632 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Gratis øl Gratis øl

Torsdag d. 15. April kl. 13.00 har en af mine ældre bekendte på over 60 år brug for moralsk opbakning i Nykøbing F. !!
Han blev uden grund slået ned og skal stå ansigt til ansigt med 2 yngre gerningsmænd i retten.... Målet er at samle 20-40 personer, som parkere MC'er et stykke fra retten, da der ingen provokation skal være... Vi gi'r manden med traumer opbakning i form af vores blotte tilstedeværelse..
Herefter kører vi en tur til Marielyst torv, Falster, hvor jeg gi'r en kold øl... vejret skulle blive fint.... sol,13-14 gr. 2-3 sek.meter vind.
Frist for tilmelding: ons. d. 14. April, kl. 18.00.
Hygge fra Benny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis øl
  • #1   12. apr 2010 Kanon innitiativ som jeg desværre ikke har mulighed for at støtte.

• #2   12. apr 2010 har desværre ikke mulighed for at komme til Falster.. men cool innitiativ..
    go´tur i det gode vejr...

• #3   12. apr 2010 Tak til Kim og Robert for de positive meldinger !!
    ... man er altid lidt spændt på reaktioner på noget der er lidt uden for "normerne" c¨,)

• #4   12. apr 2010 Fedt initiativ at tage ! Super idé , men skal desværre til møde på arbejdet smiley ville virkelig gerne tage en lille tur til Falster for at støtte op !

• #5   12. apr 2010 Tak Rasmus !!
    Har lagt en lignende tråd ind på "Tøffedyrene", som jeg er medlem af. Her bemærkes at det er en god idé IKKE at møde med "mærker" på... det er jeg helt enig i !! Da det også vil kunne sende nogle forkerte signaler.

• #6   12. apr 2010 Godt initaitiv..
    Men der er vist desværre lige langt nok for mig

• #7   12. apr 2010 Fandme en godt initiativ.. Sådan en oplevelse kan vist ikke andet end kræve lidt opbakning

• #8   12. apr 2010 Sorry Benny:

Jeg har lige checket min kalender. På nøjagtig det tidspunkt sidder jeg i et møde med to udenlandske forretningsforbindelser i lufthavnen. Den kan jeg desværre ikke slippe ud af.

• #9   12. apr 2010 Hej Benny. Super cool ide, men hvad er planen helt præcist? Er det at vente udenfor til det hele er overstået, skal vi med ind eller blot stå der indtil de er gået ind? Sådanne ting kan nemt tage flere timer, og der er ikke plads til ret mange inde i retslokalet. Ikke for at skyde noget ned, da jeg synes at det er på sin plads med opbakning til din ven. Jeg har selv ikke mulighed for at være der kl 13, men hvis i venter til de kommer ud, kommer jeg en tur forbi efter job. Går ud fra det er retten ved torvet. Vi ses

• #10   12. apr 2010 Tak Søren og Jacob !!

Knud: øv.. , vi må pludselig ses en anden dag på landevejen.

Martin: Jeg har 3-5 venner som helt sikkert kommer og så mange som muligt kunne gå med ind.. det er super at du kommer !!
    Jeg så en Savage på Marielyst i dag.. og fik rare tanker tilbage på den du solgte mig i sin tid c¨,)

• #11   12. apr 2010 Hej Martin
    Jo det er retten ved Torvet.
    Vi bli'r der til de kommer ud.. så venter på dig c¨,)

• #12   12. apr 2010 Bare ok. Er det en sag man måske kender fra avisen eller noget?

Ja den var sgu også fin. Jeg kunne godt tænke mig at bygge en om igen. Det er en dejlig enkel maskine at arbejde med....

• #13   12. apr 2010 Hey Benny..

Synes det er et supergodt initiativ. Vi kan alle bruge flere venner som dig!
    Desværre har chefen befalet at jeg skal være på job pågældende dag, så jeg kan ikke deltage, men synes alligevel at jeg lige vil bakke op om det..

Håber for dig at det lykkes at få samlet en stor flok, og at I får en hyggedag efter det knap så hyggelige.

• #14   12. apr 2010 Jo den var i lokalavisen ... han blev slået med knytnæver i ansigtet og sparket på kroppen

• #15   12. apr 2010 Tak for opbakningen René !!
    Nej problemet er at det er en hverdag .. men han bli'r ikke alene og det er han glad for.. det fysiske er han heldigvis over, men det psykiske bokser han med endnu...og det er her bare 10 - 20 stykker kan hjælpe ham c¨,)

• #16   13. apr 2010 Hvis du vil støtte ham så gør det selv og undlad at samle et "hold". Det giver unødigt mange spændinger i en restsal når du laver sådan et nummer. Det er ikke den rette vej at gå og vil ikke nødvendigvis være en fordel for ofret. Tværtimod...
    Jeg har stor respekt for dit ønske om at hjælpe, men at samle et hold af mennesker han alligevel ikke kender og købe dem til at møde op med øl er ikke den rette vej at gå.
    Har du overvejet at de gør det samme evt?
    Mvh
    Kasper

Kommentér på:
Gratis øl

Annonce