1.056 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 70 Svar

stød stød

Hej alle.
Jeg så for nogen tid siden, en lille film fra Afganistan eller der omkring, med en dreng der gik på et tog og ville ikke komme ned, så tog han fat i trådene og bang og av for sa... død var han vist.
Nogen der kan hjælpe med linket til den lille film?
På forhånd tak og go sommer.
Benny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stød
  • #1   10. jun 2009 http://www.youtube.com/watch?v=rFB80bcW4kM
    ser sq klamt ud

• #3   10. jun 2009 Hov for langsom

• #4   10. jun 2009 SHIT det ser for vildt ud..
    men........ godt alternativ til voksbehandling

• #5   10. jun 2009 slam ..

• #6   10. jun 2009 Fuck! :S vildt der ligger sådan en film på youtube smiley

• #8   10. jun 2009 stakkels mand.... smiley

• #9   10. jun 2009 der kan man se at de har fingerene alle steder

• #10   10. jun 2009 Er du gal man det er crazy det der smiley

• #11   10. jun 2009 En mindre af dem tilbage

• #12   10. jun 2009 det er jo snuff. Klamt. Men også fascinerende. Det er lissom når man sidder og glor på ultimate fighting knock outs i timevis smiley

• #13   10. jun 2009 Gad vide om det er selvmord.... De andre prøver jo på at få ham ned, som om de prøver at overtale ham...

• #14   10. jun 2009 Ja det skal man så ik gøre dét der...

• #15   10. jun 2009 Det ligner et meget effekltivt og uigenkaldeligt selvmord ... uuhh

• #16   10. jun 2009 Sådan går det... Når man får frataget sit førebevis..
    Der kan alt jo være ligemeget.. c",)

• #17   10. jun 2009 Ja det er nemli den takker.
    Ja ind imellem ska man nok holde lapperne for sig selv.
    Det ku sku være man sku bruge den til tyveri sikring af biken hæhæ....

• #18   10. jun 2009 ej ej styr jer!!!!

"en mindre af dem tilbage"
    "der kan man se at de har fingerene alle steder"

Hvad fanden er det for en gang racistiske udtryk!! Det er sq da et menneske der dør... Sq da noget lort at lukke sådan noget ud....

• #19   10. jun 2009 Ja det ser ret vildt ud. Men altså, hvis ikke det er selvmord, så har man bare ikke lov til at være så dum så man rækker hånden op efter ledningerne.

• #20   10. jun 2009 HOLD DA KÆFT ET FJOLS MAND smiley Hahaha - så blev han satme ristet smiley

• #22   10. jun 2009 At grine af en anden mands ulykke og håne ham...... *suk*

• #23   10. jun 2009 Sebastian : Du har fuldstændig ret i at man ikek skal grine og håne af folks ulykke , men har du aldrig grinet af andre , der er kommet til skade eller lavet noget dumt ?

• #24   10. jun 2009 Jeg har aldrig nogensinde grinet af at se et menneske der dør!!! Det kan jeg simpelthen ikke

Jeg får det skidt af at se sådan en klip.... Det er et menneske der dør. Prøv lige at se klippet igen og se den måde han falder sammen på. Det kan jeg absolut ikke se det sjove eller humoristiske i. Der går min grænse altså.

Det samme gælder med de racistisk udtryk der er længere oppe i tråden. Jeg er chokeret over at folk kan komme med sådanne udtalelser....Hvordan fanden kan man få sig selv til at skrive sådan noget

Det er simpelten for langt ude!

• #25   10. jun 2009 Føj for satan, vil ikke engang vide hvorfor du skulle bruge det link. skammeligt når den slags bruges som underholdning!!

Enig med Sebastian.. hvad fanden skal de racistiske bemærkninger ind over for??

• #26   10. jun 2009 Jeg gad ikke kommentere indlæggene, da jeg så dem. Galgenhumor og manglende situationsfornemmelse komme meget ofte frem, når folk chokeres for alvor - jeg tror f faktisk, det er eksakt, hvad der sker i denne tråd.

- kig en gang på dette indlæg, som virker hudløst ærligt på mig:

Skrevet: 10-06-2009 19:27:23

det er jo snuff. Klamt. Men også fascinerende. Det er lissom når man sidder og glor på ultimate fighting knock outs i timevis smiley

-trods smiley'en

• #27   11. jun 2009 Seb.. der er jo ingen grund til at have ondt af manden , han opnår jo det han vil . du kunne have ondt af ham inden han dør for der må han sq da godt nok ha haft det skidt , det kan jo ikke passe at man kan være så dum at det er et uheld .

• #28   11. jun 2009 Og hvad giver dig ret til at konkludere at han opnår det han vil?
    I mine øjne ligner det da et uheld eller et tankeløst øjeblik. Og uanset om det er det, så ændrer det INTET i forhold til det der skKan slet ikek sætte mig ind i hvordan man kan grine eller lave humor ud af en film hvor man ser et menneske der mister livet. Og dertil at nogle endda kommer med rascistiske udtryk
    Synes simpelthen det er klamt af jer. FØJ siger jeg bare.. Og hold da kæft hvor det egentlig fortæller en del om hvad det er for mennesker der gemmer sig bag tastaturene her på galleriet...

• #29   11. jun 2009 Giver dig ret i at man ikke skal gøre grin eller komme med rascistiske udtryk om et menneske der dør, men han får heller ikke min sympati da det for mig ingen tvivl er om at det er noget han selv vælger .

• #30   11. jun 2009 Hvor mange falckreddere er der i denne tråd?

• #31   11. jun 2009 Jeg siger ikke at der er nogle der er rascister.
    Jeg siger at der er nogle der kommer med rascistiske udtryk.

• #32   11. jun 2009 Jeg synes du skal læse de to her
    "en mindre af dem tilbage"
    "der kan man se at de har fingerene alle steder"
    Det er i den grad rascistisk udtryk! Dem og de!
    Nu er det ikke kun rascistiske udtryk jeg brokker mig over, men hele tilgangsvinklen til at man kan grine af og håne et menneske der får et ordentligt stød, bliver sat i brand og falder til jorden.

Du kan gå mig så meget på klingen du vil med flueknepperi omkring hvordan man kan tolke de enkelte sætninger. Det ændrer ikke på at jeg synes det er kvalmende at så mange folk i denne tråd her hujer, kommer med sjove kommentarer og rascistsike udtryk til det at se at mand bliver dræbt.
    Jeg synes det er klamt, og jeg væmmes ved at man som menneske hverken har empati eller situationsfornemmelse for netop sådan et klip.

Nu er du egentlig den eneste der går mig på klingen (og det er fedt nok) smiley men i og med at de folk der ikke svarer på mine kommentarer til dem, så betragter jeg det som om de udemærket er klar over de går over stregen!

Du synes kommentarerne i tråden er helt ok hele vejen igennem?

• #33   11. jun 2009 Det kan jeg godt følge dig i. Og det er netop også svært når det hele er på skrift og ikke med kropsudtryk osv.
    Men jeg mener helt klart at tonen herinde til klippet er for klam....

Kunne være lidt fedt hvis der var nogle af dem der kommenterer der gider at komme ind i kampen!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #34   11. jun 2009 - Kwak - : Nemlig! Det er alt for nemt og "gratis" at optræde politisk korrekt...og guderne skal vide, at man snart ikke kan bevæge sig rundt verbalt eller på skrift.. uden at "nogen" straks skal skyde i skoen, at man er ekstrem højreorienteret!

Forøvrigt...utroligt hvad et klip kan gøre... som *er* fjernet fra YouTube!

• #35   11. jun 2009 Er heldigvis slettet på you tube.
    Jeg syntes det er væmmeligt at se et menneske med ild i smiley
    Puh! Jeg prøver lige at finde lidt sjovt, bare for at få humøret lidt op igen..
    Denne her plejer at være god for et grin http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=4719

• #36   11. jun 2009 man kan kun håbe for manden at han får en hurtig død! det ligner ikke umiddelbart et sted der har faciliteter til komplekse brandsår. jeg har hørt om folk der har overlevet både 5K og 10K volt transformerspænding, men de har set nogenlunde sådan ud.

synes det ser lidt tilfældigt ud at han kommer til at røre ved køreledningerne

• #37   11. jun 2009 så rejs dog derover og hjælp til med at forebygge at det sker igen.. vi gider sku da ikke høre på dit pis.. drop din prediken præst, det ikke søndag ved du nok

• #38   11. jun 2009 Sjovt som folk skal blive personlige så snart man ytrer sin mening...
    Og sjovt som folk kan tale på andres vegne. "vi gider ikke" Er du vi?

Hvis ikke du har noget forniftigt at bidrage med så hold dig ude af debatten

• #39   11. jun 2009 Nu kommer den sidste bemærkning fra min side af ! smiley (kan ikke holde den tilbage)

- BANG ! KNALDPERLE ! smiley

(Ikke racistisk ment)

Så er alle glade smiley

• #40   11. jun 2009 Surt at det skulle udvikle til sådan en debat, det var slet ikke menigen......og det var slet ikke ment som noget racistisk, selv mener jeg det kunne være sket alle andre steder i verden, nu var det bare lige der. Efter som jeg arbejder som elektrikkere giver det lige lidt stof til eftertanke, når man selv arbejder under spænding.
    Jeg tror det er et uheld at han tager fat i den ledning, i mine øjne ligner det ikke et selvmord, han glemmer bare at tænke sig om.

• #41   11. jun 2009 Benny : Mandens død , kan jo desværre også skyldes uvidenhed om fare for strømmen

• #42   11. jun 2009 Der var jo også for ca et halv år siden her i Kolding en dreng der også fik samme tur... også en mindre af dem????? eller .... hvilken tragedie og medfølesle med familine??? bare fordi de snakker et uforståeligt sprog og har et levestd der er noget under vores betyder da ikke at deres liv er mindre værd!!! bakker Sebastian 100% op her

• #43   11. jun 2009 Men der er sindsygt mange af de film på nettet .. Bare gå ind på www.nothingtoxic.com og søg på suicide fx ..

• #44   11. jun 2009 Det er ihvertfald sundt med saadan en debat for de folk der deltager og læser med. Det giver stof til eftertanke. Som sædvanelig er der saa bare folk der skal blive personlige.. desværre.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#45   11. jun 2009 Ahhh... Sebastian...er det ikke ved at være tiden du også selv kommer videre? smiley
    Hvorfor køre i den samme rille med "personlig"...din praksis er jo præcist det du selv gør, ikke? Såhh.... move on!

• #46   11. jun 2009 hehe nu tager jeg det ikke personligt.. bare rolig smiley
    Det er sq mere netetikken i det... Dvs det er grunden til at jeg gang paa gang understreger det.

Det ville sq være surt hvis vi fik arto/scootergalleri i den herinde jo smiley

• #47   11. jun 2009 Lad os nu bare lukke for denne her samtale ! En mand er blevet ristet på et tog, det er ikke særlig sjovt .. END OF DISCUSSION ! I er voksne mennesker , respekter folks meninger og udsagn , så lad os nu bare stoppe mens 'legen er god' ..

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#48   11. jun 2009 Rasmus T: Oki... hvis du siger det, så må det jo være rigtigt! ;o)

Sebastian: Tja... nettet er jo mere eller mindre et spejlbillede af "den virkelige verden", og der er da givetvis en mængde folk som kunne bruge en tur hos Emma Gad. Omvendt...så skal vi også passe på, at vi ikke udsteder "du er sådan her" såfremt man ikke er enige! Specielt hæfter jeg mig ved, at man har en utrolig stor angst i forhold til 2G/3G (og her menes der ikke iPhone's). Men anyway... som Rasmus siger... så er den Ged klippet!

:o)

• #49   11. jun 2009 rolig nu alle er forskellige og ser ting anderledes end andre sebastian har bare hjertet det rigtige sted.
    undskylder for min komentar hvis den støder nogen men han FÅR altså svitset håret af

forresten ville en advarsel måske være på sin plads næste gang sådan en video kommer ind. bare en reminder

• #50   12. jun 2009 Citat:
    Sebastian: Tja... nettet er jo mere eller mindre et spejlbillede af "den virkelige verden", og der er da givetvis en mængde folk som kunne bruge en tur hos Emma Gad. Omvendt...så skal vi også passe på, at vi ikke udsteder "du er sådan her" såfremt man ikke er enige! Specielt hæfter jeg mig ved, at man har en utrolig stor angst i forhold til 2G/3G (og her menes der ikke iPhone's). Men anyway... som Rasmus siger... så er den Ged klippet!

det postulat vil jeg tillade mig at anfægte smiley
    Det er mit helt klare indtryk at der generelt er en grovere tone på denne type boards end IRL.
    Der kommer nogen gange nogle udbrud, og en adfærd, fra folk der debattere, som jeg tvivler på ville lykkedes for dem, hvis man stod overfor et andet menneske. I givet fald ville andre meget hurtigt tage afstand, og så havde de ikke opnået noget alligevel.
    Men igen, det kan være svært for nogle, at tage stilling til andre mennesker, når de sidder trykt bag skærmen.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#51   12. jun 2009 Kenneth B: Øhhh...du "anfægter" jo intet... du bekræfter blot en opfattelse som er næsten ensartet! smiley

Og nu smider vi så lige 1,5kg hønsekød mere i gryden og koger ca. 5 timer mere... så har vi "content" nok til hele weekenden! Okay..jeg ser ligeledes at 75% af trådlæserne er på vej ud efter cola & popcorn!

:o)

• #52   12. jun 2009 det er da klart, der skal jo være foder til alle.

Det kan godt være jeg hænge mig i detaljer. Min pointe er bare, at folk siger ting i boarddebatter de formentlig ikke ville IRL.

• #53   12. jun 2009 Netop! Situationsfornemmelse smiley

• #54   12. jun 2009 WOOOW
    Endnu et eksempel på at dette faktisk ER scootergalleri. bare med lidt flere kubik.

Der sidder den ene lommepsykolog efter den anden. og er klar til at analysere hvad folk virkelig mener.
    (for de kan jo umuligt mene det de skriver)

KÆLLINGER. basta

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#55   12. jun 2009 Thomas R: smiley Spejl.....

• #56   12. jun 2009 hans M LOOOOOL

• #57   12. jun 2009 Der er forskel på at udtrykke hvad andre MENER og hvad andre UDTYKKER. At udtrykke noget er ikke det samme som at mene noget... Er vi enige?

Så vidt jeg kan se så skriver jeg UDTRYK flere steder.

Så hvem er lommepsykologen her? smiley :) var var?

• #58   12. jun 2009 sjovt du lige følte dig ramt seb... var var var :o)
    var nu mere til eks. knuud Vest
    men ok hvis skoen passer smiley

• #59   12. jun 2009 Jeg er nu sikker på at ham der rører ledningen mærker mindre end de to knaldperler der vælter med motorcyklen.

• #60   12. jun 2009 Thomas smiley Jeg er bare på dupperne smiley Er jo blevet kaldt præst osv allerede smiley

Martin
    De to på cyklen dør jo ikke af det. Det gør manden der tager fat i ledningen. Det er der forskellen i mine øjne ligger.

Men der er vist ikke mere grund til at rode i det mere...

• #61   12. jun 2009 Det er det ikke Kwak smiley
    Med personlig mener jeg dem der kalder en diverse ting. Som idiot, dum, sovosv.. Det er kun enkelt i denne tråd der er personlig herinde så vidt jeg kan se. Han snakker også i "vi´er" Dvs på alles vegne

• #62   12. jun 2009 Thomas R!! Thomas R - Min helt! smiley gir dig ret.. folk prediker fandme som jeg ved ikke hvad, vil gerne have folk skal give dem ret bla bla bla.. det er da for dumt, vi kan ikke bruge noget af det her til noget imorgen alligevel..

• #63   13. jun 2009 R-sex´er:
    Det ser ikke ud til at du har forstået ret meget af det sidste her ( eller i det hele taget tråden) som du selv kommenterer på, på trods af at jeg ellers skærer det ud i pap flere gange. Og sjovt nok skriver du igen "vi kan ikke bruge". Er du "vi?" smiley taler du for alle i denne tråd?

Derudover så er en diskussion er ikke nødvendigvis folk der forsøger at få ret, men det kunne jo også være folk der ytrer deres mening, og gerne hører på andres mening også smiley Er det ikke det forums og debatter er til?

Hvis vi sank lige dybt og skrev ligegyldige, grove personrettede og kommentarer som intet med tråden har at gøre. Dvs ligesom din: "så rejs dog derover og hjælp til med at forebygge at det sker igen.. vi gider sku da ikke høre på dit pis.. drop din prediken præst, det ikke søndag ved du nok"
    Ja hvad ville forummet så ikke ende i? Det kan du jo selv prøve at finde et svar på.
    smiley

• #64   13. jun 2009 det klip har da en go morale. tænk over hvad du laver... ellers så stop

• #65   13. jun 2009 R-sex´er: Det er da helt fint, at du har fundet ud af, at du ikke kan bruge det andre skriver til noget.
    Men følsen er jo gensidig. Dine ubehjælpsomme skriblerier er også aldeles ubrugelige.
    For mig ser det bare ud til, at dit ego er så oppustet at du er nød til omtale dig selv i flertal, hvilket i sig selv er latterligt.

• #66   13. jun 2009 jaa da self.. det er også derfor at i, som de gode mennesker i er, jo self er modsat alt hvad der nu foregår.. kan forestille mig at i er den slags type mennesker som virkelig ser jer selv som seje gutter, dem som når man snakker om politiet, så det første i siger er : Hah kør dog fra dem" ja ja ja vis dog hvor seje i er i stedet for at plapre løs i et forum.. kæft et liv at sidde herinde hver dag og lede efter underholdning..

N00bs

• #67   13. jun 2009 smiley

• #68   14. jun 2009 Gad vide hvor lang tid vi kan få lov at svine hinanden til inden mod'en griber ind.....<<

• #69   14. jun 2009 Nu er der kun en der sviner. Resten forsøger at forklare den ene at han sviner. smiley

• #70   14. jun 2009 Nu bliver jeg lige lidt grov,, men mon ikke ham Rsexer er en af dem der havde det svært i folkeskolen? Det tyder det da på med hans sidste indlæg smiley Det er sq svært at tage seriøst på nogen måde..
    Rsex. Jeg er en af dem der stopper hvi politiet gerne vil snakke med mig. Det er endnu ikke sket i de 12 år jeg har kørt bil og mc..Bare lige så du kan ændre på de fordomme du tilsyneladende render rundet med

• #71   14. jun 2009 Haha Jaa når man ikke kan blive politimand eller skraldemand, så kan man jo altid blive lærer smiley

• #72   14. jun 2009 *suk*

Kommentér på:
stød

Annonce