{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Ny Bærbar ? {{forumTopicSubject}}

Hej mc folk

Er for nyligt blevet udlært rustfast smed og i den anledning skulle der jo holdes en fest smiley Det var en rigtig fed fest, men min computer kunne ikke klare mosten, den skulle jo ikke snydes for en enkelt øl smiley Efter at have snakket med forsikringen har jeg fået 4000.- som jeg kan købe en ny for. Den skal bruges til at surfe rundt på nettet og nok også til at spille nogle spil.

Den skal minimun have en 15" skærm og gerne windows 7.

Hvor får jeg mest for mine penge ?

Madsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Bærbar ?
  • #1   17. aug 2010 www.edbpriser.dk

• #2   17. aug 2010 Kender jeg godt men det er jo som at lede efter et bestemt træ i en kæmpe skov. Synes man kan blive ved med at kigge der inde og jeg bliver ikke rigtigt klogere på hvor jeg får den bedste til prisen. Håbede lidt på nogle links til noget folk vil mene der er bedst til prisen

• #3   17. aug 2010 Vi købte en i expert til konen den kostede knap 4k, ellers har tdc en til 3500 der også indfrier dit mål, og som altid så El-giganten eller bilka, det er nok lige de steder som vil med størst sandsynlighed indfri dine mål.

• #4   17. aug 2010 Jeg har i senere tid bestil 2 forskellige bærbar i denne størrelse som skulle bruges til det du nævner; men jeg tror du er nødt til lige at smide en tusse oveni, så får du noget ganske passabelt som klarer lidt af hvert. Til de penge får du selvfølgelig ikke et monster; men som sagt fint til lidt af hvert ;-).

Den er faktisk udmærket http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=599194 eneste problem jeg kan se ved den er at den kun har 3 GB ram og så har den VRam dvs. grafikkortet æder yderligere af dem; men ellers, super!

Ellers er der et par bud her:
    (link fjernet)

(link fjernet)

• #5   17. aug 2010 Dem jeg linker til har et ok grafikkort til spil, det har de fleste billigere laptops ikke, og jeg vil vove at påstå at du ikke finder en bærbar som kan spille nyere spil ordentlig til 4K.

• #6   17. aug 2010 Marc JJ : Det var noget der var til at gå til.

Kan se at jeg måske skulle vente lidt og så finde de sidste 1000.-

Kan rigtigt godt li at der både er vga udgang og hdmi i de 2 sidste du har fundet smiley

• #7   17. aug 2010 Hold dig væk fra acer.. kun hørt dårligt om dem, og har selv en (dog med smadret skærm, så venter på forsikringen) men de har nogle vildt gode specifikationer, men er sgu ikke så gode.. blev meget skuffet over hvor langsom min var med de høje tal der stod på den..

• #9   17. aug 2010 Vedrørende ACER så har jeg selv en acer der kører dagligt på femte år her og har ikke haft nogen store problemer med den. Men ja, der er rigtig mange steder på nettet hvor folk skriver de er noget lååårt, så det kan godt være der er nooget om snakken og at min model bare er lidt heldig smiley

• #10   17. aug 2010 Min kørte også fint nok et års tid, indtil den gik helt gal.. og kender folk der også har haft en lang tid.. mit synspunkt er bare at de ikke lever op til den hardware der er i computeren.. min acer havde meget bedre specs end en macbook pro, kørte samme styresystem(w7) på begge og mac'en var jo langt overlegen..

• #11   17. aug 2010 Ah så må man altså heller ikke sammenligne en Macbook Pro med en Acer ville jeg mene ;-).

Skal lige siges at jeg ikke selv gør i bærbar... men syntes nu egentlig de to Acere jeg købte til mine nevø´er virkede rimelig ok at bruge. De har selvfølgelig ikke haft dem så længe (1/2 år ca.) og jeg bruger dem ikke selv, så kan ikke udtale mig mht. langtidsholdbarheden.

MSI´en jeg valgte sidste gang virkede også fornuftig og den Asus jeg
    anbefalede for et års tid siden også.

Du vil nok altid kunne finde folk som enten HADER eller ELSKER et specifikt mærke, derfor kigger jeg også altid tests igennem af netop den bærbar jeg evt. vil anbefale til folk for ikke at anbefale noget lort. (Har også to gange anbefalet Dell, og de opfylder også de ting de var tænkt til optimalt... bare hvis du havde set kontant om mærket Dell :P)

Hvis man gør sig klart, at der når vi er "nede" i den prisklasse muligvis vil være "småting" som kan "kritiseres"; skærmopløsning er ikke videre høj, grafikkort har evt. Vram, harddisk er kun 5400 omdr./min., 6 celle batterier (som måske ikke lige holder strøm i 6 timer men kun eks. 2), så tror jeg sagtens man kan blive super glad for netop en "spilbærbar" i den prisklasse.

Slutteligt vil jeg da lige sige at det er ligesom med motorcykler... Her kunne man sku også liiige gi lidt mere her for at få en større motor og et par tusind der for at få det rigtige mærke på tanken; men i sidste ende er det vigtigse om netoop den man vælger gør det man forvente, for SÅ bliver man ikke skuffet smiley

• #12   17. aug 2010 MSI CX620

(link fjernet)

er ok til prisen.

• #14   17. aug 2010 Og ja det var MSI CX620´eren bare i denne version (link fjernet) (mindre cpu) jeg bestilte sidste gang, virker fint smiley

• #17   18. aug 2010 Nu tror jeg jeg har fundet noget brugbart smiley

Har kig på den her : (link fjernet)

Synes måske den er lidt for dyr, men hvis den er bedre end den anden jeg har fundet er de 200 jo ikke meget.

Har er den anden så: (link fjernet)

Hvad mener i jeg skal vælge ?

Kommentér på:
Ny Bærbar ?

Annonce