{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  solstråle :-)
  • #1   26. sep 2009 LUK DE GRÆNSER NU!!!!!

• #2   28. sep 2009 fedt at de blev taget

Bjarke du har helt ret

• #3   28. sep 2009 Lækkert ..at du fik den igen

Og kan også kun støtte mig til Bjarke

• #4   28. sep 2009 enig.. luk grænsen... kom på arbejde her til morges og opdagede alt mit værktøj var stjålet... containeren var skåret op med skærebrænder.. selv mit køleskab havde de stjålet...

• #5   28. sep 2009 Nu har jeg handlet en del med de polakker, ukrainere og andet BRAS der krydser vores grænser. Jeg har i flere år arbejdet i trælast og hilst på div. dårlige håndværkere der er kommet øst fra. Jeg har også været ude på flere byggepladser og se det lort de laver. Jeg havde fornøjelsen af at sige NEJ til at lave nogle byggetegninger til et allerede opført sommerhus projekt som en polak havde lavet for en dansker. Mage til lort har jeg aldrig set, og jeg har set meget!
    Det ville jeg ikke ligge navn det på nogen som helst tegning.

Så har jeg også oplevet flere østarbejdere stjæle og snyde de trælaster jeg har arbejdet for. Mødt dem stive på byggeplader når jeg har været ude som ekstern sælger og ja......

Så ser man lige Station 2 "PÅ PATRULJE" her stopper de flere nede ved grænsen der har tømt hele boligkvartere for havetraktore, cykler osv osv osv. på vej hjem for at lave en mønt.

Luk de grænser nu, rul natopigtråd ud og bevogt grænserne med chæferhunde og mænd med geværer og store scopes.

Ja jeg kan blive meget meget firkantet nogle gange. Jeg er ikke racist, men jeg ser ting meget klart og vores politikere har i den grad begået en brøler, en bummert og en fejl 40 ved at skrive under på en schengen samarbejdsaftale.

FUCK!

• #6   16. okt 2009 heh !!!
    mærkeligt,nu kan de pludseligt ikke finde min gps , hehe det er da humor der vil noget :-),

• #7   28. okt 2009 det må da være dejligt de at var hurtige til at nappe den igen allrede inden du fik den det er da nogle arbejtes glade polaker smiley

Kommentér på:
solstråle :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce