{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

en solstråle - om T-Hansen! {{forumTopicSubject}}

I går, på vej hjem fra job, skulle jeg lige nyde en bette omvej.

Da jeg var ca 5 km hjemmefra, kollapsede mit batteri pludselig over måske 500 m! Derefter, var der ikke en anelse juice på. Jeg fik min yndige viv til at komme op med et startkabel, som jeg i bund og grund ikke troede kunne løseproblemet. Kunne det heller ikke. Jeg fik maskinen i gang, men bare jeg hev i bremsen, kortsluttede batteriet.

Kl. var 17.42, så jeg chancesede den med T-Hansen i Glostrup kl. 2 minutter i seks. De havde et batteri, men uheldigvis ingen syre. De kunne dog se, at der var syre at få i Rødovre, men det kunne næppe nås inden lukketid.

Ekspedienten foreslog så, at jeg købte syren i Glostrup, hentede den bag ved forretningen i en bunke gamle dæk i Rødovre, og at de så mellem forretningerne kunne regulere.

20 min senere samlede jeg en flaske syre op i Rødovre, og kl 20 kørte kværnen igen!

Egentlig har jeg ikke prøvet så fin service herfra før, men helt generelt oplever jeg T Hansen som langt mere servicemindede end de ofte beskrives herinde;-)

Mon det har noget at gøre med, hvordan man selv optræder????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en solstråle - om T-Hansen!
  • #1   20. maj 2009 ja - det var da dejligt med service fra den butik. :o)

Jeg skal ikke sige om andre folk end mig er sure eller andet når de træder ind i hansen-svansen... men de folk de har bag disken (dem som jeg har oplevet i forskellige butikker)......er ofte uengageret, ligeglade og bare total arrogante.

Men da dejligt at de har 1 butik hvor servicen er som den burde være hos resten af den danske befolkning.

• #2   20. maj 2009 Jeg har handlet en del i både Horsens og Vejle. Dem i Horsens yder tip-top service. I Vejle skal man være sikker på at få fat i den rigtige ekspedient.

men forresten Knud. Mener at huske at jeg har læst et indlæg fra dig om placering af batteri på Intruder og hyppige køb af nyt batteri for at undgå sådan en situation :-)))

Men så er der da chance for at du når til tøffetræf uden strømproblemer :-))

• #3   20. maj 2009 Jeg har nu aldrig oplevet dårlig behandling hos T.Hansen, tværtimod, blot ekspedienter der absolut intet aner om biler og årgange, hvad der står i reservedelsbogen er lov for dem uanset hvordan virkligheden så forholder sig, men sån er det jo og det er da til at forholde sig til smiley der er jo også en grund til at de er så billige i forhold til den Aut reservedelspusher....

Kim.

• #4   20. maj 2009 Kan da lige tilføje at jeg var i Højer Autodele og købe noget som T. Hansen ikke havde. Ekspedienten anede ikke hvordan man fandt rundt i katalogerne. Det var godt at jeg selv er uddannet reservedels ekspedient og kunne betjene mig selv.

Det med at modtage penge klarede han dog til UG med x og slange.

Jeg tror at niveauet generelt er hvad man vil betale for i de enkelte forretninger.

• #5   20. maj 2009 Knud...
    der fik din fine histiorie lige en drejning, som godt kunne undværes..
    men jeg er sikke på at lige netop du, fik den fine services er fordi du er så pæn...

: ) : )

mvh

• #6   20. maj 2009 hmm.. vil nok give Gert ret.. man skal finde den rigtige ekspedient..
    Har oplevet at ekspedienten hårdnakket påstod, at de ikke havde den varer jeg efterspurgte.. Men da jeg så selv måtte komme til deres computer fandt jeg vareren.. hmm?
    Men har da også oplevet god service, da jeg skulle have anlæg i bilen.. havde nær kortsluttet alt det fine grej.. men fik en rigtig god vejledning til det..

• #7   20. maj 2009 LOL

Jeg er helt klar over, at der er forskel på, hvad de forskellige ekspedienter kan, og så er de unge, hvilket medfører, at der er megen forskel på deres konduite.

Gert:

Yes - den batteriplacering er et reelt ankepunkt på VS-maskinerne. Eftersom batterierne ikke er dyre, tror jeg nok, at jeg giver mig til at ønske mig et til min fødselsdag hvert år (medio februar), som jo ligger helt perfekt for sæsonstart.

• #8   20. maj 2009 Det er meget forskellig med service ven hansen .. men de har stadig nogle ting som er helt iorten at købe mens andet er noget hø ...

Hvad service angår har jeg selv erfaret at man skal finde den rigtige ekspedient.. som før er skrevet

Jeg køber olie filter til min mc .. det er den billigeste og det tætteste ...

• #9   20. maj 2009 Altid godt at høre om de gode og positive historier mellem de andre. smiley

Ja selvfølgelig har det MEGET at sige, hvordan man fremtoner.. når man henvender sig.. selvom god service jo i bund og grund skal udføres hver gang.. (men igen... er vi jo blot i teorien smiley )

Aalborg afd.. har iøvrigt også en række gode og kompetente medarbejdere.. !!

• #10   20. maj 2009 Jeg synes nu de få gange jeg har været i T-Hansen, at der har de unge stort set altid være ganske almindelige og behagelige..

Det eneste jeg ikke lige forstår her Knud, er at du "røber" deres gemmested, for der er nok andre der også bliver hjulpet på denne måde, så skylder man dem ikke det smiley

• #11   20. maj 2009 Helle B:

Det kan du såmænd havee ret i. Nu er det næppe sådan, at der står varer til afhentning hver dag der, og så er der nok også forskel på at stille en flaske svovlsyre og et autostereoanlæg frem. Endelig kan man jo overveje, hvor mange, der gider rode i en bunke gamle dæk:-)

Kommentér på:
en solstråle - om T-Hansen!

Annonce