{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Mobiltelefon med GPS {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger efter en mobil med GPS i ca 1.000kr klassen (uden abb.) hvad er værd at kigge på ? den skal bare ligge i lommen og guide med lyd (headset)
Og ikke være for dyr i data-trafik ( jeg mindes at have hørt at Alm GPS ikke koster noget i datatrafik når man først har opdateret den...!?!)

Gerne Nokia -/ Ericson

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobiltelefon med GPS
  • #1   8. maj 2010 Ingen vil jeg sige. Køb en garmin gps eller lignende. At smide en mobil tlf i er for upræsist. Jeg har en iphone og haha den er da ok inden for 25meter og så skal man holde stille.

• #2   8. maj 2010 Det kunne være skulle købe en alm gps og have i lommen så, dem til MC er stadig lidt smarte i prisen...

Tak for svarene - jeg går i tænkeboksen!

• #3   8. maj 2010 Tror det kniber i den prisklasse.

Jeg bruger min iPhone 3Gs med tilkøbt Navigon app. Det virker lige så godt som stand alone GPS, nogen gange bedre. Så siden jeg har købt den har jeg ikke brugt andet. Kortet ligger på telefonen, så hvis du kan undvære trafiktjenester så koster det ingenting at bruge.

• #4   8. maj 2010 Både Nokia N95 og Nokia N97 har glimrende GPS'er de kører desuden også på samme sattelitter som Garmin og TomTom og resten af banden... For ikke at nævne at de er blevet gratis nu!!! Bare for ét år siden skulle man betale flere hundrede kroner i abbonnement til det der Ovi ting.. Men de har gjort det fuldstændig gratis nu, jeg har selv brugt min N95 utallige gange til at finde rundt og den kan seriøst ALT hvad du kan på de andre GPS'er... Selv 3D navigering..

Det eneste det kræver for IKKE at koste penge, er at du downloader de forskellige kort.. Fks Danmarks kortet der fylder cirka 200mb hvis jeg ikke husker forkert. Det hele er gratis og fuldt lovligt.. Det gøres igennem Nokia Map Loader som er et freeware program. + en N95 kan ligesåmeget / mere end en iPhone

Kommentér på:
Mobiltelefon med GPS

Annonce