Søges: Hjælp fra kvinderne {{forumTopicSubject}}
Lille mor er i gang med hendes speciale på AAU.
Som led i det har hun brug for at så mange så muligt lige gider bruge et par minutter på et spørge skema.
-Bemærk at der kan vindes et gavekort!
Hun skriver:
"Hej
Jeg har brug for din hjælp!
Selv om du, som mand, ikke er målet for min undersøgelse, kan du
alligevel være til en stor hjælp for mig. Vil du dele nedenstående
meddelelse + link med kvinderne i dit netværk?
"I forbindelse med min speciale afhandling i Marked og Forbrug på studiet Kultur, Kommunikation og Globalisering på Aalborg Universitet, har jeg udarbejdet en undersøgelse, der stiller spørgsmål omhandlende kost, planlægning, fødevarepræferencer, indkøbssituationen og fødevaremærker. Denne undersøgelse henvender sig til kvinder i alderen 20-65 år, som står for de daglige fødevareindkøb i hjemmet.
Dataene skal bruges i forbindelse med min speciale afhandling i Marked og Forbrug på studiet Kultur, Kommunikation og Globalisering på Aalborg Universitet. Dataene vil ikke blive brugt i nogen kommercielle formål. Du vil være anonym i de fremkomne data, men hvis du ønsker at være med i lodtrækningen om et gavekort, kræver det, at jeg kan kontakte dig via e-mail. De indsamlede e-mail adresser vil blive fjernet, når selve indsamlingen er slut og vinderne udtrækket.
Det tager ca. 10 min at udfylde og undersøgelsen er aktiv indtil den 6. juni 2010
Blandt de der deltager, trækker jeg lod om 3 x 200kr's gavekort til Gavekortet.dk.
Start undersøgelsen ved klik på linket:
http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=G6W86H421135
Du må meget gerne hjælpe mig med at sende denne meddelelse videre i dit netværk, det vil hjælpe mig utrolig meget!
På forhånd tak.
Ditte Høybye
10. semester - Marked og forbrug, KKG, AAU""
Ditte Høybye
10. semester - Marked og forbrug, KKG, AAU"
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Søges: Hjælp fra kvinderne