{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er den ikke til at sælge?
  • #1   25. aug 2008 Har kigget på den mange gange nissen...

Det er blandt mine drømme maskiner.. men desværre står det ikke lige til mc-skift nu..
    smiley

• #2   25. aug 2008 der er ikke noget galt med prisen, synes jeg ( fin maskine, i øvrigt ).....
    Derimod er markedet tilsyneladende gået fuldstændig i stå, og i sammenhæng med at yngre nye mc'ister ikke kan få sådan én forsikret medmindre de vil give en bondegård, er køberskaren nok begrænset.
    Bare mit bud - årsagerne kan sagtens være mange flere, men det skal nok komme smiley

• #4   25. aug 2008 Det kan være, der er nogen, der undrer sig over, at den kun har kørt 1.400 km oim året i 14 år.

• #5   25. aug 2008 Den er fra england, og der bliver det noteret til syn. Tror at det er hvert eller hvert andet år, så det skulle ikke være til at snyde med. Det er heller ikke hele cyklen der kun har gået det. Kun det som er SC33 stumper... Det vil sige alt, på nær stel og bagsvinger... smiley

• #6   25. aug 2008 OK.
    Held og lykke med salget.
    Jeg synes bare de km summer sig så hurtigt. Jeg har kørt 29 kkm på år, og den bliver nok svær at sælge om et par, med de lave km tal man ser i annoncerne.
    Mvh.
    Jan L

• #7   25. aug 2008 Tjaaa!!!! Hvis jeg nu stod og ville ha' KultBIKE nr. 1... nemlig en FIREBLADE....

Og så så din.....

Ville jeg IKKE købe den PGA:

Det lave kilometertal... Hvorfor skriver du ikk hva HELE Cyklen har kørt...
    Den ka ha haft 27 ejere... Og jeg ville som nybagt Fireblade ejer køre 1400 km på EN UGE!!!

Hvorfor er den ombygget??? Har den været krøllet helt sammen??
    Hvor er Nummerpladen...??? Er den på dansk afgift???
    Hvor er blinklys i bag?? Var den ikke nysynet???

Sådan nogle ting vile jeg overveje, og så gå videre til den næste!!!!!

Kommentér på:
Hvorfor er den ikke til at sælge?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce