521 visninger
|
Oprettet:
Bold'or Træf lige om lidt--------- {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige lagt en kørevejledning in på Boldor Træf siden www.mctur.dk/boldor.htm . Kan hentes som Worddokument. Vi bliver mellem 25-30 stykker som det ser ud lige nu. Håber jeg rammer rigtigt med hensyn til diverse indkøb:-) Vi ses på Lolland om små 14 dage!
apr 2007
Følger: 24 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 173 Svar: 426
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 27
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Jeg har ellers gjort hvad jeg kan men igen igen går jeg og venter på maler????, de er ved og drive mig til vanvid, lige som det projekt, her efterhånden hænger mig langt ud af halsen.
Men jeg arbejder hårdt på den skal med til en kæmpe udstilling i Bella, har lige tilmeldt den så nu må vi se om den kommer med, mere om det sener. mvh Jan k
PS tag nogle fede foto og lig dem ind så man kan se hvad man er gået glip af.
maj 2004
Kom dog ned og hils på alligevel, dette er en enestående chance for at få startet et rigtig godt Bold'Or-netværk.
Du kan jo evt tage toget, og så blive hentet ved Maribo banegård, der er helt sikkert et bagsæde ledigt.
mar 2004
Følger: 46 Følgere: 43 MC-er: 5 Emner: 80 Svar: 213
Det projekt her har bare været noget lort lige fra starten af, og siden udstilling, har jeg været for lang tid om at komme igang, også da jeg endelig er ved og være færdig, ja så skulle malerne have ferie, skulle de ikke have haft ferei ja så var jeg blevet færdig med den, men problemet lige nu er min tank, som jeg har malet om igen ikke er færdig, så skal jeg have bokstaver på, de skal så have klarlak, så jeg kan simpelhend bare ikke nå det, desværre, så heller bruge tiden på og få lavet den færdig til udstilling i bella, hvor jeg lige har fået en mail, hvor de har givet grøn lys for min Honda, det glæder jeg mig til, vi ses. mvh Jan
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 22
maj 2004
Det er bare helt ok, forstår godt, men vi ses jo nok så i løbet af søndagen, hov forresten så har Henrik jo arrangeret en lille køretur i løbet af lørdagen, det kunne jo være, at den gik forbi kartbanen i Rødby.
Til Heinrich
det er dælme rigtig godt gået fra det jyske med op mod 11 deltagere, det bliver alletiders weekend!!!
Søren
apr 2007
- Rune
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 22
apr 2007
Bold'or Træf lige om lidt---------
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside