1.010 visninger
|
Oprettet:
Ny bærbar computer, hvilken ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg skal ud og have købt mig en bærbar computer, da jeg skal til at studere.
Men jeg synes godt nok, at det en stor jungle for lille mig, som ikke har den fjerneste forstand på, hvad jeg skal vælge
Så hvis det sidder nogle venlige sjæle deude, som har lyst til at guide mig lidt, så vil jeg være taknemmelig
Den skal ikke kunne en helt masse, da jeg bare skal bruge den til at skrive på, gå på nettet og spille lidt.
Prisen må være omkring 4000,-
Vh.
Kenneth
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 55 Svar: 334
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.153
eller
HP/Dell til virksomheder (klasseforskel i forhold til "privat/hjemmebrug")
jul 2007
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 484
Har selv en acer som jeg har været rigtigt glad for indtil videre (8mnd gammel) .
Plejer at købe mit grej hos elgiganten, syntes de plejer at være gode til at vejlede og er til at snakke med når noget er galt.
Men det er sgu svært, for uanset mærke er der altid nogle folk der har dårlige erfaringer med lige det mærke man lige har købt
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 46 MC-er: 7 Emner: 247 Svar: 1.770
Jeg har lige afsluttet studie på 2 år, vi var 2 klasser med ca 25 elever i hver.
Generelt var der problemer med HP, en enkelt havde en erhvervsmodel som også fuckede up, dog er der beder service på deres erhvervsprodukter!
Jeg ville klart gå efter en LEVONO, de er i god kvalitet og snurre bare! de har også alu ramme som gør de er lavet til dagligt at blive transporteret. NB 32-bit styresystem er en fordel, til skolensnetværk samt diverse "standard programmer"
Mvh JJ
( som købte en SONY FW12, men der brændte harddisken af efter et par måneder)
sep 2007
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 610
En computer ekspedient sagde engang til mig, HP er rigtig dygtige til at lave kopimaskiner osv. og det skulle de holde sig til.
Lenovo, Dell skulle jeg holde mig fra.
Noget som jeg synes om Acer er, at de er støjsvage ( blæser)
Det er nok begrænset hvad du kan spille, på et budget på 4.000, men det kan da godt være det har udviklet sig helt vildt de sidste 4 år
Held og lykke med søgning og udd.
jul 2007
Jeg har ejet 2 Acer, 1 Zepto, 4 Lenovo'er (Thinkpads hhv. R og T-serie) og 1 HP/Dell Latitude.
Min familie har også haft et par Acer og de olevede det samme som mig efter 1 års brug. Dårlige taster, dårlige touchpad og finishen er bare generelt dårlig. Indmaden er såmend god eller bedre end tilsvarende Lenovo'er eller HP'ere til prisen, men hvis de ikke holder ???
Zepto'er 3 gange til rep inden for det første kvartal. Kunne ikke tåle at blive flyttet rundt og blev for varm af at spille 7-kabale.
Lenovo'ere kører bare. Kun købt nye da jeg fik gode tilbud. Min ene T60 kører stadig herhjemme på sit fjerde 9-cellede batteri og har overnattet i dug på græsplænen ofte ...
Desuden har min skole 24 stk 4½ år gamle R50'ere kørende. De er tabt i skolegårde, spildt cola i og glemt bag radiatorer ... Vi har kun måtte opgive en grundet en afbrækket skærm. Og disse bruges immervæk af børn, som hamrer dem ud og ind af stålskabe 3-5 gange dagligt ... Vi havde satset på en total udskiftning efter 2 år ...
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.875
feb 2010
Følger: 1 Svar: 27
feb 2010
Følger: 1 Svar: 27
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 445
Uanset hvad, ville jeg altid vælge en Lenovo... Efter at have haft 2 bærbar computere privat fra Dell, samt en arbejdspc (som jeg stadig har) er jeg ikke i tvivl om, hvad jeg IKKE vil vælge næste gang!
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 299
Lidt over dit budget, men du bliver glad for den
10timers bat - nice
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 133 Svar: 258
Havde egentlig kigget på en HP, men jeg kan hører på det hele, at det skal jeg holde mig fra.
Så jeg går nok efter en Lenovo eller en Asus.
Nu går jagten ind
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 133 Svar: 258
Som sagt skal jeg bruge computeren til mit studie, gå på nettet, og evt. spille lidt (har lidt gamle spil, som f.eks. Close Combat, ikke noget nyt og flot grafik)
Hvad med denne:
(link fjernet)
Vh.
Kenneth
Ny bærbar computer, hvilken ?