{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Fucking LORTE printer {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer det :

FFFUUUUUCCCCCKKK hvor er jeg mega træt af printere og de forbandet IDIOTER der vil være sig selv bekendt at sælge deres forbandet pis (får kvalme af producenterne og sælgerne)- Har i snart 20 år arbejdet med computere og printere har ALTID været noget lort (paperjam, no connection, error osv osv).

Efter at ha opgivet det pis i flere år nu købte jeg så en igen, da lortet er svært at undvære - og rigtigt nok deres lorte printer virker ikke. Først vil den ikke virker over WIFI, og ja nu vil den bare slet ikke få forbindelse (heller ikke via USB) -
Jeg har selv bøvlet med det og er en rimelig erfaren Windows bruger (desværre), og har efterfølgende opgivet , og fik en kammererat til at kigge på det som er edb-supporter, og efter 2-3 timer ga han også op.

Må bare konstatere jeg er blevet skampulet IGEN af de fuckhoveder der sælger lortet.

Undskyld sproget er bare så sindsyg gal i skralden over de folk der vil være bekendt at sælge og producere lortet, og kom så med de 72 indlæg med fejl 40 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fucking LORTE printer
Kommentér på:
Fucking LORTE printer

Annonce