{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.431 visninger | Oprettet:

Svindlere dba {{forumTopicSubject}}

Har noget til salg og er igen blevet kontaktet af en engelsk mail, tænke at jeg denne gang ville prøve at skrive naivt tilbage, bare for at se hvordan de vil prøve at lokke en til at sende varen. De vil så betale over PayPal og varen ( fladskærmen ) vil blive afhentet. Kunne man ikke sende et gammel toilet, muresten, eller andet lort, og så vil de komme til at betale fragten, syntes bare det kunne være fedt det i sidste ende kom til at koste dem penge, så de blev taget ved røven i sidste ende.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svindlere dba
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #1   29. dec 2015 Jo lad dem bare betale over paypal - dimsen bliver ikke afhentet, men de siger i stedet at "de kom til" at betale for mange penge over paypal, og at du gerne lige må finde en pris på fragt, trække det fra beløbet og overføre resten retur til dem. Skærmen kan du bare beholde - den bliver aldrig hentet.

Med andre ord - det er spild af tid.

• #3   29. dec 2015 De er snart på alle salgs siderne nu. Modtager næsten dagligt den type beskeder - Tror desværre også kun du kommer til at spilde din egen tid.

• #4   29. dec 2015 Ja- der findes alverden af denne type svindler på dba, og det har nu bredt sig til mange andre steder..

Der må desværre være nogen som hopper i.. Ellers må de svindler være dummer end selv hvad jeg regner dem for.. Hvis de bliver ved med at prøve ..

• #5   29. dec 2015 Det er da altid sjovt at sende dem noget skrammel, især hvis de selv har betalt fragten forud.

• #6   29. dec 2015 eller også overfører de til dig og du sender pakken afsted, hvorefter de bagefter opretter en sag hos Paypal og siger de aldrig har modtaget noget og får så pengene retur

• #7   29. dec 2015 Det værste er faktisk næsten at når jeg handler med folk fra udlandet som sælger ting "internt" som f.eks dba. her i DK.
    Hvis man kontakter dem skal man bruge de første 5 mails på at overbevise dem om man ikke er en svindler..

• #8   29. dec 2015 Jeg har sgu aldrig nogen problemer hverken med at købe eller sælge...

• #9   29. dec 2015 Prøvede det samme på Gul&Gratis med min Rebel.. Det var også nogle engelsk skrivende. Valgte bare at ignorere dem.. Assholes ??

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #10   29. dec 2015 Slut annoncen af med: "modtager kun tanter". (ikke noget frækt, forståes)
    Den vil de ikke gennemskue. En dansker ville..

• #11   30. dec 2015 Jeg tror desværre bare at man må leve med det. Lige som man må leve med useriøse henvendelser.
    Jeg skulle kiggge på en custom cykel her lige før jul og manden der havde den faldt nærmest ned af stolen af bar overraskelse over at jeg rent faktisk dukkede op som aftalt. De andre der havde kontaktet ham dukkede aldrig op.

• #12   30. dec 2015 Har så set sager på begge sider af graven hvor Paypal både har støttet køber, men også sælger. Så det er lidt som vinden blæser hvem paypal vælger at hjælpe i en given sag.

Kommentér på:
Svindlere dba

Annonce