Gratis øl Gratis øl
Torsdag d. 15. April kl. 13.00 har en af mine ældre bekendte på over 60 år brug for moralsk opbakning i Nykøbing F. !!
Han blev uden grund slået ned og skal stå ansigt til ansigt med 2 yngre gerningsmænd i retten.... Målet er at samle 20-40 personer, som parkere MC'er et stykke fra retten, da der ingen provokation skal være... Vi gi'r manden med traumer opbakning i form af vores blotte tilstedeværelse..
Herefter kører vi en tur til Marielyst torv, Falster, hvor jeg gi'r en kold øl... vejret skulle blive fint.... sol,13-14 gr. 2-3 sek.meter vind.
Frist for tilmelding: ons. d. 14. April, kl. 18.00.
Hygge fra Benny
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Et såre menneskelig og på mange måder prisværdigt initiativ:-)
MEN:
Jeg ønsker ikke at være lyseslukker, men jeg er nødt til at rejse et "gult flag"
Parkering et stykke fra retten, fordi der ikke skal være nogen provokation?
Er det så meningen at der skal stå en flok "Tøffemærkater på læderkluns" uden for retsbygningen?
Sorry - jeg forstår din trang til aat bakke op om manden, og jeg møder gerne selv op i "civil", hvis ellers kalenderen kan hænge sammen, men jeg vil meget gerne henstille til andre om at betænke en involvering i dette to gange.
Misforstå mig ikke - men jeg synes faktisk vi skal passe enormt på, hvad vi bruger vor gruppeidentitet til.
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 128
Nej for søren !!! Helt klart uden mærker !!
Dette tænkte jeg desværre slet ikke på ... da jeg selv er "Tøffer", i sjælen.. men aldrig har fået købt mærker af nogen art..
Er helt enig i at det skal være i civilt tøj
Hygge fra Benny
aug 2005
---glæder mig, at du ser problematikken, og det håber jeg så andre tøffere tager til sig.
Din streng i det åbne forum lader jeg selvfølgelig ukommenteret.
jan 2007
Har lige nævnt problematikken i "mærker" på det åbne forum... godt du var frisk.. jeg er lige fyldt 52.. så den kører ikke så hurtigt som da jeg var 20 c¨,)
aug 2005
52 er ingen undskyldning - jeg er et år ældre:-)
jan 2007
aug 2005
Jeg har lige checket min kalender. På nøjagtig det tidspunkt sidder jeg i et møde med to udenlandske forretningsforbindelser i lufthavnen. Den kan jeg desværre ikke slippe ud af.
.... og fnis - jeg opfatter også mest mig selv som en forvokset teen ager - især på den ene led
jan 2007
Gratis øl
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside