{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bold'or Træf lige om lidt---------
  • #1   25. aug 2008 WUHUW smiley ...og så satser vi selvfølgelig på at vejret er med os smiley

• #2   26. aug 2008 Selvfølgelig er vejret da med os, efter at det sidste lørdag kom op over 110 mm regn visse steder på Lolland, så kan der da ikke komme mere, så vi satser på fuld sol og godt humør :o)

• #3   26. aug 2008 Hej Drenge kan i have et godt træf, jeg når desværre ikke og blive færdig.
    Jeg har ellers gjort hvad jeg kan men igen igen går jeg og venter på maler????, de er ved og drive mig til vanvid, lige som det projekt, her efterhånden hænger mig langt ud af halsen.
    Men jeg arbejder hårdt på den skal med til en kæmpe udstilling i Bella, har lige tilmeldt den så nu må vi se om den kommer med, mere om det sener. mvh Jan k
    PS tag nogle fede foto og lig dem ind så man kan se hvad man er gået glip af.

• #4   27. aug 2008 Til Jan
    Kom dog ned og hils på alligevel, dette er en enestående chance for at få startet et rigtig godt Bold'Or-netværk.
    Du kan jo evt tage toget, og så blive hentet ved Maribo banegård, der er helt sikkert et bagsæde ledigt.

• #5   27. aug 2008 Tak Søren, jeg har også tænkt på jer bare rolig, men problemet er jeg skal hjælpe en god ven som mekanikker til et gokart løb i Rødby om lørdagen, så jeg kigger nok forbi søndag formidddag, og lige hilser på jer.
    Det projekt her har bare været noget lort lige fra starten af, og siden udstilling, har jeg været for lang tid om at komme igang, også da jeg endelig er ved og være færdig, ja så skulle malerne have ferie, skulle de ikke have haft ferei ja så var jeg blevet færdig med den, men problemet lige nu er min tank, som jeg har malet om igen ikke er færdig, så skal jeg have bokstaver på, de skal så have klarlak, så jeg kan simpelhend bare ikke nå det, desværre, så heller bruge tiden på og få lavet den færdig til udstilling i bella, hvor jeg lige har fået en mail, hvor de har givet grøn lys for min Honda, det glæder jeg mig til, vi ses. mvh Jan

• #6   27. aug 2008 hej vi kommer nok 11 stk. her fra bolbor jylland.

• #7   27. aug 2008 til Jan
    Det er bare helt ok, forstår godt, men vi ses jo nok så i løbet af søndagen, hov forresten så har Henrik jo arrangeret en lille køretur i løbet af lørdagen, det kunne jo være, at den gik forbi kartbanen i Rødby.

Til Heinrich
    det er dælme rigtig godt gået fra det jyske med op mod 11 deltagere, det bliver alletiders weekend!!!

Søren

• #8   27. aug 2008 heinrich >> hvor kører I fra? Jeg kommer fra Århus så måske vi kunne mødes?

- Rune

• #9   28. aug 2008 hej rune. vi køre fra klubben ved tørring fredag ved 11. tiden. og regner med at køre ned over det sydfynske og tage fagen spotsbrerg tårs. det koster 130kr med 2 mand. vi har også et hold der køre til aften. men du.. andre er velkommen til at følges ad.

• #10   30. aug 2008 Mægtigt har lige læst at Ruth Eversen samler de sidste hun kan skrabe sammen i "Faderhus-sekten" i Bandholm i isolation indtil Jesu genkomme...bvadr...så skal vi da ned og se hva' det er for nogle mennesker smiley

Kommentér på:
Bold'or Træf lige om lidt---------

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce