{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Hold jer fra Bonniers {{forumTopicSubject}}

Lige en advarsel for at spare jer for en masser bøvl -

Min kæreste og jeg har begge været medlem af Bonniers for at få Illustreret Historie/videnskab - efterhånden er vi begge blevet godt trætte af deres måde drive deres firma på og vil begge ud af det - men det er åbenbart ikke så simpelt - efter flere forsøg på at komme ud af det, ringede jeg tilsidst og sagde at de skulle framelde ALT hvad det havde noget med dem at gøre og at de absolut IKKE skulle kontakte os på nogen måde mere, hvilket de accepterede (ligesom de andre gange vi har forsøgt at opsige vores medlemsskaber) - så fik jeg Fan.. en dvd med posten fra dem idag - at betale 200 kr -

Hvordan skal jeg forholde mig til det ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold jer fra Bonniers
  • #1   25. mar 2009 kunne du ikke prøve at ringe til dem igen, og sige at du ikke vil have noget med dem at gøre, men så optag samtalen denne gang smiley ?
    så når du får sådan noget som du har fået, så bare behold lortet eller smid det ud, for så har du jo bevis på at du ikke vil have noget med dem at gøre ?

• #2   25. mar 2009 såvidt jeg husker kan du framelde dig på deres hjemmeside. Når du gør det får du en kvittering og hvis de så efterfølgende sender dig noget har du ret til at beholde det uden at betale.

mener at kunne huske en sag hvor forbrugerklagenævnet eller lign. har været ind over

• #4   25. mar 2009 Home Entertainment er da bare to engelske ord for hjem og underholdning..!?
    Jeg har været samme tur igennem. Ringede og skrev at jeg ikke gad være medlme mere, men lige lidt hjalp det. Så beholdte jeg bare det de sendte og betalte aldrig regningen. Den voksede så støt og roligt fra de par hundrede til langt over 1000 kr. hvor de truede med inkasso osv.
    Har ikke hørt fra dem i 3 år efterhånden. Ignorerede det bare fuldstændigt. Er ikke endt i ribers el. lign.
    Mage til pis firma skal man lede længe efter.

• #5   25. mar 2009 Gør det skrifteligt og send det som et anbefalet brev.tag en kopi.. Så du kan bevise du har framældt dig til en evt retsag, Når de sender noget putter du det bare i en postkasse...og lader selvføllig være med at betale,,, Så er dit bor rent,,,,

• #7   25. mar 2009 Gør som : Væltepeter (Michael, Ølstykke) .skriver -
    det er det eneste der holder i retten. - og så virker det.
    Husk altid - kun skriftlig kommunikation ( kan dokumenteres i retten ) og vær aktiv på de problemer der bliver jer tilført, dvs send mails/brev til dem når de sender fejlagtige varer mm.

• #10   25. mar 2009 Helt enkelt, send dem en skriftlig opsigelse som anbefalet brev, og lad så være med at betale dem en eneste krone til - så går det over - helt af sig selv.

• #11   25. mar 2009 Gør som Knud (Vesteregnen) J siger, det har jeg brugt før, dog med et andet firma, det virker faktisk ret godt...

• #12   25. mar 2009 Ok takker for alle svarene - bliver fanme bare så ualmindelig vred over sådan nogle svin - gad godt afreagere på dem

Kommentér på:
Hold jer fra Bonniers

Annonce