{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

få liv i iphone 3gs {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre, om der er nogen, som ved lidt om telefonteknik

Hej. Jeg har fået en 3gs af en ven. Den kunne ikke bruge mit simkort, og så ville jeg gendanne den med itunes. Da den var "færdig" med det, siger itunes, at jeg skal bruge et rigtigt simkort.
Problemet er dog, at jeg ikke kan få det originale og jeg desværre heller ikke ved hvor den er købt. Er der noget at gøre, eller er den lige til skrældespanden?

kender i evt. til andre steder, jeg kan søge hjælp?

mvh. ct

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  få liv i iphone 3gs
  • #1   7. jun 2011 Du ringer bare til den oprindelige teleudbyder og be'r dem åbne den, og voila så spiller det!

/bo

• #2   7. jun 2011 Det fik jeg gjort i går, du skal vide hvilken udbyder den er låst til og ringe til dem. De låste den op og 5 min efter kunne jeg låse den op med iTunes.

• #3   7. jun 2011 Ja, det er udbyderen af det simkort mobilen er låst til, der skal låse den op.
    Og som Bo L siger, så foregår alt via iTunes.
    Når de har låset den op, skal du koble den til iTunes, og synkronisere - så virker den.

Har selv lige fået en 4, og den gamle 3´er blev automatisk låset op, da bindingen udløb.
    Udbyder er 3 Mobil.

Så vær sikker på at den er ude af bindings perioden smiley

• #4   7. jun 2011 og at den ikke er varm smiley

• #5   7. jun 2011 Og at den skal synkroniseres med det nye simkort i.

• #6   7. jun 2011 har oplevet næsten det samme med en HTC der heller ikke ville æde mit sim-kort. Ham jeg købte telefonen var en god ven, så jeg stolede på ham da han sagde den ikke var sim-låst, men stadigvæk ville den bare ikke. Jeg endte dog alligevel med at ringe til den oprindelige udbyder og bekræfte dette- og de var behjælpelige med at fortælle det formentligt var mit eget simkort der simpelthen var for gammelt.. jeg ringede til min egen udbyder, fik et nyt med posten .. et voila.. smiley

• #7   7. jun 2011 .. bare sådan lige hvis det kunne ske at være lidt det samme med apple smiley

• #8   7. jun 2011 Okay. Jeg er desværre godt klar over alt det i skriver. Problemet er, at jeg IKKE ved hvilken udbyder den er købt ved. Ham jeg fik den af, er på udenlandsrejse i 2 måneder, og der kan han ikke kontaktes. Jeg er ikke engang sikker på, at han ved hvor den har været bundet.

Men tak for svar indtil videre smiley

• #9   7. jun 2011 Du kan evt prøve dette og se om det virker..

(link fjernet)

Men det er jo kun hvis den er låst med 3.

• #10   7. jun 2011 Tast *#06# på telefontasteturet. Så kan du se IMEI. Prøv at ringe til nogen af de store selskaber, 3, TDC, Telenor og hør om de kan se hvilket net den har været på, men tror måske det er fortrolige oplysninger... Men det er et forsøg værd smiley

• #11   8. jun 2011 Nu er det jo en biologisk nedbrydelig telefon aka æbletelefon som manden har fået.

Mig bekendt er der vist kun en eller 2 udbydere som måtte forhandle IPhone i starten, var det ikke kun Telia/3 som måtte?
    Hvis det stadig er sådan så er det jo bare at ringe til 2 de selskaber og forsøge sig med at låse den op. smiley

• #12   9. jun 2011 Problemet med Telia er bare at de kræver at man kan telefonnummeret telefonen er købt med.

Kommentér på:
få liv i iphone 3gs

Annonce