1.159 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

Kærligheden Kærligheden

Nu har der været nogle tråde herinde med nogen der er blevet skilt og andre der har fundet sammen med en. Derfor forsøger jeg lykke, da jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg var et arrangement med mit arbejde og en tysk bank for 3 uger siden. Om aftenen var vi i byen. Her talte jeg det meste af aftenen med en rigtig sød kollega. Vi har siden skrevet ved over mail på arbejde, men har ikke talt sammen. Det skal lige siges at vi ikke arbejder i samme afdeling.
Vi har talt om at mødes. Jeg foreslog et par dagen, som hun desværre ikke kunne, men hun synes vi skulle tales ved ugen efter og finde en dag. Den uge, er den vi er på vej ud af. Jeg skrev sammen med hende i søndags, men uden at komme ind på at mødes. Jeg har så idag sendt hende en sms, for at hører om vi skal finde en dag. Jeg har intet hørt.

Spørgsmålet er så om hun alligevel ikke er interesseret, eller hvad? Det skal siges at jeg skal i byen med en folk gode venner om 2 uger, og vi overvejer at tage ind på den klub hvor hun også arbejder. Dette glæder jeg mig selvfølgelig til, men vil gerne mødes med hende inden, og uden at man er i byen og drikke. Synes også det er lidt riski at tage derind, uden at hun ved at jeg kommer.

Hvad faen skal jeg gøre?

PS. Dumme kommentarer frabedes!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kærligheden
Kommentér på:
Kærligheden

Annonce