træls træls træls... {{forumTopicSubject}}
hej i dag var jeg ude og køre med en kammi. bestuttede vi skulle have noget pizza. så vi pakere cyklerne udefor et pizzaria. hvor der var masser af mennesker. men hva det var jo lækre cykler. lidt selvtilid skal man jo ha... men vi får spist. få alt tøjet på, og kommer ud, snakker lidt om maskinerne. og er sku meget stolte over dem. min ven køre først. jeg sætter mig op på cyklen. trykker på start. og den er fuldstændig død. det er en masse mennesker der kikker. så jeg måtte pænt stå af igen. og gå hjem til svigerfar og sige hjælp... da vi kom hjem skilte vi det foreste af. og fandt ud af det var nogle ledniger der havde været i klemme. og var hugget over... med det var bare meget øv med aller de mennesker.. men så har jeg jo også prøvet det...
jan 2005
Følger: 163 Følgere: 146 MC-er: 4 Emner: 248 Svar: 5.664
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 414
Kan levende forestille mig hvordan det var..
Hurra for svigerfar ;O)
/Pia
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 364
mar 2006
Følger: 60 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 326
Jeg havde lige været inde at nyde Årets første is med en fantastisk fyr på en blade...
Så ville jeg lige trække forenden op da jeg var på vej afsted... og så tager den satme ikke ordenligt ved... så nu skal jeg have ny kobling i, på TORSDAG!...
Overvej lige at det er en uge uden rigtigt race
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 259
Uhm, det lyder spændene, fik I også en drink med to sugerør i?
maj 2006
mar 2006
Følger: 60 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 326
Jeg havde ikke lige tænkt de tanker der Emil... men vi tænker jo alle sammen forskelligt
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 602
For at muntre dig lidt op kommer her en lille historie om en kollega og han`s megaups.
Da de er bosat i Sverige foregår historien også der,
Han og konen er ude at køre en tur på deres mc, og får på et tidspunkt lyst til lidt frokost.
De finder et traktørsted der er flittigt besøgt af ”raggere” og mens de indtager deres frokost
Dukker der en gruppe på ca. 20 hardkåre ”raggere” op på den grusbelagte p-plads.
Denne store gruppe tager opstilling på p-pladsen og starter lidt dæksparkeri og står og hygger, dette
Er de også i gang med da min kollega og fruen skal videre. Der bliver indledt en hyggelig dialog
mellem min kollega og de andre da de synes det er en fin harley han har sig der.
Men han og konen må videre, og de iføre sig deres læderdrees og hjælme, mc`en startes, og som
følge af den hyggesnak der har været og det faktum at intil flere af ”raggerne” var imponeret af hans maskine, så får mc`en lige lidt ekstra gas, bare for at imponere tilskuerne.
1 gear + ekstra gas + glemt skivebremselås = væltet mc.
Efter sigende har min kollega en uofficiel verdensrekord i at rejse en mc, få skivebremselåsen, få
Startet mc`en igen, konen bagpå igen og så ellers væk.
Pinligt må man sige. :-))
maj 2006
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.810
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 602
Det er et svensk ord for folk der køre mc.
Lidt i stil med rocker bare ikke lige så "hårde". :-))
træls træls træls...