i deres kørestil og bedre vidende om hvad han/hun/den/det må at det er til og brække sig over.

Og at sidestille Claus aka #Mr. Bobber# A bemærkning om og kaste skovle ved siden af en 30-40% fartoverskridelse og sige at det ikke er det samme er squ da idioti. DU har selv valgt og overskride fartbegrænsningen ergo er man i mine øjne lige "morderisk" når det går galt, som hvis du blev ramt af en skovl.

Der er nogen af de indlæg som forsøger og mod argumentere Claus som virkelig trykker på ens brækventil.

• #35   3. sep 2011 Lysbro aktier:-) hahahahaha Henrik C jeg tror sgu jeg køber et par aktier med os:-)

• Mr. M
    Mr. M Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 98
    #36   3. sep 2011 Kørsel på uåbnet motorvej? Hmmmm.... det kendte jeg en der gjore for mange år siden han kørte ind i en betonklos og vi så ham ikke mere. For han døde af det.

• #37   3. sep 2011 Fuck hvor er folk dog moralske, og dobbelt moralske.......

Ingen ved hvorfor spørgsmålet stilles, det kunne jo være at det barer er en uskyldig diskution om hvad der kan ske ved at bruge et uåbnet stk. vej, MEN straks pudser folk glorier, ander smider med skovle osv.
    Er der slet ingen der kan svarer personen på hans spørgsmål?

Jeg må desværer løbe nu, skal ud og brække mig over alle de "sure moralske opstød...."

• R M
    R M Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #38   4. sep 2011 Viste bare dette emne ville starte en voldsom diskussion.

Havde nu tænkt mig at tjekke hele ruten ud inden jeg ville vride gassen og det skulle selvfølgelig være uden for arbejdstid.
    Jeg er så absolut ikke sindssyg, køre ikke med hovedet under armen.

Over and out.

• #39   4. sep 2011 Claus, ja du overdriver nok i det du skriver, men som en person der tidligere har arbejdet på den slags, er jeg 100% enig. Folk ANER ikke hvad de går ind til, når de afprøver kræfter med en uåbnet vej....

Det kostede en kollega alvorlige skader, at en 17 knækt uden kørekort, uden nummerplader, skulle teste sin bil, på det stykke vi skulle have klar inden åbningen 2 dage senere.. SÅ vi arbejde lørdag, da han kom på fuld smadder...

Han bankede så hårdt ind i den mini frontlæsser, med en betongklods på gaflerne, at den væltede...

Knejten slap billigt, med 2 brækkede ben...

Undskyldningen, eller hvad man skulle kalde det, var i første omgang:

Hvad fanden lavede i der? det er jo weekend.............
    AT han så i anden omgang da politi og ambulance også var der, sagde, imens politiet og flere af os overhørte det:
    Jamen min far sagde at det var et godt sted at teste, det var der han havde gjort det med motorcykler!!!

Vi havde haft 3 eksempler, med en MC'ist, der havde drønet igennem, imens vi arbejdede de sidste par uger....
    Da politiet, så tog 3 af os med på besøg hos faderen, for at se om vi kunne udpeje hans MC, var der ingen tvivl.. selv om den var uden plader. MEN de boede jo lige hvor vejen startede, så de syntes bare det var fedt/sjpvt...

Min tidligere kollega, kommer aldrig til at gå igen!

DERFOR forstår jeg Claus holdning!!

DET sagt, er vejen checket grundigt, og ingen er på arbejde, kan det ikke generer mig, go for it!!

• #40   4. sep 2011 Til trådstarter....

Politiet gør ikke noget, da det er en byggeplads.. så er der skal en anmeldelse til førend de har noget at gøre der..

• #41   4. sep 2011 tja må give claus lidt ret, der er sgu alt for mange der kør for stærk ved vejarbejdet, kør selv forbi kliplev hver dag hvor de er ved at lave motorvej til sønderborg, og der er kun 1 ud af 10 der holder fart grænsen, selv politiet køre for stærk der,
    så fast fotovogn ved hvert vejarbejde ville være kanon, så kunne folk sgu lære det,
    men at kaste noget efter folk er nok lige i overkanten, har en i familien som er blevet ramt af en bil som bare kørte og han har i dag ikke et normalt arbejde.

• #42   4. sep 2011 Nogle folk køre som Hjernedøde, når der er vejarbejde.
    En skovl gennem forruden er faktisk velfortjent i nogle tilfælde

• #43   4. sep 2011 Claus har helt ret! Tænk jer om når i kører ind i en zone hvor der er vejarbejde...
    Og den med skovlen kan være hel legetim i og med du som bilist skal være opmærksom på at du køre ind på et arbejdsområde og at sådanne ting kan ske...

• #44   4. sep 2011 nu er det jo pisse svært at tage de der hastighedsnedsættelser ved vejarbejde serijøse.
    Man starter med at nedsætte hastigheden 25-50km før arbejdets stedet. så når man som belist endelig kommer til selve arbejds området er hastigheden de sædvanlige +100 for man har kørt kilometer efter kilometer uden nogen som helst grund til reduseret fart.
    hastigheds nedsættelsen bliver stående selvom sjakket der arbejder på stedet er taget på 8 ugers ferie.
    Så det der skiltning ved vejarbejde har misted sin troværdighed.
    Som når drengen ! råbte ulven kommer ulven kommer.

• #45   4. sep 2011 Er enig med Claus et langt stykke, men skal vi ikke lige huske på at Politiet har den udøvende magt i DK og ikke en vejarbejder med en skovl i hånden smiley

• #46   4. sep 2011 Enig i man skal køre pænt vej vejarbejde men folk tror osse ligså snart de har en gul vest på så er de Gud eller der over

• #47   4. sep 2011 Dem der plejer at planlægge vej arbejde kunne jo osse prøve at planlægge skiltning og fartgranse så står der 70 og så 90 så 40 hvor der så ikke arbejder nogle det gir sure miner og folk mester respekten

• #48   4. sep 2011 .

• #50   4. sep 2011 Morten S: Du er et pragteksempel på Danskernes stigende egoisme og idioti.. Du sammeligner et menneskeliv med et par småbuler i en engelsk blikspand... Du hidser dig op over at dåsen har fået et par buler og truer folk, der skal leve af at lave nogen fornuftige veje i kan køre på. Og du betaler sgu ikke engang selv for skaderne... Hvor langt ned må man synke..

"Her kommer jeg så pas på, for jeg har nasset mig til en bil i mit firma, og jeg kører lige som det passer mig"

Tosser som dig skulle fandme have en af de der lange stænger med flag på, som børnecykler udstyres med i trafikken for andre kan se dem. Så kan os der sørger for at din møgspand kan rulle afsted på vejene uden for voldsomme rystelser, nå at komme i dækning.

Vil elske den dag du bliver fyret for underslæb eller møder en MEGET fast genstand med 130 km/t

• #52   4. sep 2011 Ha ha ha... Ja det er da meget muligt jeg ikke skulle ha været født...

Men så havde du garanteret pevet over at de danske veje var elendige at køre på og klaget dig over det i stedet. Og været ved chefen for at tigge om at få nogen nye hjulophæng på din ÅÅÅÅHHH så fede bil...

Kan godt se du er et offer i den her sammenhæng.. Og det er virkelig synd for dig.. Håber ikke du mister grebet om din sutteklud af en pisøse, for så har vi da ragnarok..

Snotskovl

• #54   4. sep 2011 He he.. næ tværtimod... smiley

Du har lige råbt ud til hele verden (eller MCG i det mindste) at du har danmarks mindste diller.. smiley

Tænk engang at man bliver nødt til at købe så store og dyre biler for at føle man er mere menneske.. Men fair nok det er da fede biler..

Undrer mig bare over du er så emsig med at udbasunere din rigdom lige nu.. Og så er dit profilbillede en ganske almindelig risraket fra Kawasaki...

Go stil... eller hva nu det kan kaldes...

• #56   4. sep 2011 Ja ja.. Janteloven er din ordbog.. Det kan alle jo se..

Vi er mange der er glade for at du har valgt at udvandre.

• #57   4. sep 2011 Elsker bare når "rigtige" mænd måler pikkemænd.

Selvfølgelig skal man da køre ordentligt ved vejarbejde, og vejfolket og mig har en aftale, om at hvis de bliver på den ene side af stregen bliver jeg på den anden, nemt ikk

Når det så er sagt er det jo en fuldstændig latterlig måde man indimellem sætter de hastigheder og de strækninger, de mister jo netop værdi når man kører 10 km med 50 kmt og der ikke foregår andet end at der er sat kegler op.

Styr dog for fanden hastigheden elektronisk efter hvor arbejdet og de farlige steder er, som det blev gjort på ring 3 i KBH.

• #58   4. sep 2011 Jeg kan kun holde med dig i at det er skide farligt Claus, arbejder selv i samme omraade.

Men men hvor er du dog en meget lille indaedt mand at hoere paa smiley

• #59   4. sep 2011 Enig med Grauballen.

Og når det så er sagt, er der da et par stykker herinde som burde overveje gevaldigt om de, med den grad af mental retardering de fremviser, overhovedet bør udtale sig på et offentligt tilgængeligt forum.

Det er ikke kun pinligt for jer selv, det er pinligt for alle os andre at blive sidestillet med jeres slags.

• #60   4. sep 2011 Dyggi: He he.. Vil da nok kunne nikke genkendende til din udtalelse om at jeg nok kan virke en smule indædt... Meeeen... Lille... det har jeg sgu aldrig været.. smiley

Men når det så er sagt... så er der bare nogen der ytrer deres holdning til andres liv og helbred ved at udtale sig om hvor ligeglade de er med hastighedsbegrænsningerne ved eksempelvis vejarbejde. Disse udtalelser får altså bobber til at se rødt.. og ikke på den gode måde.

Og i den forbindelse ser jeg ikke noget problem i at udtale mig på mig og mine kollegers vegne om vores holdning til disse individers mentale tilstand.

Man kan til enhver tid, og velbegrundet, sige at jeg muligvis virker både psykotisk og mentalt retarderet i mine udtalelser. Men lur mig om ikke størstedelen af denne tråds læsere i en rum tid fremover tænker en ekstra gang næste gang de passere et vejarbejde. De ved jo ikke om det er mig som arbejder lige netop på det sted.

Man kan jo også lige forsøge at vende hele situationen om (selvom det på sin vis ikke har noget med selve trådens egentlige emne at gøre) og spørge de fartafhængige, som har ustyrlig travlt når der er vejarbejde, om hvordan de reagerer når der kommer en bil/mc med 80 km/t forbi på den villavej de bor på, når deres børn er ude at lege. Og ja.. det kan direkte sammenlignes.

Om det er pinligt for os selv?? Synes jeg ikke... Det har givet en diskussion hvor de forskellige holdninger er kommet til overfladen... Og jeg er da ikke i tvivl om at læsere af denne tråd ikke er i tvivl om min holdning.

Jeg siger jo kun det som mange ikke tør...

• #61   4. sep 2011 du får politissemand i din lille stramme nummer, derefter skal du køre på en pink scooter i 2 år

• #62   5. sep 2011 KÆLLINGER!!!

• #63   5. sep 2011 Claus, du har en god pointe, men du bliver hele tiden ved og ved med at score selvmål..

Had avler had, og det er ikke den rette måde at overbevise "os" på mcg at det er pisse farligt at køre for stærkt ved vejarbejde.. Med dine "trusler" så gør du det kun værre..

• #65   5. sep 2011 Wow Så skal jeg hjem og lave popkorn. Også længe siden der har været cola/popcorn tråd.

Claus nu melder du selv ud at du til tider kører for stærkt. Så hermed er er det givet frit til alle der har et pacelhus eller en gård, der går ud til den landevej du kører for stærkt på, at gå ud og smække en skovl i fjæset på dig. Da de sikkert er røv træt at at du kører for stærkt der hvor de bor/arbejder.

Nu håber jeg slevfølgelig at du blot er en sand Internet helt og hvad du end sidder og proklamerer blot er varm luft. For konsekvensen af en sådan handling du der sidder og truer med, kan blive langt mere kostbar end du har lyst til at betale tror jeg, og vil helt sikkert skade jeres sag og omdømme.

• #66   5. sep 2011 Hørt køre forstærkt er for stærkt pisse lige meget hvor

• #67   5. sep 2011 ..Jeg har mistet respekten for vejarbejdere efter denne tråds udvikling.
    ..og ikke for at være fordomsfuld, men ser ikke vejarbejdere som særligt intelligent folkefærd.. det må være claus fortjeneste.... men hvad ved jeg? ..jeg er kun 18..

• #68   5. sep 2011 ^ Yay fordomme \o/

• #69   25. sep 2011 alexander p Jeg tror nu ikke du kunne blive vejarbejder når du skriver sådan nogen dumme ting der;)

I kan have ret i at hastighedsgrænserne burde kunne styres elektronisk men de bliver jo ikke engang overholdt så hvorfor skulle man bruge en masse penge på udstyr når det er penge lige ud af vinduet. ?

Jeg har aldrig set hastigheds begrænsninger 25-50 km før et vejarbejde så det passer nok ikke. ellers må personerne der har set det godt lige fortælle hvor?

Hvis der er hastigheds begrænsninger så er det nok fordi de skal overholdes fordi vejene pludselig kan svinge eller lign. Det er set før i politijagt og .steder at det har gået galt fordi de ikke har holdt sig under de lovlige km/t

Morten S Jeg ved ikke helt hvem jeg skal syntes er dummest. dem som kaster sten efter din bil fordi du ikke overholder reglerne på deres arbejdsplads eller dig som tyr til vold fordi du ikke overholder loven? Spade...

Ja det er mange dage siden der er skrevet sidst men fandt lige emnet igen og så nogen folk der skulle have svar..

Kommentér på:
Hvad kan/ må politiet gøre..?

Annonce