{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Computere / Printere er noget L O R T {{forumTopicSubject}}

Fuck jeg hader det lort -

Har altid afskyet de lorte printere fordi lortet aldrig fungere, alligevel, købte vi så en her i weekeden, da vi synes det er svært at undvære - og IGEN står man med samme problem som for 10 år siden, Microsoft har åbenbart IKKE lært en skid af deres eget pis.

Man prøver at printe en side ud, og der er ikke mere papir, og det er fair nok og printeren siger, der ikke er mere papir - Man putter mere papir i, og regner med den printer så - men NEJ, Den ligger bare og venter under printerjobs, og kommer hverken frem eller tilbage, hvis man prøver igen, kommer den nye bag i køen, og hvis man prøver at slette / annullere den første sker der ikke en skid - Dvs man kan ikke komme videre uden at genstarte hele computeren - AKKURAT samme fejl har jeg bøvlet med i ALLE de år jeg har haft computer og printer, og fatter ikke hvorfor det kan være så svært for system at fatte at når man siger "Annuller" så Annuler det for satan da.

Ved godt jeg er dum hvad der her angår, men hvad er det lige min lille hjerne ikke fatter - hvorfor FANDEN kan den ikke bare slette det job man beder den om - Som sagt har jeg nok bøvlet med den fejl i 10 år så synes sgu da snart de må lave et styresystem der gør hvad man ber den om

P.s. og ja man kan undgå det ved at have nok papir i men synes for fanden da ikke det kan passe man skal genstarte hele system - Det har ALTID været et problem med den jobkø som aldrig fungere

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computere / Printere er noget L O R T
  • #1   8. mar 2010 Altså på alle printere plejer der at være en knap hvor du ligesom kan trykke OK eller acceptere så printere forsætter jobbet..

Måske du ikke ligefrem er realtime N00b smiley

• #2   8. mar 2010 Jeg har det på samme måde. Er computer ekspert på mange områder og har hjulpet SÅ mange mennesker med computere. Men når det kommer til printere står jeg af. De lever fandme deres eget liv!

• #3   8. mar 2010 Printeren fandte fint nok ud af at der var kommet papir i og stod og ventede (ingen fejl), Det var computeren der fattede Nada - og nej jeg er absolut ingen ekspert, men plejer dog at kunne bruge det mest basale smiley

• #4   8. mar 2010 Har det på præcis sammen måde som dig Kristian - Har ikke haft en printer i mange år, og sagt til min kæreste at jeg gider dem simpelthen ikke, fordi der ALTID er bøvl med dem, ala paperjam osv - Nu prøvede jeg så igen efter flere år, og finder ud af at de ikke er kommet en skid videre (eller jeg stadig er ligeså naiv smiley

• #5   8. mar 2010 Der er vel tale om en brugerfejl...

• #6   8. mar 2010 En mulighed er at købe en lidt dyrere printer. Så overtager den jobbet fra PC'en og så kan du på displayet på printeren vælge at annullere det eller ændre rækkefølge på de forskellige jobs, etc., og det virker altid. smiley

• #7   8. mar 2010 Prøv en Mac... Der kan du fint annulere/slette/sætte i kø osv uden problemer... Skulle printeren løbe tør for papir så smider du papir i og venter 2 sek, så kører det hele igen... Lækkert...

Dit "problem" bunder i at det er M$ der har lavet dit styresystem!

• #8   8. mar 2010 Køb en ordentlig laserprinter. Jeg kender godt til problematikken, men det kræver snilde og ikke mindst tålmodighed.

Noget jeg aldrig har fattet var i de glade XP dage skulle man altid installere printeren INDEN man jog USB kablet i. WHY... Godt at man nu har Windows 7.

• #9   8. mar 2010 Ja løsningen er da helt sikkert at købe en mac. (facepalm)

Bruger du den korrekte driver?

• #10   8. mar 2010 Søren L [Struer] .

Det er nok en af de mest simple ting at løse, men hvis man ikke ved noget som helst om det kan det jo være en mega opgave smiley

Der er absolut intet i vejen med windows, ellers har du som andre foreslår, ikke den korrekte driver inde.

Mac-bruger ser så her deres snit til at rakke ned på windows i den sammenhæng. Som apple er dens brugere indsnævrede og istedet for at fortælle hvorfor deres eget system er godt, er det nemmere at kritisere alt andet... (facepalm)

Lær at bruge din PC, eller smid den ud og køb en playstation smiley Du tror ikke selv på microsoft i 10 år har haft en bug med noget så simpelt som annulering af udskriftjob vel? Fejl 40, desværre

• #11   8. mar 2010 MKB det er da utroligt så fandens klog du er - har installeret præcis de driver de fulgte med og de er også opdateret så nej der er ingen fejl der - Og ja jeg har arbejdet med dem i lang tid hvor der altid har været problemer med dem, enten så var farvepatronen ikke 210% ren, så den trak strejer, paperjam, kommunikationsfejl osv......men kald de det hvad du vil - Og ja Microsoft har lavet MEGET L O R T - hvor mange år tog det for dem at finde ud at at når man havde taget en cd ud af sit drev, så behøvede man ikke trykke Annuller, fortryd eller hvad fanden man prøvede 270 gange inden windows virkeligt fattede der ingen disk var i drevet ???

• #12   8. mar 2010 Søren... nu nævner du jo heller ikke hvilket produkter du ejer, men mange problemer kan også løses ved netop ikke at gå ned på udstyr. Især når vi tænker 10 år tilbage.
    Som altid vil folk have billige produkter, men for 10 år siden var det AMD K6 og K7 processorer og hvad der fulgte med af elendige bundkort og lignende. Bare for at spare en skilling.
    Nu siger jeg jo ikke det er DIT problem Søren L, men ofte kan ting løses ved at punge ud i forvejen.

Men der er jo heller ingen grund til at smide hovedet i vulkanen og smide pengene væk på en Mac - vi er vel civiliserede mennesker.

• #13   8. mar 2010 Søren L [Struer] .

Ingen af dine problemer er microsoft relateret.... Hvordan skulle de være ansvarlige for paperjam og en uren patron ? Kommunikations problemer er mellem pc og printer har med 99,9% sikkerhed heller ikke noget med microsoft at gøre, da microsoft ikke skriver driverne til din printer. Altså er det printer producenten eller dig selv.

• #14   8. mar 2010 Nej det jeg bebrejder Microsoft for er at de IKKE kan Annullere et job - og det problem har været der i MANGE år - Når du prøver står der bare "Annullere" under printerjobs uden den kommer videre, og de næste jobs kommer bag i køen, uden man altså kan komme videre - Når jeg vælger "Annullere" - skal den da bare slette det skide job

• #15   8. mar 2010 Søren L [Struer] .

Nej det jeg bebrejder Microsoft for er at de IKKE kan Annullere et job - og det problem har været der i MANGE år

...Jeg har ingen problemer med dette og har aldrig haft det og har dog trods alt haft win siden 3.11. Annulleringen tager dog mere end 2 sec, og hvis ens tålmodighed ikke rækker længere, så er man sku solgt...

Du er vist bare en skuffet mand... en meget skuffet mand, en utrolig skuffet mand. Træk vejret og løs problemerne istedet for at opgive og give alt andet skylden. Det løser sig ikke af sig selv

• #16   8. mar 2010 her er lige en løsnings model hvis alt andet svigter

http://www.youtube.com/watch?v=O-eMQNTxBIo

• #17   9. mar 2010 10 års frustration kunne være blevet undgået med en hurtig google søgning:
    http://support.microsoft.com/kb/946737/da

Kommentér på:
Computere / Printere er noget L O R T

Annonce