{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.362 visninger | Oprettet:

station 2 {{forumTopicSubject}}

Dejligt at se hvordan de satans lorte lømner terroriserer en hel by del. og stjæler og udøver terror mod beboerne...så de ikke tør gå uden for en dør.. dam de skulle tæskes de svin......
og på Vesterbro hvordan afrikaner der sælger narko åbenlyst på gader og stræder.. forbandet svin...

mener jeg . .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  station 2
  • #1   4. okt 2010 enig.

• #2   4. okt 2010 De kan da også godt her i Odense..;o(

http://ekstrabladet.dk/112/article1424748.ece

• #3   4. okt 2010 FUCK.......................................
    hvor er jeg vred og rystet tænk det polske svin i ST.2 der har lavet et hjemme tyveri fra en 99 år dame... dammmmm jeg ville gerne slå det svin i skallen med en kølle.... svin.... er der slet ingen grænser for hvad man vil gå med til... de svin . .

• #4   4. okt 2010 ser lige hvor mange taxi der kom, da ham den ene taxi havde problemer..
    det er en god ting....

hmmm... måske man skulle starte noget ligne.. evt via sms... så man lidt nemmer kunne rage nogle lussinger ud.. når der igen står 8 rødder og vil fortælle at man er i deres område ? øhhh ja måske , men i er i mit land ..

• #5   4. okt 2010 Simon

Det er ikke politiets indsats der er noget galt med. Men sålænge vores grænser er vidtåbne for det pak, så bliver det ikke bedre.

• #6   4. okt 2010 Hørt hvor har i ret.
    Det der ryster MIG er at det danske politi IKKE har resurser til at straffe tyve knægte fra polen . SMID DEM DOG UD AF LANDET DE TYVEKNÆGTE.

Jeg håber at der er nogle politikerer der har set hvad de har gjort med den F....... politi reform.
    / walther

• #7   4. okt 2010 Måsk var det på tide at vi danske tog os selv lidt i nakke og slår igen.

ENIG

• #8   4. okt 2010 Fedt nok - der råbes på mer politi, og krydset bliver sat ved hvem der kan skaffe hele horder af mer politi på gaden ved næste valg - glem ikke, at de dejlige åbne grænser, EU udvidelse mod øst mv... for en stor dels vedkommende stammer præcis fra den siddende regering ! og forarbejdet - ja hvem husker ikke Uffe Elleman, på et virkeligt flot engelsk erklære : if you can't beat them - join them ! (smilet blev senere tørret grundigt af)
    Så glem ikke hvem der har åbnet vores land for dem i nu bander over - husk det når i en dag bliver spurgt om vi skal ha' euro'en, udvide schengen, udvide EU med endnu flere for fællesskabet berigende lande
    Eller "bare" mangler jeres MC..................!

Husk ederne og forbandelserne i stemmeboksen...

• #9   4. okt 2010 Jeg tror sgu jeg vil være betjent........A LA Harry Callahan, udstyret med en Magnum 45 og min egen opfattelse af hvordan man får ro og orden...
    Dirty Harry....he he

• #10   4. okt 2010 Søren B * Århus *

tror sgu desvære du har fat i noget der.....

: /

mvh

• #11   4. okt 2010 Jeg tænker bare på. Hvis jeg lavede samme nummer som de polakker, ville jeg så også bare blive sendt afsted, uden videre ? Det tvivler jeg stærkt på, selvom jeg ikke har nogen tidligere kontreverser med loven.

• #13   5. okt 2010 Det er sgu da synd for de unge mennesker i udsendelsen at de ikke har et klubhus. Hende der Yvonne, hun havde i det mindste en lejlighed mens staklerne måtte stå ude på gaden! Og ham afrikanerpusheren, han fryser sgu da når han skal arbejde udendørs i det her iskolde land, det er hårdt!

Jeg synes at alle på mcg skal sælge jeres motorcykler og købe et klubhus til de dejlige unge mennesker. Så slipper I også for faren ved at I har mere privat ejendom end andre. UNGEREN BLIR!!! 69 for ever!!!! YEAH!!!

"... Men bourgeoisiet har ikke blot smedet de våben, der skal bringe det døden; det har også frembragt de mennesker, der skal føre disse våben ..." (Karl Marx, Det kommunistiske manifest)

"Vi er hensynsløse og beder ikke Dem om pardon. Når det bliver vores tur, skal vi nok vise, hvad terror er." Marx-Engels Gesamtausgabe

Yeah stem rødt eller vi nakker jer!!! smiley

XD XD XD smiley :D XD smiley

• #14   5. okt 2010 Det er kulturberigelse. Danmark kan slet ikke undværre denne "dejlige" berigelse, siger de røde møgsvin.

Get use to it. Det er kommet for at blive- og det bliver værer endnu!

• #16   5. okt 2010 Nu er det jo ikke alt omkring EU der er negativt, men vedr. Schengen har de dæleme pisset ved siden af potten = en FATAL brøler af rang !!!

Det vælter ind med polakker, litauere, romaer og andet rakkerpak der kun har til formål at fylde lommerne for derefter at rejse hjem.

Jeg har fan'me aldrig set så mange biler på motorvejene af ovennævnte herkomst som lige for tiden - de er jo over alt.

Næh, lad os få grænsekontrollen genindført så så tingene helt anderledes ud - for så kom de ikke ind.
    Og slap de endelig ind, så kom de ikke ud igen i deres overlæssede varevogn.

• #17   5. okt 2010 Søren B * Århus *
    Tror betjentene selv vælger at stå og skrive cyklister? I såfald skulle du nok lige sætte dig lidt mere ind i tingene inden du begynder at udtale dig..
    Der er da ingen betjente der gidder stå og skrive cyklister..
    Og fartmålinger, Noget færdselsafdelingen tager selv af for det meste, så selv om de har skrevet dig for fart, kan der altså godt være andre på gaden der tager hånd om problemerne..
    Hvis du virkelig vil de her problemer til livs, skulle du råbe og skrige på flere resourcer, der er simpelthen ikke penge til at holde betjentene på gaderne..
    Det pisser mig sku lidt at når egentlig ikke ved hvordan tingene hænger sammen, for så stadigvæk at kunne kritisere og håne politiet..
    Nå nok negativitet for idag, god dag til alle.. smiley

• #18   5. okt 2010 Der skal være absolut 0-tolerance overfor disse typer. Jeg vil skide på omde er født op opvokset i Danmark. De er jo ikke mere fjernt fra deres land end de stadig fastholder deres normer, værdier, kultur, tro osv. Og tager på ferie i "hjemlandet" flere måneder om året for at besøge deres familie. Hvis de ikke indordner sig så er det hjem.

• #19   5. okt 2010 Ja, flere penge til polisen er løsningen. Stein Bagger havde jo heller ikke ruineret en masse folk, hvis han bare var blevet tilført de ressourcer som han havde brug for. Det samme gælder Roskilde bank, hvis vi havde givet dem de pange de manglede så havde det jo ikke været løgn, da deres bankrådgivere opfordrede folk til at sætte deres pensionsopsparinger i den gode Roskilde bank aktie..

Alt bliver bedre, hvis man afleverer sine penge smiley Hænderne op, det er ikke afpresning! smiley

Jagtvej 69!!! Vi har smadret Dorteavej, giv os et nyt ungdomshus igen eller vi smadrer jeres by igen!!! Det er ikke terror, det er FRIHEDSKAMP YEAH!!!

• #20   5. okt 2010 Det skete for mange år siden i Chicago!

Nu mangler vi bare at:

"En russer rydder op i Danmark"

• #21   5. okt 2010 ja man kan undres... at de ( nogle) siger at de er flygtet fra deres hjemland pga de bliver forfuldt og tæsket og fængslet osv osv osv osv osv osv ... gab.... og så tager de ( nogle ) på ferie i flere måneder af gangen i deres hjem land ... øhhh ? burde de så ikke bare blive der hvor de kommer fra så...

mener jeg

mvh

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #22   6. okt 2010 Ja men husk det når vi stemmer, jeg kender flere socialakrobater som også hader kulturberigelse.

Kommentér på:
station 2

Annonce