{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Træls træls {{forumTopicSubject}}

Havde fået Infront i kolding til at lave folie på kåbeglas, fra mandag til onsdag morgen.
Ved afhentning er der 20-25 bobler i folien, og der er skrabt hul i en af dem, så man ser lige igennem folien.
"Vi laver den bare om til imorgen tidlig" er svaret.
Torsdag morgen kører jeg tålmodigt ud for at hente kåbeglasset, men der er ingen på firmaet! Ringer til dem og, jah de sidder i møde og kan ikke komme ud på adressen før om 1 time.
Det aftales at jeg henter den fredag, men vil ikke køre forgøves, hvilket oplyses over telefonen, og her loves at selvfølgelig er vi der, ellers lægger vi den bare udenfor langs væggen, så du kan få den med.
Fredag morgen kører jeg optimistisk derud, i den tro at den selvfølgelig er der.
MEN MEN MEN de er igen ikke at træffe på adressen, og ringer til dem kl. 8.35, og de svarer kl. 11.47 at Ups det havde vi liiiige glemt, men vi kommer ud med den til dig.

Jeg er træt at folk der ikke holder deres aftaler, og får lukket lidt damp ud her, og advarer andre mod at handle hos Infront i Kolding.
http://infront.nu/

Tør næsten ikke glæde mig til at kåbeglasset ligger i garagen når jeg kommer hjem i aften kl. 19.

ØV

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træls træls
Kommentér på:
Træls træls

Annonce