{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Ny bærbar computer, hvilken ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg skal ud og have købt mig en bærbar computer, da jeg skal til at studere.

Men jeg synes godt nok, at det en stor jungle for lille mig, som ikke har den fjerneste forstand på, hvad jeg skal vælge smiley

Så hvis det sidder nogle venlige sjæle deude, som har lyst til at guide mig lidt, så vil jeg være taknemmelig smiley

Den skal ikke kunne en helt masse, da jeg bare skal bruge den til at skrive på, gå på nettet og spille lidt.
Prisen må være omkring 4000,-

Vh.
Kenneth

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bærbar computer, hvilken ?
  • #1   30. jun 2010 HP ... Så kommer du ikke helt galt i byen .. smiley

• #2   30. jun 2010 Lenovo Thinkpad

eller

HP/Dell til virksomheder (klasseforskel i forhold til "privat/hjemmebrug")

• #3   30. jun 2010 HP/Dells rigtige bærbare hedder Precision og Latitude vist nok.

• #5   30. jun 2010 Dell har jeg også haft med dårlig erfaring med , specielt deres kundeservice (det var vist også i tv engang?)

Har selv en acer som jeg har været rigtigt glad for indtil videre (8mnd gammel) .
    Plejer at købe mit grej hos elgiganten, syntes de plejer at være gode til at vejlede og er til at snakke med når noget er galt.

Men det er sgu svært, for uanset mærke er der altid nogle folk der har dårlige erfaringer med lige det mærke man lige har købt smiley

• #6   30. jun 2010 Hej Kenneth.

Jeg har lige afsluttet studie på 2 år, vi var 2 klasser med ca 25 elever i hver.
    Generelt var der problemer med HP, en enkelt havde en erhvervsmodel som også fuckede up, dog er der beder service på deres erhvervsprodukter!

Jeg ville klart gå efter en LEVONO, de er i god kvalitet og snurre bare! de har også alu ramme som gør de er lavet til dagligt at blive transporteret. NB 32-bit styresystem er en fordel, til skolensnetværk samt diverse "standard programmer"
    Mvh JJ
    ( som købte en SONY FW12, men der brændte harddisken af efter et par måneder)

• #8   30. jun 2010 Jeg ville vælge en Acer;-)
    En computer ekspedient sagde engang til mig, HP er rigtig dygtige til at lave kopimaskiner osv. og det skulle de holde sig til.
    Lenovo, Dell skulle jeg holde mig fra.
    Noget som jeg synes om Acer er, at de er støjsvage ( blæser)
    Det er nok begrænset hvad du kan spille, på et budget på 4.000, men det kan da godt være det har udviklet sig helt vildt de sidste 4 år smiley
    Held og lykke med søgning og udd.

• #9   30. jun 2010 lol folk har mange sjove erfaringer.

Jeg har ejet 2 Acer, 1 Zepto, 4 Lenovo'er (Thinkpads hhv. R og T-serie) og 1 HP/Dell Latitude.

Min familie har også haft et par Acer og de olevede det samme som mig efter 1 års brug. Dårlige taster, dårlige touchpad og finishen er bare generelt dårlig. Indmaden er såmend god eller bedre end tilsvarende Lenovo'er eller HP'ere til prisen, men hvis de ikke holder ???

Zepto'er 3 gange til rep inden for det første kvartal. Kunne ikke tåle at blive flyttet rundt og blev for varm af at spille 7-kabale.

Lenovo'ere kører bare. Kun købt nye da jeg fik gode tilbud. Min ene T60 kører stadig herhjemme på sit fjerde 9-cellede batteri og har overnattet i dug på græsplænen ofte ...
    Desuden har min skole 24 stk 4½ år gamle R50'ere kørende. De er tabt i skolegårde, spildt cola i og glemt bag radiatorer ... Vi har kun måtte opgive en grundet en afbrækket skærm. Og disse bruges immervæk af børn, som hamrer dem ud og ind af stålskabe 3-5 gange dagligt ... Vi havde satset på en total udskiftning efter 2 år ...

• #10   30. jun 2010 Glem Dell, deres service stinker! Nu har jeg HP og det er ikke for hurtigt og bundkort blev udskiftet på den ekstra garanti jeg tegnede!

• #11   1. jul 2010 Lenovo uden tvivl. Betal det ekstra, du vil ikke fortryde det. Det er det eneste mærke jeg har gode erfaringer med blandt mange.

• HNG .
    HNG . Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 27
    #12   1. jul 2010 Jeg siger også Lenovo Thinkpad. Jeg har 2 Lenovo maskiner, en T60 og en X200s. De kører bare.

• HNG .
    HNG . Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Svar: 27
    #13   1. jul 2010 Skal lige sige, at min X200s har en bund af magnesium og en top af carbonfiber .... dét er lir smiley

• #14   1. jul 2010 Jeg ville vælge denne: (link fjernet) hvis mit budget lå under 4000... Hvis jeg havde lidt ekstra, ville jeg nok tage denne: (link fjernet)

Uanset hvad, ville jeg altid vælge en Lenovo... Efter at have haft 2 bærbar computere privat fra Dell, samt en arbejdspc (som jeg stadig har) er jeg ikke i tvivl om, hvad jeg IKKE vil vælge næste gang!

• #16   1. jul 2010 Asus ul 80
    Lidt over dit budget, men du bliver glad for den smiley
    10timers bat - nice smiley

• #18   1. jul 2010 Tak for alle budene. Så har jeg ihvertfald noget at gå efter smiley

Havde egentlig kigget på en HP, men jeg kan hører på det hele, at det skal jeg holde mig fra.

Så jeg går nok efter en Lenovo eller en Asus.
    Nu går jagten ind smiley

• #20   2. jul 2010 Har læst mig lidt frem på nettet, og i anmeldelser af div mærker, der ligger Toshiba blandt de bedste?

Som sagt skal jeg bruge computeren til mit studie, gå på nettet, og evt. spille lidt (har lidt gamle spil, som f.eks. Close Combat, ikke noget nyt og flot grafik)

Hvad med denne:
    (link fjernet)

Vh.
    Kenneth

Kommentér på:
Ny bærbar computer, hvilken ?

Annonce