{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.949 visninger | Oprettet:

Positiv oplevelse {{forumTopicSubject}}

Da der ofte er negative indlæg vedr. diverse forhandlere, vil jeg dele denne POSITIVE oplevelse.
Besluttede for 4 uger siden at handle min ZX12er til en BMW R1200GS og fandt via nettet den rette hos en forhandler lidt nordøst for Ålborg, så forhandlinger startede og efter 2-3 ture frem og tilbage, altså på telefon og mails, blev vi enige om en byttepris.
efterfølgende søndag tager jeg første færge fra Odden for at se/prøve BMWen, og forhandleren han bese min Kawa.
forsinket med færgen og mega lortevejr gør at jeg først er fremme ca. en halv time før de lukker kl. 14.00. Maskinen er klar med prøveplader osv, men ingen hastværk, stille og roligt som de siger i Jylland smiley Snak og kaffe mm samt en prøvetur. Sælgeren fik 1,5 times ekstra arbejdstid på en søndag hvilket ikke virkede som et problem. Slutteligt fik jeg handlet en Schubert C3 Pro hjelm til drømmepris. Hjem igen på Kawa igen i lortevejr, men glad var man jo smiley
Retur til forhandleren igen efterfølgende fredag for at bytte, igen lortevejr. Alt var 100% som aftalt, og så retur igen, selvfølgelig over Fyn, i lortevejr. I sidste uge ringede sælgeren til mig for at høre om jeg var tilfreds med den nye MC. Sagde at jeg altid kunne ringe hvis jeg havde spørgsmål, eller et problem.
Der fulgte nogle dele med min nye MC som blev sendt fra forhandleren sammen med min gamle hjelm, alt som aftalt.
Dette er ikke en reklame for NOGEN forhandler, men jeg har lyst til at fortælle historien da det var et kanon forløb hele vejen igennem, bare go stemning, go snak og go handel.
Der er altså stadig nogen som forstår det!!!
ny nyder jeg bare min nye MC, OG det fantastiske vejr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Positiv oplevelse
Kommentér på:
Positiv oplevelse

Annonce