{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang Import igen og igen:-) {{forumTopicSubject}}

Ved godt at det er et spørgsmål der er blevet stillet rigtig mange gange, men jeg fatter det sku ik helt endnu:-(

Jeg stillede følgende spørgsmål:
Hej alle I glade cyklister. Jeg står foran en tur til South Carolina, Charleston, det er igennem en bekendt som bor i Charleston ved at arrangere en tur derover til oktober, hvor jeg vil hente en bil og selvfølgelig en voldsom Honda. Men ham min kontakt har send nogle links, men de har ikke været super.
Mit problem er: Jeg kan ikke finde nogen rigtige gode sider at søge på det henne, noget i stil med DBA, Motorcykelgalleri, Bilbasen osv. Er der nogen der kan hjælpe mig til at finde nogle sider, så jeg kan finde drømme cyklen + bil.
På forhånd mange tak

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=118762

Som jeg læser det:
- Kan man ikke hente bil/mc hjem hvis det ikke er EU3 godkendt.

Hvis det nu er en cbr 600 rr, jeg vil hente, kan jeg ikke forstå hvis den ikke kan komme på danske plader.
Samme gælder hvis jeg henter en mx5, s2000, eclipse eller en mr2.
Mener bare at både mc og biler, er modeller som kan købes herhjemme, og hvad er EU3?

Håber der er nogen som har svaret eller et link til svaret. Har snakket med skat, uden held de siger at jeg skal snakke med en synshal, men også her uden held. Så jeg har skrevet til færselsstyrelsen, men får ikke noget svar.

Håber på svar, så jeg kan få bestilt billet og komme til staterne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang Import igen og igen:-)
Kommentér på:
Spørgsmål ang Import igen og igen:-)

Annonce