377 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Bold'or Træf nu med avisomtale------- Bold'or Træf nu med avisomtale-------
Vores avis herned på sydhavsøerne kom forbi og lavede en artikel om træffet. Kan ses og læses på Træf siden www.mctur.dk/boldor.htm . Jeg har været hos en rigtig god slagter og bestille kød, fredag bliver det rogtig gode hjemmelavede grillpølser, lørdag aften koteletter med diverse salat og tilbehør. Så har jeg fået købt lidt øl og vand. Sjældent har jeg læst tilbudsaviserne så grundigt:-) Priser m.m. kan ses på træfsiden. Regner (og håber) at det kommer til at løbe rundt økonomisk. Der er lidt udgifter, leje af hytte osv osv, Vi ses.
0 synes godt om
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Jeg blev sku lidt sur/ked af det da du kaldte mig en kylling, fordi jeg ikke når og komme til jeres træf, jeg er sku ikke nogen kylling, jeg har knoklet for at blive færdig til træf, men igen igen, som det har været hele vejen igennem, så løb jeg ind i vente tid igen igen, og som jeg sagde til dig, skulle maler ikke havde haft ferie så var jeg blevet færdig.
Men jeg er løbet ind i så mange problemer med den, så jeg havde nok ikke nået det adligevel, den driller mig meget med strømmen lige for tiden og jeg fatter det ikke.
Der er jo også et år til næste år, der kommer jeg så bare til jylland til træf istedet for, og nu hvor det har drillet så meget som det har, så vil jeg meget heller bruge tiden på og lave den rigtig færdig til udstilling, og til og kører på, regner med jeg lige skal ud og trille lidt på den efter udstilling, måske ses vi, jeg ved det ikke endnu, da jeg døjer med at komme af med en forkølse, vi ses en anden god gang, kan i hygge jer. mvh Jan
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 44
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 44
Hvis vi bliver enige om at køre en fællestur bliver det nok fra ca. 13.30 til 16.00 sådan cirka. Nu får vi se, vejrudsigten ser desværre ikke så lovende ud endda lige nu. Men ring evt. på min mobil 21 95 02 57, den har jeg på mig hele weekenden.
mar 2004
Tro mig, jeg har virkelig prøvet og blive færdig til det træf, jeg ville rigtig gerne komme og vise hvordan en custom bol-dor ser ud, men som du har læst er jeg igen igen løbet ind i vente tid hos maler, jeg for lavet det sort og kan ikke tillade mig og brokke mig, og må bare vente, sådan er det nu engang ikk, jeg håber jeg for tid til og kigge forbi og hilse på jer, og det vil være rigtig fedt hvis i kigger forbi rødby gokart bane, der er jo mange som elsker og kigge på mc af kørerne det ved jeg.
Har lige set på dmi det ikke bliver så godt vejr i weekenden, jeg håber ikke jeg har læst rigtig haha, vi ses. mvh Jan
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 173 Svar: 426
Rigtig ærgeligt med alt dit bøvl Jan - gad ellers godt se maskinen igen!
Vi ses fredag drenge
Rune
mar 2004
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 7 Emner: 3 Svar: 44
En kanon weekend, med et par enkelte "outsider" og en del flotte "boller"
Rigtigt godt "initiv" som jo nu har smittet af på både jyder og fynbo`er..
Ser frem til at mødes igen, om ikke andet hos Jyderne næste år !!
//mich & Heidi
Bold'or Træf nu med avisomtale-------
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside