{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.344 visninger | Oprettet:

Vedr. Knud fra Admin... {{forumTopicSubject}}

Der har været en del forundring over at Knud blev frosset igår. Vi har haft en korrespondance over mail hvor vi er blevet enige om at poste den her i forum som forklaring på hans frysning. Han er så også hermed tøet op igen.

Korrespondancen er som følger - læses nede fra og op:

Hej Anne-Mette

Jeg er da helt klar over, at den sidste tråd jeg oprettede, smed mig i fryseren-det havde jeg sådan set ventet. Den var en veloveret handling, og jeg synes faktisk ikke jeg havde så mange andre muligheder. Jeg skal gerne forsøge at forklare:

Efter diverse slettede sager havde vi alligevel efter den meget lange tråd et billede, hvor admin for første gang - af hvad jeg har set - havde deltaget så åbent, at der var en mulighed for rimelig forståelse mellem brugere og site!

Admin/du siger så tak for i aften og annoncerer, at tråden vil blive slettet. Da jeg læste det, troede jeg simpelthen, at det var løgn! Derfor skrev jeg i tråden, at det ville være en rigtig skidt ide at slette den. Sagen er jo, at ved at slette sådan en tråd, i stedet for at runde den af med noget så simpelt som at stikke Sebastian en uforbeholden undskyldning, så flytter I situationen fra at være konstruktiv til at være det, BAMF-rødderne (som jeg på ingen måde sympatiserer med) kalder "stalinistisk historieskrivning", og dermed giver I dem ret! Det er meget mere ærgerligt, end at jeg sidder i fryseren.

"Tøsedrengen" var et velovervejet forsøg på at råbe Jer op - man kan altid agere konstruktivt ved at samle den kastede handske op, kigge på den og genoptage kommunikation, i stedet for at tage køllen frem. Du skal være helt klar over, at I denne gang ikke er i konflikt med en flok ballademagere, men derimod en solid gruppe af de mennesker, der giver dette forum værdi.

Strengene i går var selvfølgelig også ramt af rebellerne, men deres indlæg var på ingen måde fremherskende, og så skal en "redaktør" altså kunne tåle kritik, og absolut også kunne gribe i egen barm. Det var bare ikke det der skete - I valgte "det store viskelæder".

Jeg vil da foreslå, at du klipper indholdet af denne mail - både din og min del ind i et indlæg, og bringer det op i forum. Det er ikke på nogen måde et krav, men et forslag. Jeg er ret sikker på, at det vil kunne fjerne en ordentlig knold af den utilfredse stemning, der hersker, og det vil være et signal om, at I som redaktion tager jeres bruger alvorligt.

Endnu en gang - jeg er frosset, og set i lyset af mit sidste indlæg er det på ingen måde overraskende, men nu ved du altså, hvorfor et ellers civiliceret menneske oprettede det indlæg.

Med venlig hilsen

Knud Jensen

---------- Original Message -----------
Hej Knud,

Du har fuldstændig ret; det er da dødærgeligt.

Admin har prøvet at forklare hvordan tingene hænger sammen i det forum indlæg igår og han skriver til slut flg.: Nå tak for i aften. Jeg har prøvet at give så gode svar som muligt og håber I har kunne bruge det til noget. God nat herfra... P.S. Denne tråd vil blive slettet, men vil være at finde i google cache forevigt:-) og alligevel vælger du - ærgeligt nok - at slutte af med at kalde ham "tøsedreng"...
Det er da ikke okay eller særligt sagligt at oprette sådan et emne efter hele den diskussion?

Som sagt, så gør vi det så godt vi kan. Vi henviser til flg. emne for mere information: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=107865

Vi skal gerne være behjælpelige med at skifte gruppeadmin, såfremt du foretrækker at forlade MotorcykelGalleri.dk.

Med venlig hilsen
Anne-mette Thomasen

Invio
Rued Langgaards Vej 7, 5.sal
2300 København S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. Knud fra Admin...
Kommentér på:
Vedr. Knud fra Admin...

Annonce