{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Fladskærms tv og home cinema {{forumTopicSubject}}

Hej gutter

Jeg står pt og mangler et 32" fladskærms tv og et home cinema anlæg.

Jeg er dog lidt på herrens mark med hvad jeg skal købe. Jeg vil max ofre 10K samlet set, men har ikke nået imod at købe over nettet...

Tv'et SKAL have DVB-C tuner og SKAL have Mpeg-4. derudover er jeg rimelig ligeglad med hvilket mærke der står i bunden.

Jeg er modtagelig over for forslag...

/Jan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fladskærms tv og home cinema
  • #3   18. mar 2009 Tak for buddene... Jeg havde selv kigget lidt på denne sammensætning, men har hørt at tv'et efter sigende ikke skulle være så godt.

(link fjernet)

(link fjernet)

Nogen kommentare på det?

• #4   18. mar 2009 Ja... Lad være med at købe hos Wupti. Dem jeg kender, der har handlet hos Wupti, har ikke været tilfreds med handlen/servicen :o)

• #5   18. mar 2009 tag lige ud og se højtalerne inden du køber... jeg blev først lokket af Samsungs billige home theaters men da jeg fik det var kvaliteten også derefter...

• #6   18. mar 2009 Generelt synes jeg at alle Sony's nye modeller er rigtig lækre, og frem for alt har en meget lav fejlprocent i forhold til eks. Samsung.
    Men rigtig med de billige "home-cinemas" af Samsungs. De er altså ikke ret meget værd. Gå efter noget med en aktiv sub. Synes jeg generelt giver et meget godt resultat.

Sonys modeller virker også forbuftigt sammen med yousee hvis det er det du skal bruge dvb-c tuneren til. Har sat en del af dem til yousee uden problemer.

• #8   18. mar 2009 Du skal lige være opmærksom på at det forslag Kasper kommer med ikke opfylder et eneste af de krav du har stillet :O)

Men ellers er det et meget godt bud

• #9   18. mar 2009 Jeg kan også kun anbefale Panasonix PX80 som Kasper K linker til, selvom det ikke opfylder trådstarters krav er det et virkelig godt tv til prisen.

Kommentér på:
Fladskærms tv og home cinema

Annonce