Svindlere... Svindlere...
Hvad bliver det næste de svindlere giver sig til de finder på noget nyt hele tiden se lige denne mail jeg lige har modtaget..
Hej til dig
Først vil jeg undskylde for at indtaste dit liv især på denne måde, men du vil læse min besked, jeg havde intet andet valg. Jeg beder Dem om at bringe Deres opmærksomhed på dette brev, fordi jeg troede, flere dage før der kommer i kontakt med nogen. Jeg skriver om dette:
Jeg er en borger ALLANY NADIA Den Demokratiske Republik Congo har til formål at investere sin formue i et fremmed land med en udenlandsk partner. Faktisk jeg arvet en stor sum penge fra min far (to millioner fem hundrede tusinde dollars), hvilket var i sin tid direktør for et mineselskab under ledelse af general Laurent-Désiré Kabila, betragtes i dag, Hui som diktator over sin tid. Min far deponeret pengene i en sikkerheds-selskab her Abidjan før hans død for sikkerhedsforanstaltninger og for at sikre fremtiden for dens afkom. Klar over, at vi betragtes som en tidligere tilhænger af den effekt, det har givet os mulighed for at eksil her i Elfenbenskysten, hvor han var at slutte sig til os. Men desværre blev han arresteret og fængslet. I øjeblikket skriver du eller jeg døde efter flere konflikt i mit hjemland. Også som et spørgsmål om forsigtighed det gjorde papirer på vegne af disse børn, der bør repræsenteret af de ældste i dette tilfælde mig. Mine andre søstre, som opholdt sig sammen med ham lidt samme skæbne. Her i Côte d'Ivoire Jeg er studerende af DST (tekniker grad) i elektronikken, og jeg vil fortsætte mine studier i Europa, som er derfor, jeg appellerer til en udenlandsk partner, der kan m'épauler for alle bestræbelser på Jeg vil overføre i den nærmeste fremtid. Jeg er parat til at give 10% som Udvalget mens resten vil blive budgetteret med investeringer og også tillade mig er færdig med mine studier. Bedes du logge mig, hvis du er klar til at hjælpe mig overføre disse midler, og vi kan begynde at installere grundlaget for vores samarbejde. I bekymring for, at du har en god forståelse for min tilgang og læse, før du modtage min Med venlig hilsen NADIA A.
PS: Hvis jeg har især kontakte dig, bare fordi jeg ønsker investere i fast ejendom, fordi ifølge de oplysninger jeg har måttet standse fast ejendom sektor ville være bedre at investere
Hello
Firstly I excuse myself to enter your life especially in this way,but you will understand by reading my message that I had no choice.I request from you give all your attention to this mail because I reflected several front days befor i contact some one.I write to you on this subject.
I am ALLANY NADIA a citizen of Democratic Republic of Congo,seeking to invest its inheritance in a foreign country with a foreign associate.Indeed I inherited an important amount of money of my father (one million five hundred and thousand dollars),who was in his directing time of a mining company under the authority of the General Desired Laurent Kabila regarded today as dictator of his time. My father deposited this money in a company of security here Abidjan before its death for security and to ensure the future of its déscendence.Conscious owing to the fact that one regarded it as being in favour of the kabila group he let us exile here in ivory coast.But unfortunately it was arrested and imprisoned in our native country (congo). At present where I writes to you he is deceased following several conflict in my native land .Also as a security measure he made papers of the money deposit in the name of these children who should be represented by oldest in fact me.My other sisters and brothers who remained with him have undergoes the same fate. Here in ivory coats I am student and I would wish to continue my studies in Europe .That is why I make call with a foreign associate who can hepl for all the steps of the transfer which I wish in the future. I lend myself to give him 10% as the commission while the remainder will be budgeted for an investment and also to allow me to finish my studies.Please make me sign if you are ready for helping me to transfer these funds and we will be able to start to install the bases of our collaboration .In the concern which you have a good comprehension of my approach and while waiting to read you, receive my Sincere greetings.
NADIA A.
PS: if I contact you particularly it is right because I would like to invest in the real estate because according to information's which I could have balance the real sector would be a better sector to invest.
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.547
jeg modtog engang en mail, om jeg havde arvet 7 millioner dollars fra en australier, der skulle have samme efternavn som mig. og hans advokat (ham der skrev til mig) sagde at jeg var den nærmeste slægtninge til ham Rick der var død. jeg fik flere og flere mails, og svarede på nogle af dem, for at se noget id, og da jeg fik det, gav jeg det hele til politiet.
men får stadig sån nogle reklame mails omkring den bank og den advokat der skrev til mig.
ufatteligt at de gider bruge tid på det.
apr 2004
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 880
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 86 Svar: 371
feb 2005
Følger: 5 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 239
people are stupid
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.279
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.547
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 80
Ser også dagligt idioter hoppe på Romænernes "find kuglen" fidus på strøget. Folk er snothamrende dumme!
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 289
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 121
Svindlere...