{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Trafikken i Kina {{forumTopicSubject}}

Her er bare forrygende! Jeg tror, at det vigtigste ved køreundervisning er, om du kan betale, bruge hornet og så starte køretøjet nogenlunde blødt!
Al højresving er tilladt uanset hvad lyskurven viser. Er der fodgængere på vej overfor grønt, bliver der bare dyttet og så er det med at springe!

Skal der svinges til venstre, kan det sagtens foregå fra yderste højre spor. Man dytter blot trækker over og blinker så når man lægger an til sving.

Overhaling? Der drejer det sig blot om at overhale og dytte, så den modkørende lastbil måske kan trække ind til siden. Fuld optrukken er kun vejledende. har ikke nogen decideret funktion. Det samme gælder for nødspor. De er også yderst velegnede til overhalinger. Så må modkørende cyklister og fodgængere på motorvejen flytte sig!

Jeg så på et tidspunkt, på vej til Beijing, 2 gutter der krydsede den 6-sporede med en stige i mellem sig!

At der ikke ligger trafik lig overalt, overskrider totalt min forstand!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trafikken i Kina
  • kim, 2300 ,
    kim, 2300 , Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 132
    #1   27. jul 2009 nice!

  • #2   27. jul 2009
    dam.....

    pas på dig selv og andre

    : )


  • #3   27. jul 2009 Var der i 2000. Vi lærte hurtigt at krydse de store veje (på gåben)
    Kineserne skulle godt nok skynde sig hvis de skulle med os over gaden


  • #4   27. jul 2009 Ja, gudskelov er der midterrabater på de fleste af de store veje. Så kan man lige stå et øjeblik og få pulsen ned igen!
    Desværre er you-tube banned hernede, men prøv selv at gå ind og søg på chinese traffic eller lign. Det er hyleskægt!

    Men de har en underlig form for accept af de andre traffikanter, som vi aldrig ser i DK. F.eks ved betalingsbåsene på motorvejene; har du mere travlt end de andre, kører du blot op foran og maser snuden ind for at springe en masser af pladser over i køen!
    Prøv at lav det nummer ved betalingsbåsene på storebæltsbroen!

    Hyrer du en taxi, of skal den modsatte vej, begynder chaufføren blot at vende kareten på stedet for at køre i mod trafikken, ivrigt dyttende, indtil han han komme over i den rigtige vognbane via et hul i midterrabatten!
    Her findes ingen spøgelsesbilister, blot praktiske foranstaltninger!


  • #5   27. jul 2009 Det lyder da som en alletiders oplevelse du får dig der Kasper K.


  • #6   28. jul 2009 Åh ja, kunne stort set ikke være bedre! Og til 300 kr i døgnet på et godt hotel er det da også overskueligt.
    Samtidig er kinesisk mad simpelthent noget af det bedste jeg nogensinde har smagt. Pivestærkt men godt! Råvarene er direkte fra farm til bord. Ikke noget med affaldskød eller slibrige kødgrossister!


Kommentér på:
Trafikken i Kina

Annonce