{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone 3gs hjælp
  • #1   5. dec 2010 synkronicere med itunes, der er vel en kopi af alt.

• #2   5. dec 2010 kan ikke finde det..

• #4   5. dec 2010 det hjalp ikke og synk nu prøver jeg at gendanne den..

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #6   5. dec 2010 Lars: Din e-mail og kalender... opdateres den imod jeres firma (Exchange) eller noget andet? Hvis du kører imod Exchange (2003 eller nyere), så vil en opdatering til nu IOS ikke betyde mistet data... de ligger fortsat på jeres exchange server og vil "løbe retur" når du opdaterer. Du kan evt. checke om dine e-mail og kalender (konto) oplysninger er sat korrekt eller om f.eks. dine password-felter er blevet "blanket" (typisk fejl - set før).

Hvad angår e-mail (generelt) er det således, at hvis du bruger POP "metode", så henter du reelt e-mails fra en given post-server og ned på din telefon. Og typisk sletter man disse e-mails på serveren når man POP'er dem. I dette tilfælde vil du tabe oplysninger... Hvis du f.eks. anvender Google kalender, så vil du ikke tabe noget - dine kalender-info vil trille retur når du tilser at dine kontooplysninger er sat korrekt - og du har opdateret (eventuelt manuelt). Hvis man bruger private e-mail på sin iPhone, så er det en rigtig god idé at bruge IMAP. Så har du altid et "spejl" af dine e-mails på serveren - uagtet hvad der sker på din iPhone. Når du sletter noget (bevidst) på din iPhone, så sletter du også på serveren.

Spørg blot igen...hvis du er forvirret.. smiley

• #7   5. dec 2010 Kenneth: Jeg antager, at du tog det stille og roligt og alt muligt:oD

Jeg satser på at kunne skrotte min iPhone midt på ugen.. Venter på min håndværkertelefon. Det er slut med æbleprodukter..

• #8   5. dec 2010 det er bare noget opreklameret lort fuck noget crap itunes og iphone og hvad der ellers er et råden frugt forbundet med.

• #9   5. dec 2010 hans m eg started med at opdatere den til 4.2.1 og derefter varder ikke emails og min arb kalender var ikke på min iphone og så mangled jeg en masse nye mobil nummere. jeg har nu synk den og nu gendannet den og så har jeg hentet sikkerhedskopi ned men den nu var mit musik biblotek væk og mails og kalender virker stadig ikke. jeg er komunal ansat og det er exchange vi køre med og koden er der. jeg er virkelig ved at være rigtig træt af det.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#10   5. dec 2010 Du skulle måske overveje at STARTE med at lave synk/backup - *INDEN* du laver en opdatering? Jeg skal ingenlunde forsvare eller gøre det bedre end hvad det reelt er... Jeg kan bare konstatere, at nu har vi kørt med iPhone lige siden v1 (da vi hentede dem hjem fra "over there"), og har ikke haft problemer... ud over at glas *ikke* tåler tab fra flere meter - og at den ikke dur' til våde elementer eller dykning på flere meter... men ud over det, så har det faktisk været relativt bekymringsfrit!

• #11   5. dec 2010 hvad er iphone???

• #12   5. dec 2010 Skriv til Steve og sig du er træt af ham ..

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#13   5. dec 2010 Søren... Det er sådan "noget" man bruger som erstatning for det I kalder "brevduer" oppe i Thy-lejren! smiley Forskellen (den store) er bare, at jeres brevduer spiser frø... iphone spiser "strøm"... (nå nej, hvad er strøm?). Det er sådan noget der kommer ud fra den generator I har stående...du ved, den som larmer og spytter sort røg.... den som I hælder stjålen diesel ned i... det som I "gafler" ned fra tanken... got it? :o)

• #14   6. dec 2010 hans M: Overvejer at opdatere min due til sådan en " iphone" men hvad er rækkevidden på sådan en sag ? Og hvordan med hastigheden. Kan den følge med de nye ØkoDuer ?

• #15   6. dec 2010 +1 til Hans M smiley

• #16   6. dec 2010 åh, jeg troede det var noget kinesisk fremstillet lort som er fyldt med fejl, sorry, min fejl jeg ikke vidste bedre......

• #17   6. dec 2010 hehe kan se i hygge jer smiley har i mellem tiden fået styr på den det var min APN der var 0 stillet men mange tak for hjælpen alle sammen.

brevduen var som sån ok men det gik bare ikke da jeg også har kat.... :-S

Kommentér på:
iphone 3gs hjælp

Annonce