{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Overhovedet ikke MC relateret emne. {{forumTopicSubject}}

Hej gæve tilhængere af 2-hjulet transport.

Jeg har lige et ikke MC relateret emne. I plejer at være gode til at komme med råd, så her er et enkelt sp, som jeg er i tvivl om.

I Hi.Fi klubben har jeg forelsket mig et minianlæg. Jeg har samtidigt fundet det en del billiger på nettet fra en butik i England.
(link fjernet)
og her
http://www.royjowetthomecinema.co.uk/product/Denon-DF107DAB-Micro-System.html

Jeg har ikke erfaring med at købe over nettet, men der er fristende da jeg kan spare ca. 1500 kr - fragt.

Er der nogen, der kender siderne og evt. sikkerheden ved at købe igennem dem.

Er der evt. andre sider i kan anbefale.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overhovedet ikke MC relateret emne.
  • #1   17. nov 2009 Vær opmærksom på forsendelsesomkostninger. Fragt fra England plejer at være dyr.

• #2   17. nov 2009 Det er fristende at købebilligere i udlandet, og jeg ville selv overveje det, hvis det ikke var fordi jeg fik så god service fra Hifi Klubben i Silkeborg.
    Jeg har handlet flere gange derinde, og skulle det ske at de ikke har varen hjemme, jeg gerne vil have, så låner de mig et tilsvarende produkt med hjem indtil de har fået varen hjem.
    Jeg har lånt subwoofer, blu-ray afspiller og centerhøjttaler. Har også fået af vide, at hvis jeg ikke var tilfreds, så skulle jeg bare pakke varen ned igen, så tager de den i bytte uden beregning.

• #3   17. nov 2009 Jeg har handlet stort set alt mit HiFi fra UK sider, uden nogensinde at have problemer med det. Har ca sparret 10k sammenlagt ifh til hvad jeg skulle have hostet på med ved danske forhandlere.

En god ide hvis du føler dig lidt usikker ved en forhandler er at google forhandleren. Du kan være sikker på at der vil være blevet diskuteret evt. svindelsager rundt på nettet.

Kommentér på:
Overhovedet ikke MC relateret emne.

Annonce