Positiv oplevelse - sandblæsning {{forumTopicSubject}}
Har det sidste stykke tid, søgt lidt efter en sandblæser, til mine skærme og lidt andre småting, på min nyindkøbte Virago. Den generelle holdning jeg er stødt på, er at det er for dyrt at sandblæse ting og har fået tonsvis af husmoderråd, til hvordan jeg selv skulle rense lakken af mine ting.
Nu er jeg jó pænt doven, så har ikke gidet gære det selv.
Fandt et firma der hedder Valby.sandblæsning i Taastrup, som jeg kontaktede i forgårs. Han sagde jeg ville få mine skærme tilbage i næste uge, men allerede i går fik jeg en sms, at de var klar til afhentning. Har så lige hentet dem her til morgen og resultatet var som forventet.
1 forskærm
1 bagskærm
1 alu nummerpladeholder
225,- sandblæst
Dét er satme billigt og servicen er i top.
Vil understrege, at jeg INGEN relation har til manden der ejer det, men jeg er bare virkelig tilfreds, med både pris, leveringstid og service. Kan klart anbefales.
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.629
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 11 Emner: 64 Svar: 428
Men det hele drejer sig om, at folk genrelt har rådet mig til at gøre noget andet, grundet prisen.. Der vil jeg så sige, at for den pris, gider jeg ikke bruge tid på at slibe selv..
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.629
Så nej dit er ikke vildt billigt, men det er da fair nok, selvom det kun har taget ham en kaffepause at lave det.
Jeg ville bare ikke basere mine evt kommende sandblæsninger på den her omgang, isåfald ville det koste dig et par tusinde kr alene for et blæst stel.
dec 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 23
okt 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 9 Emner: 44 Svar: 87
okt 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 9 Emner: 44 Svar: 87
Positiv oplevelse - sandblæsning