station 2 {{forumTopicSubject}}
hey folkens.
ser i station 2, hvor de snakker med unge der har lavet røverier?
man hører en ung idiot, der har lavet et røveri, fordi han ikk havde noget at lave, og derfor ville han begå røveri.
så blir han spurgt om han har ondt af de mennesker det gik ud over.
drengen svarer: nej det har jeg sku ikk, og griner med et stort smil.
Så viser de interview med de kunder der var på tanken, og hører hvordan de har det. man hører at ekspedienten siger at hun var bange for at han skulle bruge den kniv han havde.
så svarer han: så må hun sku bare finde et andet job, hvis hun ikk kan klare der blir begået et røveri eller 2 engang imellem.
hva sker der lige i hovedet på den knægt, at han er så kold? han burde virkelig have den største omgang tæsk og lukkes inde på den gamle. kæft en hat!
sorry skulle bare ud med min aggression.
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 13 Emner: 139 Svar: 3.701
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.548
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
tørre tæsk er spildt på den type mennesker
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
dec 2003
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 149
Og der er da virkelig gået noet galt i hans opdragelse el. mangel på samme.
Og så bare hans ondsvage fjoget grin med at han bare skal ind i spjældet og ha go mad og spille playstation, jamen det hænger jo ikk sammen.
Sådan en knægt sq ha sådan en omgang prygl, selvom det er forkert at svare tilbage med vold...
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
my 5 cent
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.721
Tæv er afmagt - og bruger man det som straf eller opdragelse, lærer personen jo blot at det er måden man begår sig i samfundet på.
Ham der skulle idømmes en behandlingsdom hvor man skulle fastslå årsagen til hans sociale afvigelser.
Og så skulle man sænke kravene for hvor "sund i hovedet" den slags mennesker skulle være før de igen kunne færdes frit blandt andre mennesker.
feb 2008
Charlotte
hvad synes du selv om den udtalelse, tror du selv tæsk fra politiet hjælper på den type personer, det gir jo den nøjagtige modsatte virkning
jeg vil fandme nødig leve i et samfund hvor politiet legalt kan tæve folk
feb 2008
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
dec 2003
Til de interasserde er der lidt om manden her : http://da.wikipedia.org/wiki/Mogens_Frohn_Nielsen
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 116 Svar: 437
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Banker man ham eller burer ham i spjældet, så tror han bare det er vejen frem
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
jun 2008
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Svar: 98
Men en af de værste ting der er sket, er at vi har ladet de der rådne pædagoger med lilla ble, bestemme for meget og ensrette hvad man må og især hvad man ikke må. Mennesker (herunder børn) er forskellige og hvad der virker på dem er også forskelligt, så når et "Fy det må du ikke" ikke hjælper, så er det tilbage til Mogens Frohn's metoder. Ikke een af dem der var under hans vinger, har taget skade, tvært imod...
Men det er ulovligt, så nu må vi (samfundet) betale en formue i mislykkede forsøg, på at rette op på sådan en snothvalp og samtidig kan vi så bruge en formue i tyverisikringer og andre sikkerhedsforanstaltniger, så vi kan sikre vores værdier og os selv mod ham, bare fordi en flok hjernedøde pædagoger tror man kan snakke alle til rette.
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 287
Det er lige netop den slags personager som i den grad kan pisse mig af. Historien har jo desværre vist at sådan nogle som ham, aldrig kommer videre og blot bliver mere rå og afstumpede.. Stop ham mens tid er. Det koster kun 3,75... Grrr..
feb 2008
Da jeg var skoleknægt på falster, røg de typer ud og arbejdede på værksteder/landbrug etc hvor der var nogle mennesker der afregnede kontant, men samtidig respekterede for det de nu kunne og opnåede.
størsteparten kom på sporet, men det er heller politisk korrekt mere
jun 2008
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 166
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 48 Svar: 326
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.394
at de så har lidt mafia problemer, det betyder ikke noget
dec 2004
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 206
dec 2004
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.435
Det mest tankevækkende er at netop han er aktiv bruger af den junglelov som en del plæderer for her i tråden " tæsk håndfast opdragelse og den stærke styrer"
dec 2004
dec 2004
jun 2007
ordet pædagog betyder "en der følger børn" så ja det tror jeg faktisk han har brug for.
men husk nu der findes mange forskellige slags pædagoger , ligesom inden for andre fag
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 852
Ligeledes vil fjolsets afkom være. Så en passende start ville være at sterilisere sådanne typer. Det vile være en fremragende måde at bryde de dårlige gener/miljø.
dec 2004
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
Udvekslings program med et fængsel i USA. Så græd han nok hver aften.
maj 2007
Følger: 67 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 523
han gav dem det de hade brug for kærlighed eller en på hatten
jeg tror på fulton s metode
dec 2004
jun 2007
men han ville ha opmærksomhed , og det har han da fået , desvære igen af den negative slags , men det vil mennesker ha og kan man ikke få positiv opmærksomhed er negativ bedre end ingen ( i hans verden)
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 968
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.822
De skaber selv nyhederne på den måde - pisse smart!!!
Jeg har meget svært ved at forestille mig, at den kære unge tankrøver, er noget specielt unikum i de kredse. Hver eneste generation fostrer typer som ham, TV2 har bare været heldige at finde en, som var dum nok til at stå frem på landsdækkende tv!!
Holder jeg med ham - nej fandengalme nej, for han ødelægger livet for alle os almindelige regelrette borgere, som kun overtræder færdselsloven i ny og næ. Vi skal selvfølgelig blive forarget over sådan en udtalelse, men gøre noget ved den slags på nationalt plan - det er og bliver en umulighed - den slags kan aldrig neutraliseres. Så længe der er social forskel i et samfund, så vil der også være mennesker, som af mange forskellige grunde lever radikalt modsat alle andre og kun tænker indad!!
maj 2007
Følger: 67 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 523
den unge mand/knægt/spade tror sq han vil rette sig efter en tur med hr from
aug 2005
han hed altså Mogens Frohn, og selv om hans metoder virkede, var det slet ikke på alle. De virkede mens de var på skibet, men for en del var al effekt væk, når de ikke længere kunne se masten...
Jeg tvivler meget på, at klaps ville virke på en som ham her. Hårdt fysisk arbejde, for overhovedet at få mad, og så elementær undervisning i basisfærdigheder som, dansk, regning, et fremmedsprog, er nok det allerbedste - på ubestemt tid.
Banker man ham, tror han jo bare det er vejen frem...
....hvad har hans forældre dog foretaget sig????
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.926
- men som Knud rigtigt spørger; Hvad med hans forældre ?
Det er sgu da dem der har ansvaret for sådan en hvalps opdragelse !
Jeg må indrømme, at jeg også var rimeligt rystet over at høre hans udsagn ;-(
Han skulle i hænderne af kompetente voksne i en "arbejdslejr", det er nok det eneste der kunne hjælpe. Så skulle de nok få ham pillet fra hinanden, så han til sidst ikke anede hvad han selv hed ( nok derfor det er broderet på hans kasket - han er i forvejen for dum til at kunne huske det...... )
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.822
Det er sgu da dem der har ansvaret for sådan en hvalps opdragelse !"
Det er det der med en kort beskrivelse kaldes for "den sociale arv"!!
Men lad os nu lige se bort fra hr. Dennis Brandt et øjeblik, og så stille os selv det her spørgsmål: Har vi ikke brug for, at se typer som ham engang i mellem??
Husk på det samler folk om fælles holdninger og vi kan alle sammen blive enige om, at "han er da en snothvalp, som skulle have nogle tæsk" - og dermed bekræfte hinanden i at vi i hvert fald er normale mennesker.
Jeg siger igen - den type mennesker kan samfundet aldrig slippe for, men ved at bringe en tvudsendelse med en af dem, har TV2 opnået, at vi nu alle bekræfter hinanden i, at fandengalme også er for dårligt, at sådanne individer render frit rundt.
Men det er da godt at vi får den slags input - det ville da først have været bekymrende, hvis vi alle var enige om, at kvinden på tankstationen bare kunne finde et andet job, hvis hun ikke kunne tåle et røveri engang i mellem!!!!!
aug 2005
Det har du rigtig meget ret i
jun 2008
At han gør det for at få opmærksomhed, det vil jeg (undskyld udtrykket) skide højt og flot på, for nu skal han jo i pædagogisk behandling, hvor der skal stilles bolig til rådighed, en eller flere pædagoger døgnet rundt, kun til ham. Sikkert også en ødemarksferie og ugentlige besøg i den lokale gokarthal, for den misforståede lille dreng skal jo motiveres.
Hvor ofte er det ikke set at man poster millioner i sådan en samfundsbelastning? Mange gange og jeg har hørt om adskellige mislykkede forsøg, men ALDRIG om et eneste hvor der faktisk blev rettet op "klienten".
Mine forældre har knoklet hele deres arbejdsliv og ydet så rigeligt til statskassen, men nu hvor de er blevet pensioneret har de dårligt råd til at inviterer familien til spisning, for den latterlige pension de kan få, rækker jo ikke til ret meget mere end at holde dem i live. Så når jeg kikker på mine forældre og så på sådan en snothvalp som ham i Station 2, bliver jeg mere og mere overbevist om, at pædagogerne skal have een chance for at rette op på ham og kikser den, så skal han aflives.
Og til jer pædagoger o.l. der mener jeg er helt gal på den og at den stakkels dreng skal hjælpes, kan jeg kun sige: God fornøjelse og når I slipper ham løs i samfundet igen, så håber jeg at hans krimminelle handlinger går ud over jer!
aug 2005
Lad mig så lige trøste dig lidt.
Der findes faktisk en pæn klat af disse "halvaber", som rent faktisk bliver rette op. De ender ikke som Albert Einstein, men kommer dog til at fungere.
...Men .. som sædvanlig .. det der lykkes og ikke skaber skandaler, det sælger ikke aviser og er som sådan dårlig underholdning, så det hører man ikke så ofte om
jun 2008
Alligevel har jeg ikke (desværre vil nogle nok mene) det der ligner tålmodighed, overbærenhed eller medlidenhed med snotnæser som ham fra Station 2 og jeg brækker mig over, hvor mange uskyldige mennersker sådan en knægt kan gøre fysisk og/eller psykisk skade på for livet og det eneste der sker, er nogle åhhh så politisk korrekte pædagoger, der nok skal hjælpe den stakkels dreng (ved hjælp af millioner af vores skattekroner), mens hans ofre ikke har det der ligner rettigheder, jo, de har ret til at være mærkede for livet og føle sig pisset på, når de møder knægten på gaden.
Det er så opløftende at tænke på, hvor meget samfundet gør for sådan en dreng og hvor lidt de gør for forbrydernes mange ofre. Det er vejen frem til et godt og trygt samfund: Hjælp forbryderne og pis de lovlydige op og ned af ryggen. Så bliver os der putter penge i statskassen så glade......
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
Til interesserede er her DR-Dokumentar:
(link fjernet)
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 206
aug 2005
Jeg kan kun give dig ret - ansvaret ligger hjemme, hos forældre og børn selv. Det er svært, det kræver at man tager de undgåelige konflikter, det kræver at man giver lidt af sig selv, hvor vi er så vant til at tage, og endelig at man som forældre afstår bare lidt fra sine egne lyster.
Det er aldrig populært at skulle begrænse sig selv og erkende sit eget svigt - derfor er det så satans bekvemt at pege på samfundets "professionelle"
Sandheden er, at den tumbe vi ser har har famile, og de ser på ham med andre øjne end vi gør - ellers var han ikke endt der!
Han er ikke ene om at være ansvarlig, og når klovnen er der, kan man næppe straffe sig ud af problemet. Det er OS mine damer og herrer, der skal sikre at næste generation ikke ender sådan, og det klarer vi bedst ved at koncentrere os om vore egne, og ikke ved at nedgøre professionelle, der søger at rydde op i de kaotikere vi og vor generation har skabt.
Før nogen nu finder på at kalde mig en venstreorienteret, konfliktsky halalhippie, så kig lige i de tidligere indlæg - jeg er også kanongal på møgerten og dem, der har efterladt ham der med en total mangel på respekt for andre mennesker
jun 2008
Og nej, jeg lægger ikke ansvaret for deres handlinger på pædagogernes skuldre, for det er helt klart forældrene der har fejlet. Men når de unge har lavet en masse lort og er blevet hærdede kriminelle, så er det efter min mening nyttesløst med "Fy, det må du ikke" pædagogik, nej så skal der "kæft, trit og retning" til (det hjalp på mig) og lidt tørre tæsk.
Dog ikke hvis den kriminelle er perker, så er der kun een vej: UD af landet og så vil jeg skide på om han står til tortur eller dødsstraf i sit hjemland. Jamen hvad med menneskerettighederne?? Op i r.... med dem, for hvad med mine menneskerettigheder? Retten til at kunne færdes trygt i mit eget land.
station 2