Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC Legend opdatering
  • #1   31. jan 2011 Er lidt i tvivl om hvad du spørger om...

Spørger du om man kan revertere tilbage til Android 2.1 fremfor 2.2 (Froyo) som Legend kører på nu?

Hvad er problemet med sms'erne? Min kones Legend fungerer bedre med sms delen efter Froyo, men den er bare blevet langsom.

• #2   31. jan 2011 Aha, problemet er jo at hun ikke ved hvad der er sket, hun har bare sagt ja til en opdatering, efter at mobilen gentagne gange har spurgt og hvor hun har svaret nej, så det er da nok det hun har sagt ja til, at få 2.2 froyo!
    Men det er vel som med en pc, de bliver langsommere jo mere man stopper i dem!
    Hvad mener du er bedst 2.1 eller 2.2 og hvorfor?

• #3   31. jan 2011 2.2 opdateringen til Legend kom netop med en vigtig opdatering til sms-delen.

2.1 var udsendt med en fejl der gjorde at når man ville sende en sms til en ven man havde en sms-historik med så var startbilledet den første sms man havde sendt. Dvs. man skulle til at scrolle LANGT ned i bunden for at komme igang med at skrive den nye sms. Alternativt skulle man slette sin sms historik med den givne person ganske ofte.

Med Froyo kom også Wifi tethering (dvs. man kunne dele telefonens internet forbindelse mellem op til 8 PC'ere), fuld Flash support og en del andre små forbedringer.

Mht. Android så vil jeg mene at nyeste opdatering ALTID er bedst - dog problematisk med de mindre modeller såsom Legend, Wildfire og lignende størrelser, da processorhastigheden er begrænset og Android skal virke på så mange forskellige hardwares. Og som du siger - jo mere man stopper i dem jo langsommere bliver de.

Kort sagt - jeg vil helst have 2.2, men ikke en Legend smiley

• #4   31. jan 2011 Den har hun også haft meget bøvl med og den er alt for dyr til kun at sms med, man skal ha nogen vægtige grunde til at købe sådan en kontra en alm som min Nokia 6300 Cassic eller hvad den nu hedder!

Hun nævner netop at der er kommet noget bøvl med sms efter opdateringen, MEN så skal det også siges at hun synes noget kan være bøvlet når det er blevet nemmere, blot fordi det er anderledes! Hun nævnte også noget med at scrolle rundt efter noget, men den tager vi lige når hun kommer hjem, snart!

PS! Kender iøvrigt flere piger der har smarte telefoner men ikke aner hvad de skal med dem, til en pris af 4-500 om måneden i abonnement!

• #5   31. jan 2011 Til dit PS indlæg... der er MANGE Iphones i omløb som kun er i forbrugeren hånd pga. udseendet, men det er vel også tilladt.

Nyder iøvrigt selv HTC's Desire HD til hverdag. Bortset fra det evindelige manglende batterileverid og en genstart i ny og næ, så er der vist ikke alternativer derude for mig lige pt.

• #6   31. jan 2011 Ja, batteriet er en pestillens, man må ha lader med på arbejde, godt nok grineren!
    Hunne huske da man grinte af mobiler på 150 gram og halvstore i udseende, næ de skulle veje omkring 100 gram og være små så de kunne ligge i en forreste bukselomme uden at være i vejen! Nu har de samme størrelse igen, dog noget fladere, og batteriet ja.......... sådan skal det åbenbart være! Havde engeng en Nokia der havde 10 døgns standby, ufatteligt nok!

• #7   31. jan 2011 Jep... software og hardware udviklingen er vist milevidt foran batteriforskningen...

• #8   31. jan 2011 Problemet:
    Der kommer en sms, den bliver så lagt ind i bunden ad sms fra denne person! Altså man skal bladre heeeelt ned i bunden for at komme til den nys indkomne sms, mega nederen! Eller er det noget man kan komme ud af via personlig opsætning?

• #9   31. jan 2011 Hej Allan... Nej der er ingen indstilling som kan ændre det problem - MEN hvis hun har det problem så kører hun kun med Android 2.1.
    Det er blevet rettet i 2.2 som sagt - så derfor skal hun opdatere telefonen - muligvis manuelt.

Det gør hun ved at vælge indstillinger, Om telefonen, Opdatering af systemsoftware. Der skulle meget gerne ligge en opdatering klar til at rette problemet.

• #10   31. jan 2011 Det er et nyt problem hun har fået EFTER opdateringen, før var der ikke noget galt!

• #11   31. jan 2011 Har hun prøvet at gøre som jeg skriver - det er meget muligt at der er endnu en opdatering hun IKKE har kørt.

• #12   31. jan 2011 Hvordan får hun det store analog ur frem på forsiden, pauseskærmen igen?
    Det andet lykkedes, men alle ikoner er nu placeret anderledes!

• #13   31. jan 2011 Fejlen kan GODT komme efter opdateringen... det skete bla for min bror, så selvom de skriver at de har rettet netop DEN fejl så kan visse brugere stadigvæk godt få den.

Kommentér på:
HTC Legend opdatering

Annonce