{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Solgt {{forumTopicSubject}}

For et stykke tid siden solgte jeg en knallert uden dvs registrerings oplysninger, da jeg ikke lige havde dem ved hånden ved ejerskiftet.
Den nye ejer har ikke ringet for at få oplysningerne eller kontaktet mig som aftalt for at få den indregistreret i hans navn.
Spørgsmålet er så, skal jeg bare afmelde ansvarsforsikringen og se hvor længe der går før han ringer? - eller er det ikke god skik? og kan han omregistrere den uden min tilstedeværelse eller dokument på cyklen? - sådan at den allerede er omregistreret uden at jeg ved det?

Tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solgt
  • #1   31. maj 2010 Som en god sælger ville jeg da fremsende papirerne til ham.

Endvidere ville jeg ringe til min forsikring, og fortælle cyklen var solgt pr. den dato. Så stopper de forsikringen.

Han kan ikke omregistrere den uden den orginale reg. attest, så den er med sikkerhed ikke blevet omregistreret endnu.

• #2   31. maj 2010 afmeld den... du skal ikke betale for at han ligger og kører rundt på knallert... det er ham der skal tage initiativet og hvis han ikke gør det, er det hans skyld...

• #3   31. maj 2010 Yes, han har 3 uger hvor han kører på din forsikring og hvor han selv kan tegne en. Efter de 3 uger er det ham selv der står med problemet.

• #4   31. maj 2010 Har ikke hans adresse, men han har min.
    Han sagde han ville ringe, men nu er der ligesom gået en måned.
    Aftalen var at han ville ringe, har ikke hans nummer.
    Ellers ville jeg havde ringet til ham.
    Men har ingen jordisk chance for at komme i kontakt med ham.

Kommentér på:
Solgt

Annonce