Computere / Printere er noget L O R T {{forumTopicSubject}}
Fuck jeg hader det lort -
Har altid afskyet de lorte printere fordi lortet aldrig fungere, alligevel, købte vi så en her i weekeden, da vi synes det er svært at undvære - og IGEN står man med samme problem som for 10 år siden, Microsoft har åbenbart IKKE lært en skid af deres eget pis.
Man prøver at printe en side ud, og der er ikke mere papir, og det er fair nok og printeren siger, der ikke er mere papir - Man putter mere papir i, og regner med den printer så - men NEJ, Den ligger bare og venter under printerjobs, og kommer hverken frem eller tilbage, hvis man prøver igen, kommer den nye bag i køen, og hvis man prøver at slette / annullere den første sker der ikke en skid - Dvs man kan ikke komme videre uden at genstarte hele computeren - AKKURAT samme fejl har jeg bøvlet med i ALLE de år jeg har haft computer og printer, og fatter ikke hvorfor det kan være så svært for system at fatte at når man siger "Annuller" så Annuler det for satan da.
Ved godt jeg er dum hvad der her angår, men hvad er det lige min lille hjerne ikke fatter - hvorfor FANDEN kan den ikke bare slette det job man beder den om - Som sagt har jeg nok bøvlet med den fejl i 10 år så synes sgu da snart de må lave et styresystem der gør hvad man ber den om
P.s. og ja man kan undgå det ved at have nok papir i men synes for fanden da ikke det kan passe man skal genstarte hele system - Det har ALTID været et problem med den jobkø som aldrig fungere
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 2 Svar: 16
Måske du ikke ligefrem er realtime N00b
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
apr 2006
Følger: 39 Følgere: 85 MC-er: 12 Emner: 463 Svar: 2.212
apr 2006
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.329
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
Dit "problem" bunder i at det er M$ der har lavet dit styresystem!
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Noget jeg aldrig har fattet var i de glade XP dage skulle man altid installere printeren INDEN man jog USB kablet i. WHY... Godt at man nu har Windows 7.
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 432
Bruger du den korrekte driver?
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 799
Det er nok en af de mest simple ting at løse, men hvis man ikke ved noget som helst om det kan det jo være en mega opgave
Der er absolut intet i vejen med windows, ellers har du som andre foreslår, ikke den korrekte driver inde.
Mac-bruger ser så her deres snit til at rakke ned på windows i den sammenhæng. Som apple er dens brugere indsnævrede og istedet for at fortælle hvorfor deres eget system er godt, er det nemmere at kritisere alt andet... (facepalm)
Lær at bruge din PC, eller smid den ud og køb en playstation Du tror ikke selv på microsoft i 10 år har haft en bug med noget så simpelt som annulering af udskriftjob vel? Fejl 40, desværre
apr 2006
jun 2005
Som altid vil folk have billige produkter, men for 10 år siden var det AMD K6 og K7 processorer og hvad der fulgte med af elendige bundkort og lignende. Bare for at spare en skilling.
Nu siger jeg jo ikke det er DIT problem Søren L, men ofte kan ting løses ved at punge ud i forvejen.
Men der er jo heller ingen grund til at smide hovedet i vulkanen og smide pengene væk på en Mac - vi er vel civiliserede mennesker.
okt 2008
Ingen af dine problemer er microsoft relateret.... Hvordan skulle de være ansvarlige for paperjam og en uren patron ? Kommunikations problemer er mellem pc og printer har med 99,9% sikkerhed heller ikke noget med microsoft at gøre, da microsoft ikke skriver driverne til din printer. Altså er det printer producenten eller dig selv.
apr 2006
okt 2008
Nej det jeg bebrejder Microsoft for er at de IKKE kan Annullere et job - og det problem har været der i MANGE år
...Jeg har ingen problemer med dette og har aldrig haft det og har dog trods alt haft win siden 3.11. Annulleringen tager dog mere end 2 sec, og hvis ens tålmodighed ikke rækker længere, så er man sku solgt...
Du er vist bare en skuffet mand... en meget skuffet mand, en utrolig skuffet mand. Træk vejret og løs problemerne istedet for at opgive og give alt andet skylden. Det løser sig ikke af sig selv
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.318
http://www.youtube.com/watch?v=O-eMQNTxBIo
jun 2005
http://support.microsoft.com/kb/946737/da
Computere / Printere er noget L O R T