Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Gratis øl Gratis øl

Torsdag d. 15. April kl. 13.00 har en af mine ældre bekendte på over 60 år brug for moralsk opbakning i Nykøbing F. !!
Han blev uden grund slået ned og skal stå ansigt til ansigt med 2 yngre gerningsmænd i retten.... Målet er at samle 20-40 personer, som parkere MC'er et stykke fra retten, da der ingen provokation skal være... Vi gi'r manden med traumer opbakning i form af vores blotte tilstedeværelse..
Herefter kører vi en tur til Marielyst torv, Falster, hvor jeg gi'r en kold øl... vejret skulle blive fint.... sol,13-14 gr. 2-3 sek.meter vind.
Frist for tilmelding: ons. d. 14. April, kl. 18.00.
Hygge fra Benny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis øl
  • #1   12. apr 2010 Benny:

Et såre menneskelig og på mange måder prisværdigt initiativ:-)

MEN:

Jeg ønsker ikke at være lyseslukker, men jeg er nødt til at rejse et "gult flag"

Parkering et stykke fra retten, fordi der ikke skal være nogen provokation?

Er det så meningen at der skal stå en flok "Tøffemærkater på læderkluns" uden for retsbygningen?

Sorry - jeg forstår din trang til aat bakke op om manden, og jeg møder gerne selv op i "civil", hvis ellers kalenderen kan hænge sammen, men jeg vil meget gerne henstille til andre om at betænke en involvering i dette to gange.

Misforstå mig ikke - men jeg synes faktisk vi skal passe enormt på, hvad vi bruger vor gruppeidentitet til.

• #2   12. apr 2010 Hej Knud
    Nej for søren !!! Helt klart uden mærker !!
    Dette tænkte jeg desværre slet ikke på ... da jeg selv er "Tøffer", i sjælen.. men aldrig har fået købt mærker af nogen art..
    Er helt enig i at det skal være i civilt tøj
    Hygge fra Benny

• #3   12. apr 2010 smiley

---glæder mig, at du ser problematikken, og det håber jeg så andre tøffere tager til sig.

Din streng i det åbne forum lader jeg selvfølgelig ukommenteret.

• #4   12. apr 2010 Hej Knud
    Har lige nævnt problematikken i "mærker" på det åbne forum... godt du var frisk.. jeg er lige fyldt 52.. så den kører ikke så hurtigt som da jeg var 20 c¨,)

• #5   12. apr 2010 LOL:

52 er ingen undskyldning - jeg er et år ældre:-)

• #6   12. apr 2010 Okay.. he-he...., vi kan jo ikke gøre for at vi er to 17-årige som er spærret inde i to "midaldrende" kroppe c¨,)

• #7   12. apr 2010 Sorry Benny:

Jeg har lige checket min kalender. På nøjagtig det tidspunkt sidder jeg i et møde med to udenlandske forretningsforbindelser i lufthavnen. Den kan jeg desværre ikke slippe ud af.

.... og fnis - jeg opfatter også mest mig selv som en forvokset teen ager - især på den ene led

• #9   16. apr 2010 Jo, vi blev 4 c¨,)... og det var ofret fint tilfreds med, da han også havde lidt familie med

Kommentér på:
Gratis øl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce