lærer penge {{forumTopicSubject}}
så kom turen til mig!
min makker og jeg tog sku lige tidligt fri, så vi kunne komme ud og race lidt.. efter en hyggelig fad bamse, og en sludder i middelfart, skulle turen gå hjemover igen...
troede jeg havde fået låst mit sæde cover efter mig.. men den fik lige lidt gas. coveret fløj .dansede en tur under de bagfra kommende biler. var dog heldig nok til det kan reddes med en gang lakering. så som om det ikke var nok.. så nåede jeg kun lige over broen, da mortoren stoppede...havde slet ikke lagt mærke til at reserve tanken var begyndt og lyse! øv øv. så står man der, godt træt af det hele.. Så kom der sku lige tilfældigt en forbikørende billist, kruse mc. han havde sku ikke mere travlt end han lige gad smide mig forbi tanken og tilbage.. fedt nok. og sku dejligt der stadigvæk er folk der gider hjælpe hinanden.. men lærer pengene kommer jeg ikke udenom da mit cover nu er skadet.. øv øv..
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 28 Svar: 226
da jeg skal til at hjem finder jeg ud af jeg har smidt nøglen væk til min bil og den kan ikke findes nogen steder...
Hmm nå jeg tænker hva fanden jeg kan vel stjæle min egen bil hvis man kan sige det sådan .. da jeg så endelig kommer ind i den og får den startet så er der jo lige en mindre detalje jeg ikke har tænkt på.. RATLÅSEN .. så men hva .. det går hverken være eller bedre end jeg ser om ikke lige jeg kan dreje tændingslåsen med en skrue trækker.. den gik så ikke og nu er tændingslåsen så også ødelagt... Nå tænker hva fanden også tar jeg de mest vigtige ting med mig mit tøj og min bærbar også går jeg ned og tar toget hjem 170 km og nu står bilen så stadig på skolen..
da jeg så endelig kommer hjem ... smider jeg mig lige lidt ind til der er aftensmad da det er spist skal jeg lige prøve og starte min mc .. men ak ja dagen er jo ikke omme så da den skal startes er der ingen strøm på den.. så nu sidder jeg her og er lidt ØV...
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 185
henning f. ja det er sku dejligt, at der er folk der har lidt overskud i hverdagen, må indrømme jeg var ved og være rimeligt træt i hoved, af det første stunt, jeg lavede. så nu skal jeg til og finde pris på en ny cover for og se om det overhoved kan betale sig og rep det gamle,
så prikken var da lige jeg skulle kører tør..
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.813
Jeg spaserede 1,5 Km med min mc da den snød mig på reserver .. pis pis ... men det værste var AT DER KOM 4 MOTORCYKLER KØRENEDE OG IKKE EE´N AF DEM GJORDE TEGN TIL AT HJÆLPE </b>
<i> MEN SÅDAN ER FYN BO´ER ÅBENBART
maj 2005
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 725
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 185
og det fortjente lige en kommentar.. det skal da siges at der drønnede en del cykler forbi og bare gloede.. også er det en varebil som tar sig tiden til og holde ind.. som han sagde!!! ja os mc´ister har altid tid til og hjælpe hinanden.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.329
lærer penge